#101 Skrevet Juni 6, 2007 Da var sengeplassen gitt bort til et lykkelig medlem fra Saab Turbo Club.. som forsåvidt mente han skulle klare å kjøre fra oss alle sammen.. Noen som er villig til å motbevise det? Null problem, tar han lett med rotta:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Juni 6, 2007 Null problem, tar han lett med rotta:p Rett innstilling;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Juni 6, 2007 Rett innstilling;) Du Espen, skal du ha mange hjelmer med deg? hint hint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Juni 6, 2007 Du Espen, skal du ha mange hjelmer med deg? hint hint Tengt du å lån eller vest du ska sett på?Skal verfall ha to med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juni 6, 2007 Tengt du å lån eller vest du ska sett på?Skal verfall ha to med. Ja takk, begge deler:) Har glemt helt av å skaffe meg hjelm, er blakk frem til fredag så hvis dem ikke selger hjelmer der oppe så må jeg låne hvis jeg skal kjøre på bane:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Juni 6, 2007 Ja takk, begge deler:)Har glemt helt av å skaffe meg hjelm, er blakk frem til fredag så hvis dem ikke selger hjelmer der oppe så må jeg låne hvis jeg skal kjøre på bane:o Jeg kan se om jeg får tak i 3stk så du kan lån en hele helgen...men er ikke sikkert så jeg sier i fra om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Juni 6, 2007 Jeg kan se om jeg får tak i 3stk så du kan lån en hele helgen...men er ikke sikkert så jeg sier i fra om det. Flotters:) Er ikke nøye om det så er en gammel rosa sykkelhjelm altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Juni 6, 2007 Flotters:) Er ikke nøye om det så er en gammel rosa sykkelhjelm altså Da var hjelm skaffet;)Det ble en blå motorsykkelhjelm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Juni 6, 2007 Da var hjelm skaffet;)Det ble en blå motorsykkelhjelm. All hail Kong Espen:tilber: :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Juni 6, 2007 All hail Kong Espen:tilber: :tilber: No ska vi no ikke overdriv..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Juni 6, 2007 No ska vi no ikke overdriv..hehe Hehe:p Når kjører du/dere nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 6, 2007 Hehe:p Når kjører du/dere nedover? kjør i 8-9tia på fredagsmårran...ska vent på broren min som kommer fra arbeid så kan ikke kjøre tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juni 6, 2007 kjør i 8-9tia på fredagsmårran...ska vent på broren min som kommer fra arbeid så kan ikke kjøre tidligere. Ok, vi starter herifra i 7tiden regner jeg med, må være der tidlig så vi får plass:) Må dere til Tverlandet for å så kjøre Fauske osv, eller er det en annen snarvei videre? Har aldri kjørt noe særlig i Meløyområdet:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Juni 6, 2007 Ok, vi starter herifra i 7tiden regner jeg med, må være der tidlig så vi får plass:)Må dere til Tverlandet for å så kjøre Fauske osv, eller er det en annen snarvei videre? Har aldri kjørt noe særlig i Meløyområdet:o Vi kjører om misvær like før saltstraumen så vi kommer ned atmed rognan.Vi gidder ikke kjøre kystriksveien pga noen VÆLDI lave bila som ska kjør i lag med oss...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Juni 6, 2007 Vi kjører om misvær like før saltstraumen så vi kommer ned atmed rognan.Vi gidder ikke kjøre kystriksveien pga noen VÆLDI lave bila som ska kjør i lag med oss...hehe Åh, sånnsett ja.. Lave biler ja:D Da regner jeg med at vi er fremme rett før dere da, blir vel å holde fartsgrensa nedover ja, Onkel Blå er vel på plass igjen:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Juni 6, 2007 Åh, sånnsett ja..Lave biler ja:D Da regner jeg med at vi er fremme rett før dere da, blir vel å holde fartsgrensa nedover ja, Onkel Blå er vel på plass igjen:o Ja holder på å lakker en civic i siste liten...skal legge på klarlakk i kveld.Det er den som er så lav...går en enerligther å langs under fronten så å få den på en ferge blir umulig! Ja det er dere nokk...må vell ta det litt med ro ja!Vill ikke mist lappen så e ikke får testa biln på banen: smil : Har pratet med en i politiet som jeg kjenner å ja de blir å stille opp med gjennomsnitthastihet,laser å div kontroller så ikke kjør over 115 verfall;) Husk 109 i 80sone er 6500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Juni 6, 2007 Ja holder på å lakker en civic i siste liten...skal legge på klarlakk i kveld.Det er den som er så lav...går en enerligther å langs under fronten så å få den på en ferge blir umulig! Ja det er dere nokk...må vell ta det litt med ro ja!Vill ikke mist lappen så e ikke får testa biln på banen: smil : Har pratet med en i politiet som jeg kjenner å ja de blir å stille opp med gjennomsnitthastihet,laser å div kontroller så ikke kjør over 115 verfall;) Husk 109 i 80sone er 6500,- Er det Civicen med lambodører? --------- Ja, sist jeg var nedover sto dem i tunneler osv:o Ifølge AN.No så er ivertfall Lensmannen der du bor ivrig på kontroll:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Juni 6, 2007 Er det Civicen med lambodører? --------- Ja, sist jeg var nedover sto dem i tunneler osv:o Ifølge AN.No så er ivertfall Lensmannen der du bor ivrig på kontroll:p Jepp...med ny styling+++å me som "profflakkerer": haha : ::::::::::::: ja de står detr ofte:o men vi får berre slit ut gassfoten på banen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Juni 6, 2007 Lensmannen er ivrig alle steder virker det som! Ble selv stoppa i helga!! Men men! god tur nedover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Juni 6, 2007 ikke noen som har 4 felger med dekk å låne bort i helga mot en billig penge? helst 18" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Juni 6, 2007 du kan få lån vinterfelgan mine etter e e ferdig me dem på lørdagen men ET 20blir vell kanskje ikke helt bra på din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Juni 6, 2007 ja får se... e mulig at e får tak i noen felga før helga;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Juni 6, 2007 Den er ikke tilfeldigvis grå?Ble vertfall parkert av en slik for en stund siden:o Den er sølvgrå ja, og ble du parkert så var det mest sannsynligvis ham.. Vanlige kjennetegn på sjøføren er et svært glis og ondskapsfull latter i det han spinner forbi deg Bjørn: Jeg har med hjelm, og kommer nok ikke til å være på bana hele tiden, så når den ikke er i bruk får du seff låne den. Skal sjekke litt om jeg får lånt med meg en hjelm eller 2 til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Juni 6, 2007 bilen min ble akkurat ferdig no: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Juni 6, 2007 bilen min ble akkurat ferdig no: rock : Al`rigth:) Gleder meg til å se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...