Bodø: Sommertreff.no 2007

Anbefalte innlegg

Skal vi kanskje prøve å få til en litt bedre stand enn i år? Tenker da på litt mer plass til å vise frem bilene, og kanskje klare å komme seg inn/ut uten å bruke 20 minutt på å krongle seg mellom bilene som skal på banen :P

 

Her er det som er igjen å velge mellom: http://www.sommertreff.no/treff/stands.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

26 visninger og ingen meninger om det... blir visst bare meg på sommertreff i år da :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan dette fungerte ifjor jeg.. betalte dere for plassen? Hva kostet det? Og kunne alle som var på standen kjøre på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes s1-s2 eller s12 ser bra ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan dette fungerte ifjor jeg.. betalte dere for plassen? Hva kostet det? Og kunne alle som var på standen kjøre på banen?

 

vet ikke om vi betalte for plassen i fjor, men tviler på at det var helt gratis.

Vi sto på S4 tror jeg... Da var det nesten umulig å komme seg inn og ut pga køen med biler som enten skulle ut på banen eller godkjennes.

Alle som har bilen sin på stand kan selvfølgelig hente bilen når det måtte passe seg, men det er ingen garanti for at plassen er ledig når du kommer tilbake for å parkere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for den, selv om jeg ikke var der sist:)

Skal prate med Tor, høre om han har pratet med Sommertreff gutta:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe stand?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener bestemt at Tor har avtalt med Morten hvordan det blir dette året.

Kanskje du Bjørn vet noe mer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge kartet over hva som er ledig så er vi ikke oppført på stand ennå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har pratet med Tor og han sa at han skulle ta kontakt med Morten, så da er det vel bare å vente på at dem oppdaterer sidene, så skal vi også stå der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvert trivlig om man har kjørt sammlet nedover på sommertreff-07:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen andre enn meg som fikk et lite deja vu nå eller? :P

 

Dette ble prøvd i fjor uten stor suksess.. hadde vært kult hvis vi fikk det til i år..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får prøv å få til i år!!da er det berre å infomere folk omdet er noen som er intr!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var stor interrese for det i fjor.

Planen var vel at vi skulle møtes på fauske og kjøre ilag over fjellet med Tor`s LT i front, men når vi ankom fauske var det ingen der.

 

Vi får prøve å planlegge litt bedre i år... og kanskje få en liten oversikt over hvem som skal dit..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på rognan skal vi stå å vente

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra :)

Er det mange i klubben fra Rognan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere så har Tor vært i kontakt med Sommertreff gjengen angående vår plass, grunnen til at listen ikke er oppdatert er at dem venter på Max Power, hvis dem skal ha plass så må det rokkeres om litt, så når dem har fått et svar der så havner vi også på oversiktskartet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra :)

Er det mange i klubben fra Rognan?

 

Litt usikker hvor mange som er medlem, men aktiv vervekampanje pågår ;)

Det er vel 5 som er medlem som jeg vet om. Kan fort bli flere. Vi som er medlem har kanskje kunnet reklamere med litt som skjedde, og ett aktivt lokallag. Vi som er aktiv vurderer og invitere dere andre til kaffe etc på Rognan eller Fauske. Veit ikke om det kunne vært noe for og knytte litt band?

Tanken er å få de med rette bilene her på bøgda til og komme å få litt info, både medlemmer og ikke-medlemmer. Vi har også litt kjenninger på Fauske som kunne tenkt seg dette tror jeg.

(med rette bilene mente jeg alle audi/vw)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover i hvertfall, men litt usikkert om min egen bil blir med oppover eller ikke enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir å dra nedover uansett jeg og, men Tor ordner ganske sikkert plass. Han klarte det fint i fjor, så tviler ikke på at han klarer det i år og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk vi samme plassen som sist.. :)

S5

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreligger det noe plan om hvordan standen skal se ut, eventuelt hvor mange biler som skal stå der?

 

Vi fra Trondheim lokallag prata så vidt med noen av dere der på høsttreffet i fjor, om å kombinere litt trønder og nordnorge-biler..

Noen tanker eller ideer rundt dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker det var snakk om det i fjor ja...

 

Det er vel egentlig litt begrenset med plass der vi skal stå, men er ikke umulig å få til noe der.

 

I fjor hadde vi vel 3-4 biler stående i slengen, men det skal vel kanskje være mulig å få plass til 5 biler hvis vi prøver skikkelig hardt. :P

 

Hadde vært ok om vi kunne fått til litt sammenslåing av lokallagene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.