Bodø: Sommertreff.no 2007

Anbefalte innlegg

Er jo egentlig opp til dere, siden det er dere som styrer og ståker med stand og greier. Dere ser jo an selv om det er plass til trøndere og/eller biler der :D

 

Om det blir aktuelt å dele standplass regner jeg med også utgiftene blir delt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å ta turen innom oss på Mo, så skal vi vel alltids klare å finne plass til et par trøndere og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen som trenger hytte i nærheten av ACR så har vi en ekstra hytte på Skogly camping som ligger ca 1,5-2 km fra banen.

 

 

Jeg bestilte de siste hyttene de hadde ledig der, så neste overnatting i nærheten blir vel i sentrum..

 

først til mølla får den :)

 

EDIT: SOLD to the trønder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er noen som trenger hytte i nærheten av ACR så har vi en ekstra hytte på Skogly camping som ligger ca 1,5-2 km fra banen.

 

 

Jeg bestilte de siste hyttene de hadde ledig der, så neste overnatting i nærheten blir vel i sentrum..

 

først til mølla får den :)

 

EDIT: SOLD to the trønder :)

 

F.. : bråk :

 

Ja ja det va nå en medlem som fikk den da:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi må få oss en plass i mo sentrum å bo da!!!synd at man ikke kun bo alle sammen på en plass: mad : så har vi laget liv alle sammen!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som skal på banen å kjøre blir det vel ikke akkurat all verden av liv på natta, men det er jo ikke noe galt i å samles en plass når banen stenger for kvelden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sku ha prøvd å laga til nå på kvelden der folk kun ha samles før prat,grilling osv... trur det har hvert nå alle har likt for de som ska på treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig.

Vi får se hva vi får til. Er ennå lenge igjen til treffet, så vi har god tid til planlegging :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi sku ha samles en gjeng til kaffe en plass i salten i nærmeste tid!kun ha tenkt meg å få til nå på rognan!!begynner å bli bra miljø her inne i nå!!! så det har hvert koselig om dere fra bodø har tatt turen innover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir jo snart isbanetreff :)

 

Ellers så er det jo bare å lage en tråd og se om folket vil ta seg en tur innom Rognan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker vi hadde en tråd om det for ikke så lenge siden, men finner den ikke igjen, så starter ny tråd :)

 

Hvem av oss skal dit i år?

Hvem skal ha bilen på utstilling/stand på klubbens oppstillingsplass?

 

Det hadde også vært ok å få til litt samkjøring med de andre lokallagene som skal dit så vi kan komme inn som en stor, samlet VACN-flokk :tilber:

 

Og et tips til de som skal overnatte der: bestill hotell/hytte i god tid om dere ikke skal bo på banen! jeg fikk de siste 2 hyttene på Skogly Camping for lenge siden, så det fylles allerede opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal dit å kjøre ifra deg på banen, så ja, jeg kommer;)

 

Jeg blir å kjøre på fredag, så tidlig som mulig egentlig.

Og ja, jeg kjører selvsagt i kolonne sammen med dere andre;)

 

Jeg har kjøpt meg lakk til bilen, så den kommer i en farge, men holder meg til parkeringsplassen utenfor:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøre på banen med standplassen dere har? Har dere plass til noen Trøndere? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn:

Du skal ihvertfall gjøre et forsøk på å kjøre fra meg. Om du klarer det er jo en helt annen sak :P

 

Håper vi kommer oss avgårde så tidlig som mulig på fredag. Jeg jobber natten før, men 3 timers kjøretur rett etter jobb skal jeg vel klare :)

 

Vidar:

Det gikk helt fint å komme seg inn/ut fra den plassen i fjor. Man må bare vente litt ekstra til noen i banekøen slipper deg ut :)

 

Vi får prøve å planlegge litt opp mot treffet med hvem som skal stå på standplass. Mener vi fikk plass til 6 biler der sist, men med litt planlegging skal vi vel få plass til noen fler.

Det går jo selvfølgelig også ann å rullere litt på det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir noen biler fra rognan som drar!! noen på utstilling og noen på banekjøring: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skulle kanskje møtt dere på bensinstasjonen på Rognan så dere kan slenge dere med sammen med oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes på på r

ognan,der ska vi vente på dere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens, et par småting jeg lurer på:

 

De(n) av dere som var på siste Sommertreff, skulle gjerne hatt bilder eller en skisse av standen. Tenkte vi skulle komme igang med planleggingen av hvilke biler som skal stå der, osvosv.

 

Videre lurer jeg på når folk har tenkt å dra nedover?

Portene åpner klokka 10 for deltagere, hvis vi skal være der da så må vi senest kjøre fra byen 07..

Og bare så det er sagt, jeg kan gjerne starte 06 hvis det er stemning for det:p

 

Men, sånn generellt så tror jeg det er bedre at vi har en plan hvis vi skal få til kolonnekjøring, rulering på stand osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal nedover. Kjører småshabby Audi 100: haha :

Har fri den helgen så jeg vil gjerne være med på samkjøring!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg også som jeg sikker har sagt før:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens, et par småting jeg lurer på:

 

De(n) av dere som var på siste Sommertreff, skulle gjerne hatt bilder eller en skisse av standen. Tenkte vi skulle komme igang med planleggingen av hvilke biler som skal stå der, osvosv.

 

Videre lurer jeg på når folk har tenkt å dra nedover?

Portene åpner klokka 10 for deltagere, hvis vi skal være der da så må vi senest kjøre fra byen 07..

Og bare så det er sagt, jeg kan gjerne starte 06 hvis det er stemning for det:p

 

Men, sånn generellt så tror jeg det er bedre at vi har en plan hvis vi skal få til kolonnekjøring, rulering på stand osv..

 

Så noe slikt ut.. Er litt begrenset hva man får plass til der.

 

Jeg kjører gjerne så tidlig som mulig ettersom jeg er ferdig på jobb 07.00.. eller litt før hvis jeg klarer å overtale en av de flotte damene på hotellet til å komme litt tidligere :)

 

Hvis du trenger hjelp med planleggingen så er det bare å si fra Bjørn.

Skal vi ta med ubergrillen? :D

Har sett igjennom alle bildene mine, men finner ikke de av standen vår... : klø :

 

Kan sikkert få tegnet opp en skisse, men er like enkelt å forklare det egentlig.

Stand ACR.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokalstyret hadde idag et møte angående blandt annet stand på ACR 8-10.Juni

Vi ser for oss denne løsningen.

Når det gjelder utstillingsplasser så ser vi helst at bilene står der en hel dag eller helg.

Når det gjelder antall plasser så kommer vi tilbake til dette. Skravert felt er beregnet for permanent plassering av biler.

Vi har startet planleggingen og føler at vi er i god gang.:)

Det vil bli salg av skiltplater.

 

Bjørn Tore

Stand ACR.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff...

Irriterer meg noe alvorlig at jeg ikke kommer meg på noen av treffene!

Ingen som ville bytte med meg på jobben:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=71199&page=3

 

Så BTI hadde kommet meg i forkjøpet med tegning.. nesten så jeg skjemmes når jeg ser forskjell på standarden av de to tegningene :P

 

EDIT: eneste problemet med rulleringen av bilene på stand er den sabla køen med biler som skal på banen.. Det gikk høvelig greit å komme seg inn/ut der i fjor, men er vel endel flere som har meldt seg på i år...

 

en til EDIT: det er egentlig ikke noe vits å være der kl 10.00 selv om portene åpner for publikum da. Køen av betalende er grusomt lang tidlig på morran.

I fjor kom vi frem rundt 12-tiden, og da sto vi bare i kø en times tid før vi kom oss inn på området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Afyran kan sikkert stå der en hel dag, om det skulle være ønskelig. OG den faktisk kommer seg oppover :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.