Bodø: Sommertreff.no 2007

Anbefalte innlegg

Bilder blir postet ikveld.:)

Må laste ned filmen fra en illsint Golf MK2 G18 og Saab 9000 Turbo,blir morro det.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering etter helgens treff!Golfen holte å vell så det hele helgen :D Eneste som ble glømt var å sette på simring på bunntappen på oljecatch så gråguffa rant bare rett igjennom. Ellers så kjørte jeg med orginaldekk fradag men etter mye tull å ei lita utførkjøring så ble det gatesliks på golfen :twisted: Når de kom på så klarte jeg tilåmed å holde biler som hadde MYE mer motor en meg + at fikk tilåmed til å ligge brett med golfen..hmm : eek :: smil :

 

SSA51494.jpg

 

SSA51493.jpg

 

golf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut bildene/videone deres Her folkens:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høydaren for meg var vel nå i dag når jeg fikk sitte på med en 200SX med 410HK på bakhjula og en sinnsyk sjåfør bak rattet :)

Han og kompisen (hvit porsche 944) hadde kjørt endel på ringen før, og kunne virkelig kjøre så man kjente hjertet presse mot tinningene :P

 

Tilfeldgvis var de også naboene våre på campingen ;)

 

Kremt. Han sa 310 til meg, men.. :P

 

Takk for overtakelsen av campinghytta, kjempeopplegg.. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering etter helgens treff!Golfen holte å vell så det hele helgen :D Eneste som ble glømt var å sette på simring på bunntappen på oljecatch så gråguffa rant bare rett igjennom. Ellers så kjørte jeg med orginaldekk fradag men etter mye tull å ei lita utførkjøring så ble det gatesliks på golfen :twisted: Når de kom på så klarte jeg tilåmed å holde biler som hadde MYE mer motor en meg + at fikk tilåmed til å ligge brett med golfen..hmm : eek :: smil :

 

Du som kjørte den golfen altså... fighta litt med deg noen runder ;) Dro ifra på bedre bremser :) Hva slags effekt er det i bilen, 115hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk til Morten Hansen for lån av køye på fredag:p

 

hehe bare hyggelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags effekt er det i bilen, 115hk?

 

Orginal 16v har 139hk, denne er ikke orginal;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du som kjørte den golfen altså... fighta litt med deg noen runder ;) Dro ifra på bedre bremser :) Hva slags effekt er det i bilen, 115hk?

 

Hmm..så ikke noen audi: klø : sjekk ut linken i profiln min så kan du lese på førstesiden hva som er gjort med den.Angående de bremsene så ble di ikke brukt før lørdagskveld å søndag når jeg fikk på gatesliksan:) Fredag satt orginaldekkene på som ikke satt fast en meter så da ble det mest lunking på banen: eek : : rolleyes

 

Å nei ikke mye 115 hester her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter å redigerer nå;)

 

------------

 

 

Takk for kjempefin helg folkens..

takk til Morten Hansen for lån av køye på fredag:p QUOTE]

 

 

Den er vell strengt tatt mi den senga :) Morten skjønte ikke så mye da han voknet :)

 

Takk for en hyggelig helg, må si jegvar litt sliten i går ja. Gikk å la oss kl 07 på søndag morgen og opp kl 1005 igjen og hjemme 0200 på mandag. Tungt ja, men gud så morsomt. Har bestemt meg for å få med meg mer en 8 runder til høsten. Det var alt jeg så av kjøringa i helga. Og dem kjørte jeg selv eller satt på med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er vell strengt tatt mi den senga :) Morten skjønte ikke så mye da han voknet :)

 

Takk for en hyggelig helg, må si jegvar litt sliten i går ja. Gikk å la oss kl 07 på søndag morgen og opp kl 1005 igjen og hjemme 0200 på mandag. Tungt ja, men gud så morsomt. Har bestemt meg for å få med meg mer en 8 runder til høsten. Det var alt jeg så av kjøringa i helga. Og dem kjørte jeg selv eller satt på med

 

: flau : , Ja, klart, det glemte jeg i farta:p Tusen takk for lån av køye;)

 

Har et par bilder av deg fra fredagskvelden, skal jeg legge ut?: smil :

 

Til høsten kan du få sitte på med meg hvis du vil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert få sitte på meg og, men det blir muligens med et annet vrak enn golfen ;)

Går alt etter planen så blir jeg å kjøpe meg et vrak som vi river all unødvendig vekt ut av, og som kan herjes vilt med på banen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Takk for ei kjempe trivlig helg folkens:) er sliten enda jeg da :)

 

-Acr banen er berre helt rå: rock : det hva rått å sitte på med rs4 til kim på banen:tilber:

 

-Må takke øystein for fredags natta, kjempe trivlig!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal Kim selge RS4'n?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: flau : , Ja, klart, det glemte jeg i farta:p Tusen takk for lån av køye;)

 

Har et par bilder av deg fra fredagskvelden, skal jeg legge ut?: smil :

 

Til høsten kan du få sitte på med meg hvis du vil;)

 

 

Litt bilder kan vell ikke skade eller kan dem :)

 

 

JA Kenneth det var en trivelig kveld.

 

Neste gang må vi huske å kjøpe mer grill kull. Ble fort kaldt på kvelden. Tror vi hadde 10-12 sekker totalt men dem var borte før 12 vær dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe , ja du fyra godt!!!!har en bb- racing jakke som tilhører deg!!!

 

blir det Rudskogen på deg og di andre da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal Kim selge RS4'n?

 

 

Vurderer det om jeg får en levelig pris. litt gira på mc for tiden :)

kan ta innbytte i din, må jo ha bil også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe...har ikke vært meg imot, men samboeren er ikke like gira... Pris ant. på din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei har ikke tenkt så langt, får bare si at bud mottas, ikke en bil som blir solgt over natten for å si det sånn. flott bil du har foresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, er jo kun en helt vanlig kone bil...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe , ja du fyra godt!!!!har en bb- racing jakke som tilhører deg!!!

 

blir det Rudskogen på deg og di andre da?

 

Kenneth send meg nr ditt på pm...har vist klart å slette det hehe

 

Ja gutter vi får gjenta dette i August!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.