Anbefalte innlegg

bugrun på meg å ja... er jo årets høydare... ordnet fri når jeg var der ifjor å fikk datoen for årets;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir Bug Run her også.... Har ordnet fri allerede....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallå jeg kommer jo fra larvik og hadde tengt å ta sandefjord -strømsta men bilen min er vildig lav, får man stå oppe på dekk er det noen som vett det

 

har en kompis med en jetta senka 80mm mener jeg, han kommer på båten. men må stå nede. må man opp slår til og med golfen min nedi(senket 40mm) Hvis ikke er det vel mange som har med "bukker" når de har så lave biler for å komme på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke alltid klubben får velge fritt på våler.... NTS har endel leietagere og prioriterer deretter.

Men enig med deg.... blir nok BR på meg også

 

forståelig det...og det er nok en del som drar dit i stedet og, men taper seg nok en del besøkende i nærområdet iallefall.

 

BR : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben kan gå og legge seg. Bug Run er klart mye viktigere å få med seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen datoer burde faktisk de som bestemmer treff ha forbehold om... Og bytte datoer med noen andre er sikkert umulig det.. Men samme det.

Bug Run. :tilber:

 

Dette er jeg helt enig i..

 

Men, sikkert ingen som kommer til å savne den gjengen på 30-40 mennesker som blir borte.. den gjengen lager jo aldri noe liv heller de.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omtrent aldri ;) Hehe, vi er en bra gjeng! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går jo nesten ikke ann å sammenligne BR og VACN treffet da;) blir nok BUGRUN ja!!! uten tvil!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å "skryte" for mye. men det er rimelig stort sett vi (bugrun) gjengen som lager liv på vacn treffene. Men det får da være. da har de ikke noen å klage på hvis de får støyklager eller noen har knust rute på hjullastere feks :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg helt enig i..

 

Men, sikkert ingen som kommer til å savne den gjengen på 30-40 mennesker som blir borte.. den gjengen lager jo aldri noe liv heller de.. ;)

 

blir nok ACN treff vill jeg tippe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dumt for VACN at de fikk den samme dato'en da.

Bug Run har førsteprioritet spikret for mange år fram i tid den helgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel gå mot strømmen å fortelle at jeg kommer til å dra til Våler framfor Bug Run. Så får vi se om det passer med Bug Run i 2009 isteden.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på Bug Run før, men heller aldri hatt med egen bil på et VACN treff slik jeg kan i år... Hm, ble litt usikker her. Så rimelig bra ut på bildene. Hvordan er oppmøte på hovedtreff her i Norge da... sånn ca hvert år?

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri vært på Bug Run før, men heller aldri hatt med egen bil på et VACN treff slik jeg kan i år... Hm, ble litt usikker her. Så rimelig bra ut på bildene. Hvordan er oppmøte på hovedtreff her i Norge da... sånn ca hvert år?

 

A.J.

 

en brøkdel av det som er på BR ihvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som jeg kanskje drar på Bug Run da... Er jo hovedtreff til høsten også. Men kommer i Audi da, men order seg vel. Hvordan er det forresten å ha bilene rundt telt og sånn, ingen som har hatt noen kjipe opplevelser?

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten å "skryte" for mye. men det er rimelig stort sett vi (bugrun) gjengen som lager liv på vacn treffene. Men det får da være. da har de ikke noen å klage på hvis de får støyklager eller noen har knust rute på hjullastere feks :P

 

Skal bli litt godt å ikke få skylda for alt det gale som skjer i kommunen den helga.... : smil :

 

Og ja, er vel en noe utpreget sosial gjeng som velger å dra til Sverige...

 

Eneste kjipe opplevelsen var et brannslukningsapperat som ble fyrt av i nærhetene av bilene ifjor men ble vel ikke så ille...? Var ikke mer jeg fikk med meg ifjor iallfall..

 

 

BTW: Noen må be systembolaget om å kjøpe inn nok Corona iår.... De 4-5 første fikk jo med seg hele lageret ifjor. : bh :;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppmøte hovedtreffet (100-300personer) oppmøte BR 1500 minst ;)

 

Høres ut som jeg kanskje drar på Bug Run da... Er jo hovedtreff til høsten også. Men kommer i Audi da, men order seg vel. Hvordan er det forresten å ha bilene rundt telt og sånn, ingen som har hatt noen kjipe opplevelser?

 

A.J.

 

funker som bare det. vi plasserer bilene litt nedenfor teltene for at det skal funke emd plassen. men da får vi også vist oss fram samlet.

 

Som nevnt tidligere ble det avfyrt et brannslukkningsapparat over noen biler i fjor. men dette ble fort ordnet med politi og alle kunne kontakte for å annmelde / få navn til erstatningsak.

 

Svein-Erik. finnes flere systembolag en 1 i sverige vett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppmøte hovedtreffet (100-300personer)

 

Ikke fler altså? :)

 

I fjor var det ca 300 utstilte biler og ca 100 premieringer da men.....

 

Bugrun hadde ifjor 1440 besøkende biler og 5000 personer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein-Erik. finnes flere systembolag en 1 i sverige vett ;)

 

Gjør det? : flau : Får vel til noe vel... ;)

 

Ikke fler altså? :)

 

I fjor var det ca 300 utstilte biler og ca 100 premieringer da men.....

 

100 premieringer??? 35 eller noe vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig at det går ann å legge hovedtreffet til samme helg. Spesielt med tanke på at Bug Run ALLTID er helgen rundt 10.juni!!

Blir dårlig med folk da siden folkevandringen til .se bare blir større og større hvert eneste år ;)

 

Vel, jeg vet hva jeg skal...BR!! Dessuten (som nevnt) er det 25 års jubileum i år.. : rock :: rock :

 

Og til dere som er i tvil.... BUG RUN!!!!!!!!!!!!1111

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Eneste kjipe opplevelsen var et brannslukningsapperat som ble fyrt av i nærhetene av bilene ifjor men ble vel ikke så ille...? Var ikke mer jeg fikk med meg ifjor iallfall..

 

Det har vært to eps alle de årene jeg har vært der. I fjor da den fjotten tømte ett pulverapp over området. : bh : og i 2005 da nok en fjott kjørte i fylla og tok den røde einsercabben fra .fi (som vant samme år).

..skal vel legges til at begge tilfellene ble "utført" av tungt berusede svensker.

 

Vi normenn har oppført oss bra :D ..selv om en fikk beslaglagt nøklene sine seeent en lørdagskveld for noen år siden ;) hihi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finner, de er jo værre en svenskene;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.