Bodø: Sommertreff.no 2007

Anbefalte innlegg

blir det mye folk som drar til helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det mye folk som drar til helga?

 

Ja, tror det blir stappfullt oppå der, bare håper jeg får plass på banekjøringen:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut:) blir det nå som skjer på fredagskvelden da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut:) blir det nå som skjer på fredagskvelden da?

 

Øl...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres veldig bra ut: rock : har masse øl som skal i magen min....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg ikke parkerer bilen nede hos dere fredag og tar meg et par pils sammen med dere :)

Har jo uansett noen til å ta vare på hytta for meg på freddan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir artig å hilse å dere i helgen gutter, jeg drar nedover på fredagen etter jobb, skal ut å teste mine ferdigheter på bane(...) har aldri kjørt på bane før så det blir spennende, kommer sikkert til å bli så nervøs asså....

Ang. den grå Saaben så jeg den i bakspeilet for noen uker siden....: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

saab i bakspeil liker vi ;)

kompis med en 95 aero som jeg bruker å se i speilet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det no felles kjøring i morra kl 12?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kjører ca 1600 fra rognan....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 fra rognan blir bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har klubb klistremerke å kan ta med til mo???? skulle helst hadd dette til helgen å særlig på standen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

pga at jeg ikke fikk meg time på verksted for 4hjulskontroll før på fredag kl 12.00 så kommer jeg meg ikke avgårde før i 14.00 tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har klubb klistremerke å kan ta med til mo???? skulle helst hadd dette til helgen å særlig på standen....

 

Vi tar med alt vi har av stash;) Ordner seg nok skal du se;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tar med alt vi har av stash;) Ordner seg nok skal du se;)

 

Dere har ikke tilfeldigvis tid til å stikke innom hotellet til meg med et par klistremerker før dere drar, så slipper jeg å kjøre hele veien nedover sammen med biler merket STCN, TSOGN osv uten å ha klubblogoen på min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere har ikke tilfeldigvis tid til å stikke innom hotellet til meg med et par klistremerker før dere drar, så slipper jeg å kjøre hele veien nedover sammen med biler merket STCN, TSOGN osv uten å ha klubblogoen på min :)

 

Hmmm, skal se hva jeg får til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke no stress hvis dere får det travelt. Har jo fremdeles skiltplatene med rette logoen på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk til bodø lokal for skiltplater :) blir godt å endelig representere!! haha! bra treff var det også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg vel hjemme i Bodø, var et bra treff i år! Og det var virkelig hærrlig å få kjørt fra seg på banen.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her! Fantastisk morsomt, selv om man hadde ett ublidt møte med en dekkstabel. Blir ny fanger og frontmontert IC, så det var kanskje like greit. Gleder meg veldig til høsten. Satser på at bilen har fått større bremser og bedre understell. Ellers funka bilen utmerket. Takk til Bjørn Tore for hjelpa. Berga helga mi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da var man hjemme igjen, ble litt kjøring på bana i dag. men gleder meg til neste treff, kanskje annen bil da:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette gav mersmak på flere områder, godt vær fikk vi også.

Takker for helga gutter.:) Til høsten kommer det nye muligheter.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var utrolig bra hele helga. Fikk møtt masse nye folk fra klubben, og fikk nye bekjentskap med endel folk fra andre klubber.

Fikk heldigvis ingen store skader på bilen (som jeg vet om ennå ihvertfall) selv om jeg hadde et ublidt møte med sandgropa pga en tulling foran meg, så stiller nok til banemoro på neste treff også.

 

Høydaren for meg var vel nå i dag når jeg fikk sitte på med en 200SX med 410HK på bakhjula og en sinnsyk sjåfør bak rattet :)

Han og kompisen (hvit porsche 944) hadde kjørt endel på ringen før, og kunne virkelig kjøre så man kjente hjertet presse mot tinningene :P

 

Tilfeldgvis var de også naboene våre på campingen ;)

CIMG0444.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder??

 

Sitter å redigerer nå;)

 

------------

 

 

Takk for kjempefin helg folkens..

Ekstra stor takk til Kristian for hjelp til bremsefiksing, Espen for hjelmlån, BT m/bror for donering av dekk, takk til Morten Hansen for lån av køye på fredag:p og stor takk til Tor som dro på alle sakene våre, fikset mat osvosv:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.