Anbefalte innlegg

jeg lurte på om noen hadde en plass jeg kunne stå og skru på einsern min i høst/vinter, neste år, året etter der? hehe, må være i kongsberg omegn sånn ca=)

 

-Henning

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

garasjen jeg leier nå går snart ut=) så rop ut om du vet om noe?=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei hei hei, jeg vill ha garasje!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette her virker vel ganske håpløst? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg driver med samme driten om dagen, men om jensen madrasser er litt behjelpelige har man et knall-lokale i sande! sliter med å få tak i rette vedkommende for å få et endelig svar...

 

vi snakker om 30 min. på vinterføre fra drammen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sande er forsåvidt greit for meg en vinter også=) tar meg ca 40min å komme ditt om jeg kjører om eikern og og hof=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men si i fra om du finner ut noe da, jeg er helt desp;) orker ikke den møkka garasjen et år til! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg en løsning (eller to) uti svelvik. begge rett utenfor "sentrum" langs fjordveien, mao. 30 min. på vinterføre fra drammen.

 

alt.1 koster pr.d.d. 6k og er et etablert "verksted" med plass til 2 til ettersom jeg forsto. det er snakk om å utvide, men for å få til det blir det en del dugnadsarbeid, men til gjengjeld snakker man perfekte lokaler til 6-7 stk til, altså 10-11 totalt fordelt på kanskje 8k i leie + strøm. det er altså 4 stk som allerede bruker verkstedet.

 

alt. 2 er et nedlagt gartneri, med lokaler som kan brukes til skruing.

var snakk om 6k for 200kvm, lett plass til 8-9 biler. 3 porter, og god beliggenhet, men litt arbeid må til, er litt trekkfullt her og der. ingen som leier på forhånd, men jeg skal prøve å få en dialog med eier.

 

(alt 3.) jensen-madrasser-bygget i svelvik. en port, men min favoritt. plass til 8-9 biler, trolig best pris på leie osv.

venter på svarherfra, men skal prøve å ringe i dag.

 

alt er litt svevende enn så lenge, men jeg håper å få avklart litt i dag!

 

noen som er interesserte? er viktig å få avklart delvis på forhånd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigst mulig for min del ihvertfall=)hehe, men å kjøre til svelvik kan jo ta litt tid for meg ihvertfall.. så må sjekke opp litt, sleng over ei adresse på den nederste der da? så kan jeg sjekke hvor langt det er=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er 30 min fra drammen (dvs meg, der du var) på vinterføre langs fjordveien, beskrivende nok? har ikke noen adresse, dessverre...

 

og du kommer ikke langt om du er knipen... ;)

1000,- mnd. er nok et utg. pkt på de fleste garasjer/verksted, men det er muligheter for å komme under på disse alternativene... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da utgår jensen-bygget...

de er uvisse på byggets fremtid og bruk, så det var ikke aktuelt... :(

 

prøve å forhøre meg litt med gartneriet også i dag, men mangler noen navn/nummer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvis folk er int. så er det et lokal rett nedi her som kan være aktuelt, men det er stort, alt er klart for mekking der tror jeg, var et maskin firma som hadde lokalene før, så kunne jo kanskje tatt en tur å hørt, det er sikkert en 2-300kvm, 4m mellom taket, har sett det har stått tomt en stund nå, det er jo under 30 min fra drammen=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hvis folk er int. så er det et lokal rett nedi her som kan være aktuelt, men det er stort, alt er klart for mekking der tror jeg, var et maskin firma som hadde lokalene før, så kunne jo kanskje tatt en tur å hørt, det er sikkert en 2-300kvm, 4m mellom taket, har sett det har stått tomt en stund nå, det er jo under 30 min fra drammen=)

 

er absolutt interessant, men der skal det bli spennende å høre på pris gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja, men det tilhører et privat hus, huset ble solgt nå i våres tror jeg, så fulgte den bygningen med, det er en svær port og det ligger 10m fra hoved veien, stor grusplass forran der, skal se om jeg får tatt meg en tur innom i helga å snakket med de som flyttet ditt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er det et lokale midt i rozenkrants gate i drammen på 200 m2 til leie.. ca 7000 i mnd.. Har komunikasjon med gårdeier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er det et lokale midt i rozenkrants kate i drammen på 200 m2 til leie.. ca 7000 i mnd.. Har komunikasjon med gårdeier.

 

da vet du hva du har å gjøre ;)

 

snakker vi om en som heter pål forresten? han bor rett borti gata ved deg der og har den blå bentley'n...

en kjeller, med "nedkjøring"? da er det der jeg leide plass i fjor vinter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er meget hyggelige lokaler, litt bratt nedkjøring som kan være komplisert med lav bil men bortsett fra det er de ideelle!

 

jeg får ikke opp annonsen, men vi snakker altså 7k i mnd + strøm? jeg er med jeg ihvertfall om vi klarer å bli noen...

 

jeg snakket med han i sommer og det virket som han ikke var interessert i å leie ut deler av lokalet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat snakket med han på tlf, og han er sugen på å få inn folk. Jeg sa at vi skulle bruke helgen på å finne ut hvor mange som var aktuelle fra lokallaget, også hadde han noen i RR klubben sok også kanskje ville inn. Dealen er at vi har en 70% avtale på at vi skal inn, med endelig avklaring på mandag. Høres dette bra ut eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er en hyggelig deal så langt, så må vi få avklart litt rundt de økonomiske forholdene etc.

jeg trenger plass til en bil, du trenger en? plass? tom henning er vel i boks....fler!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne vel slengt meg på her igrunn, da blir det lagring til en bil ihvertfall.

Regner med at sambo'n kunne tenkt seg lagringsplass/skruplass han også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge det ikke blir noe mer en 1000k så er jeg sikkert med veit du=) hvodan er det sikkerhet å sånn der da? alarm? hehe, er det isolerte lokaler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er i en kjeller, og det er varmekabler på gulvet. Det er plass til 8 biler hvis vi skal lagre. Men hvis noen er hyppe på å skru, så er det jo greit med litt mere plass. Det er også inlagt vann og kloakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.