Anbefalte innlegg

Det har vært to eps alle de årene jeg har vært der. I fjor da den fjotten tømte ett pulverapp over området. : bh : og i 2005 da nok en fjott kjørte i fylla og tok den røde einsercabben fra .fi (som vant samme år).

..skal vel legges til at begge tilfellene ble "utført" av tungt berusede svensker.

 

Vi normenn har oppført oss bra :D ..selv om en fikk beslaglagt nøklene sine seeent en lørdagskveld for noen år siden ;) hihi

 

Var jo en drittunge på pocketbike som kræsjet med en superstrøken dansk Ghia også....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo en drittunge på pocketbike som kræsjet med en superstrøken dansk Ghia også....

 

Stemmer, i fjor det. Ble skadet også.... kjørte vel en slik liten ATV.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fler altså? :)

 

I fjor var det ca 300 utstilte biler og ca 100 premieringer da men.....

 

Bugrun hadde ifjor 1440 besøkende biler og 5000 personer.

 

Syns også 100 premieringer hørtes ganske drøyt ut. det bordet var ikke såååå stort :P

 

Men, tallene mine var bare litt til ilustrasjon. og de stemmer jo rimelig greit i forhold til biler i hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner, de er jo værre en svenskene;)

 

Så lenge de holder seg til saunaen sin så går det bra. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge de holder seg til saunaen sin så går det bra. : smil :

 

haha, hadde de bare gjort det så, de hadde jo overhode ikke noe problem med å sprade rundt nakene og handle biler;) stod en kliss naken i svingen neden for vacn campen og handlet bil i nettoen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, hadde de bare gjort det så, de hadde jo overhode ikke noe problem med å sprade rundt nakene og handle biler;) stod en kliss naken i svingen neden for vacn campen og handlet bil i nettoen;)

 

var en barsk nordlening som joina dem i sauna i fjor.. kom ut igjen og da hadde finskene flyttet litt på klærne hehe... tror ikke det var helt med vilje, men litt lettere panisk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da som pokker at det ble samme helgen.. Jaja, jeg hadde gledet meg veldig til begge treffene, men 25 årsjubileum på BøgRun må man få med seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prioriterer også Bug Run. beste treffet jeg har vært på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å "skryte" for mye. men det er rimelig stort sett vi (bugrun) gjengen som lager liv på vacn treffene. Men det får da være. da har de ikke noen å klage på hvis de får støyklager eller noen har knust rute på hjullastere feks :P

 

Vi som prioriterer hovedtreffet får prøve å lage liv uten dere da....tipper det går helt fint jeg;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som prioriterer hovedtreffet får prøve å lage liv uten dere da....tipper det går helt fint jeg;)

 

Det er helt sikkert mulig, bare å ta med seg en flaske sterkt jodlevann så blir det liv;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir BugRun på meg også i år, om jeg får med meg noen som kan holde meg med selskap veien nedover..hehe

Men er det greit om det kommer noen trøndere å joiner "oslo-gjengen" også når vi er fremme eller?

BugRun er det stort sett bare utstilling? Eller er det andre aktiviteter også? Ikke noe kjøring eller lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det blir BugRun på meg også i år, om jeg får med meg noen som kan holde meg med selskap veien nedover..hehe

Men er det greit om det kommer noen trøndere å joiner "oslo-gjengen" også når vi er fremme eller?

BugRun er det stort sett bare utstilling? Eller er det andre aktiviteter også? Ikke noe kjøring eller lignende?

 

er nok både kjøring og dragrace ihvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok både kjøring og dragrace ihvertfall;)

 

Okay :) Det er jo bra. Litt mer å se på enn kun utstilling også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok både kjøring og dragrace ihvertfall;)

 

...og party PARTY P A R T Y !!1 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må få mekka en stor banner med: "Camp Norwegen" på syns jeg.... Som vi henger opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og som vi kan pakke inn teltet til Rolf med uti de sene nattetimer (med Rolf ++ i teltet selvsagt):P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og som vi kan pakke inn teltet til Rolf med uti de sene nattetimer (med Rolf ++ i teltet selvsagt):P

 

why me? and not you? ;) Men banner er i tankene ja. Ser ut som man evt legger på noen kr ekstra pr shirt for å dekke kostnader til partytelt og banner. Regner med at folk ikke har noe stort imot å betale 10-20 kr ekstra for dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

why me? and not you? ;) Men banner er i tankene ja. Ser ut som man evt legger på noen kr ekstra pr shirt for å dekke kostnader til partytelt og banner. Regner med at folk ikke har noe stort imot å betale 10-20 kr ekstra for dette.

 

 

nope :D

 

selv om partytelte var overflødig pga bra vær i fjor :D

vel ok, det funket bra på dagen mot den værste sola

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

why me? and not you? ;) Men banner er i tankene ja. Ser ut som man evt legger på noen kr ekstra pr shirt for å dekke kostnader til partytelt og banner. Regner med at folk ikke har noe stort imot å betale 10-20 kr ekstra for dette.

 

Ikke noe problem for min del iallfall, greit å gjøre det skikkelig når det er 25 års jubileum. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

why me? and not you? ;) Men banner er i tankene ja. Ser ut som man evt legger på noen kr ekstra pr shirt for å dekke kostnader til partytelt og banner. Regner med at folk ikke har noe stort imot å betale 10-20 kr ekstra for dette.

 

Har en følelse av at de pengene kan gå til nytt telt til rolf... ble vel litt trangt med "gymnastikk" i det teltet ditt : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en følelse av at de pengene kan gå til nytt telt til rolf... ble vel litt trangt med "gymnastikk" i det teltet ditt : haha :

 

Ryktet sier at han skal ha sirkustelt i år slik at han kan utfolde seg helt : smil :

"Mina damer och herrar... får jag be om den størssssssssssssssssssssta möjliga tysssssssssssssssssnad.."

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I sirkusteltet er det jo en flott strippestang i midten også.. jeg tar med sagflis til manesjegulvet!

 

Hepp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahahaha. det er godt at dere tenker på meg gutter :)

 

Teltet ble stående igjen på BR i fjor da det ikke helt tålte et rundkast (med meg inni) så det var litt småskakt etterpå :P

og ja, det var trangt inni der med 2 stk :P

 

vi kan jo spleise på en lavo eller.no plass til 10-12 mann og fin stang i midten der og. hehehe.

 

 

Partyteltet var veldig godt å ha med tanke på litt skygge i hvertfall. blir varmt nok når det er vindstille utpå plenen der midt på dagen.

 

Sagflis kan funke til mye det. dekke over oljesøl, alkoholsøl(les spy) og mange andre bruksområder :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.