Anbefalte innlegg

stemmer ;) bare å paye og kjøre inn. husker ikke i farten om det er best med norske eller svenske. men kan like så godt ta ut svenske da kursen gir deg rabatt.

Så til de grader langt unna grensen er det veldig lurt å ha med svenske kontanter. Det er godt mulig at de tar norske penger i porten, men uansett trenger du svenske penger for å få kjøpt noe som helst inne på området. Er jo bare å beregne en 400-lapp mer penger når man veksler;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer ;) bare å paye og kjøre inn. husker ikke i farten om det er best med norske eller svenske. men kan like så godt ta ut svenske da kursen gir deg rabatt.

Svenske $$$ er greit ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo som å se for se forberedelsene til klassetur i 4. klasse dette her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo som å se for se forberedelsene til klassetur i 4. klasse dette her!

Bortsett fra at denne gangen trenger man ikke et foreldremøte i forkant, for å avtale hvor mye lommepenger hver deltaker skal ha med seg;).

Det blir mye grill- og kebabtalriker inne på området. For å få dette trengs svenske kontanter, ettersom kantinevognene ikke har kortterminal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som måtte ønske avholdes det dansekurs...! "rusbrus break'n" slår alltid an.. :)

endre_kurs_middels.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha jeg skal ha en time på det kurset der :P eller var det strippestang kurs jeg trengte? hmmmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha jeg skal ha en time på det kurset der :P eller var det strippestang kurs jeg trengte? hmmmm

ikke glemt tangaen din...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som måtte ønske avholdes det dansekurs...! "rusbrus break'n" slår alltid an.. :)

: haha :

Se der ja Ida! Flott plakat! Jeg tenkte vi skulle begynne med litt basics moves som: running man, elektric boogie og hallingkast, før vi går over på mer avanserte saker!

Alle som skal delta på kurset må huske svettebånd og gymsokker. Hot-pants er kun lov for viderekommende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel heller ett kurs i hvordan å slå ned teltplugger : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel heller ett kurs i hvordan å slå ned teltplugger : haha :

psht. det jeg trenger er et ikke lett veltbart telt :P som tåler rundtkast også for den saks skyld. dere ødela jo fjorårets telt :P tipset om sirkustelt var jo godt i den sammenheng. men kjett å må ha med slegge for å slå ned pluggene. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

psht. det jeg trenger er et ikke lett veltbart telt :P som tåler rundtkast også for den saks skyld. dere ødela jo fjorårets telt :P tipset om sirkustelt var jo godt i den sammenheng. men kjett å må ha med slegge for å slå ned pluggene. :P

Og ett telt som har plass til 2 i høyden :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

endre har skils!!! ble litt imponert nå kjenner jeg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med så sant jeg får bilen min på veien til da ! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :

Se der ja Ida! Flott plakat! Jeg tenkte vi skulle begynne med litt basics moves som: running man, elektric boogie og hallingkast, før vi går over på mer avanserte saker!

Alle som skal delta på kurset må huske svettebånd og gymsokker. Hot-pants er kun lov for viderekommende!

Oj oj oj, ordet på gata flytter seg fort. Plukket opp dette når jeg var innom narvesen for å se etter PVW

endremagazineyz7.jpg

Får komme meg ut i garasjen og skru så jeg rekker å bli ferdig i tide, kan jo ikke gå glipp av dette med internasjonal presse til stede og greier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom jeg er ny i vag miljøet generelt.. søker jeg følge ( :D )så har sikkert mye mulig en ledig plass til bugrun.. i min vakre varevogn! ;)

hadde tenkt å væra med fra oslo.. : ) bare send meg en pm : )

edit: kanskje litt tidlig det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom jeg er ny i vag miljøet generelt.. søker jeg følge ( :D )så har sikkert mye mulig en ledig plass til bugrun.. i min vakre varevogn! ;)

hadde tenkt å væra med fra oslo.. : ) bare send meg en pm : )

edit: kanskje litt tidlig det!

gidd å kjør da, hehe, du kan heller sitte på med meg;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gidd å kjør da, hehe, du kan heller sitte på med meg;)

du ja ; ) neia,men meine du det,sier jeg ikke nei! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja folkens, da er det bare 54 dager igjen til Bugrun :glad::klapp::glad::klapp::glad::klapp:

sto og pratet med noen andre kamerater her forleden om denne turen og jeg må si det kribler litt i magen til tur nå : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 dager, håper de går raskt!! For min og Joachim sin del blir turen veeeeldig land i år da jeg har eksamen denne dagen og vi reiser samme dag (fra Southampton). Kjøre turen gjennom Europa blir nok trivelig i min risige cab, hehe. Kanskje vi får longest distances i år. Men vi rekker akkurat å bli drita på lørdag for så å se på alle bilene på søndag :) Hva gjør an ikke for å komme seg på Mantorp? :) Gleder meg!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 dager, håper de går raskt!!!

Helt uenig med deg! PL-Golfen står nå med ny front, men med motoren på utsida. Man får ikke bedre tid av å oppdage at karosseriet var mer råttent enn man trodde (sjelden en bil er bedre enn man tror). Her er det bare å stå på om jeg ikke skal kjøre vinterbil til BR i år også (og det vil man jo unngå).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

54 dager, håper de går raskt!! For min og Joachim sin del blir turen veeeeldig land i år da jeg har eksamen denne dagen og vi reiser samme dag (fra Southampton). Kjøre turen gjennom Europa blir nok trivelig i min risige cab, hehe. Kanskje vi får longest distances i år. Men vi rekker akkurat å bli drita på lørdag for så å se på alle bilene på søndag :) Hva gjør an ikke for å komme seg på Mantorp? :) Gleder meg!!

Knall bra innstilling.: haha : Kjør på, et treff som ABSOLUTT er verdt å få med seg!! :venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjør an ikke for å komme seg på Mantorp? :) Gleder meg!!

Nesten alt: rock : Og dere strekker dere langt her ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten alt: rock : Og dere strekker dere langt her ja:)

Hva var det vi kom frem til, 5 Land, 1 Dag, 4 gir.... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går med litt pågangsmot : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe får sett litt vei i de landene da:) Og en par tre besinstasjoner.

Satser på det går bra, for Bug Run må mann jo ha med seg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.