Bodø: Sommertreff.no 2007

Anbefalte innlegg

Så lenge du har meldt deg på for utstilling så får du bilen inn på området uansett.

Når du kommer frem til den innerste porten vil du bli dirigert bort til vår stand av de som står der. Hvis de ikke vet hvor du skal så er det bare å kjøre inn på området, så finner du oss :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjøres det med tanke på inngang og få bilen inn på området? Har dere avtalt noe med Sommertreff, evnt. liste i porten om hvem som skal stå utstilt..?

 

 

Som Per sier så må du melde deg opp til utstillingen enten via Nettsidene eller i porten, dette er da noe du selv må betale, da vår stand inkluderer LT`en, campingvogn og Partytelt:)

 

For utstilling koster det 300.- inkludert fører:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrulig fet farge.. er det flak i den eller ser det bare slik ut?

 

Takker:)Vi fikk tilsatt ekstra med sølvstøv i forhold til det som var i lakken fra før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker:)Vi fikk tilsatt ekstra med sølvstøv i forhold til det som var i lakken fra før.

 

Pent var det ihvertfall :)

Gleder meg til å se den på treffet.. ikke lenge igjen nå!! Gleder meg som en liten unge som hører isbilen 2 kvartal unna :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ordnet slik at kenneth står på lørdag på standen? er ikke sikkert jeg og kenneth kan komme før fredags kveld uansett pga jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ordnet slik at kenneth står på lørdag på standen? er ikke sikkert jeg og kenneth kan komme før fredags kveld uansett pga jobb

 

Jepp, skal være i boks det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent var det ihvertfall :)

Gleder meg til å se den på treffet.. ikke lenge igjen nå!! Gleder meg som en liten unge som hører isbilen 2 kvartal unna :tilber:

 

Ja blir bra det:)E går bare å tripper her ...gassfoten blir berre tyngre å tyngre;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gode greier. en uke igjenn nå :) hoho

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører herfra rundt 11-12 tiden på fredag.

Går av nattevakt kl 0700 fredags morgen, og trenger en liten blund før jeg kjører nedover..

 

Er det noen andre som skal kjøre rundt den tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører kanskje i den tiden... må bare sjekke med jobb og om dama har fri fra skolen:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som ikke har fått ordnet seg overnatting ennå, så har jeg en ekstra seng ledig på Skogly camping, ca 10 minutt kjøring fra banen.

 

Det var egentlig en kompis som skulle ha den, men han måtte jobbe denne helga, så han kom seg ikke oppover allikevel.

 

Prisen for senga blir 420, for hele helga (ikke pr døgn)

 

Først til mølla med en PM får den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ingen som har tenkt å ligge i telt på området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke meg ihvertfall..

Har lagt i telt før på biltreff, og det gikk litt vel mye ut over dagsformen min dagen etter ettersom det var sinnsykt mye festing og slossing på området... Så det skjer nok ikke igjen med det første for min del ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir telt til helga:) får håpe på fin vær da!! Regna med vi fra Rognan kjør fredags ettermiddag til acr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja, blir nok telt, enkleste å slippe å dra vekk fra banen, ikke noe å sloste for, alle er vell enige om at det er morro me bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Telt/lavvu på banen her også. Vi starter antagelig fredagsmorgen.

 

Skal slåss med Kim på banen jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fult på standen? kan godt stå sammen med dere, men hvis det er plassmangel er det ikke nøye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håpa være holder seg, arti om flest mulig har vært på banen på kvelden også, kommer en god del folk fra rognan, ikke bare audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fult på standen? kan godt stå sammen med dere, men hvis det er plassmangel er det ikke nøye :)

 

Tror vi har det vi trenger av biler, men kan godt hende at noen ikke kan stille osv:)

Bare å komme innom oss på standen så får vi se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga litt sein time på verksted for 4hjulskontroll kommer jeg meg ikke avgårde før rundt 14.00 på fredag. Hvis noen andre skal avgårde rundt den tiden så er det bare å henge seg på.

Send meg en mld på 480 23403 hvis dere vil kjøre ilag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er noen som ikke har fått ordnet seg overnatting ennå, så har jeg en ekstra seng ledig på Skogly camping, ca 10 minutt kjøring fra banen.

 

Det var egentlig en kompis som skulle ha den, men han måtte jobbe denne helga, så han kom seg ikke oppover allikevel.

 

Prisen for senga blir 420, for hele helga (ikke pr døgn)

 

Først til mølla med en PM får den :)

 

 

Da var sengeplassen gitt bort til et lykkelig medlem fra Saab Turbo Club.. som forsåvidt mente han skulle klare å kjøre fra oss alle sammen.. Noen som er villig til å motbevise det? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var sengeplassen gitt bort til et lykkelig medlem fra Saab Turbo Club.. som forsåvidt mente han skulle klare å kjøre fra oss alle sammen.. Noen som er villig til å motbevise det? ;)

 

 

Hmm...må vell prøv verfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet han kjører fra meg, men er spent på om han kjører fra deg..

Han har en saab 9000 aero 2.3T.. kort fortalt 250HK og rundt 450NM pluss minus ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet han kjører fra meg, men er spent på om han kjører fra deg..

Han har en saab 9000 aero 2.3T.. kort fortalt 250HK og rundt 450NM pluss minus ;)

 

Høres ut så e må slitt litt på den:o ...da va veldi før et dreimoment han hadde: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet han kjører fra meg, men er spent på om han kjører fra deg..

Han har en saab 9000 aero 2.3T.. kort fortalt 250HK og rundt 450NM pluss minus ;)

 

Den er ikke tilfeldigvis grå?:P

Ble vertfall parkert av en slik for en stund siden:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.