Anbefalte innlegg

hvor ble det lokale på kara da? svelvik eller åssiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En hilsen fra... eh... Skagerak et eller annet sted... : vinke :

 

Dette ser bra ut, Thomas : ja : Synd jeg er ute på sjøen og ikke får bidratt noe særlig nå på ryddefronten.

 

Husk - selv om jeg er bortreist betyr ikke det at jeg skal "avspises" med en teit plass inni et hjørne asså ;) Den plassen får sistemann ta! Hehe...

 

Ang varme så jeg en byggtørker/varmer (ikke gratis) på finn.no, selgeren har den fortsatt. Noe som kunne være interessant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal få snakket med eier igjen i morgen, da jeg har rusla rundt i de uendelige gartnerhallene (type med glassvegger og tak) og kommet over mye morro! bl.a varmevifter de brukte i disse hallene før det ble lagt ned...må hørte om å få testfyre en slik tror ejg, og funker de så voila! heh... tror et par var propandrevet, men jeg synes jeg så en elektrisk også, eller om det var diesel...

 

ellers synes jeg det ble meget hyggelig - bare få fjerna de tunge pallene med glass nå, så er det plass ihvertfall! må mase litt på eier om at han får rydda rotet sitt nå bare...ellers får vi første måned gratis ettersom vi gjør en innsats! :) litt usikker på om han mente denne måned eller senere, emn vi er uansett i gang med leieforholdet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg få lånt en jekketralle fra jobben en dag da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jekketralle og sekketralle er det der, i tillegg til en gaffeltruck som for tiden ikke går : rolleyes

men en skikkelig drill, + evt stikksag, og skruer av en viss lengde med "borrehode" kunne vi trengt til å skru fast plater eller hva vi ender med å bruke til stårstenderne som deler bygget....

 

en boks eller to med byggskum er aldri feil...

 

jeg skal som sagt sjekke de ferdigelementene om vi kunne fått noen slike å bruke til å dele av + kle igjen hull...oppdaterer fortløpende her! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har trucklappen;) så sant den ikke løter over 10 tonn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jekketralle og sekketralle er det der, i tillegg til en gaffeltruck som for tiden ikke går : rolleyes

men en skikkelig drill, + evt stikksag, og skruer av en viss lengde med "borrehode" kunne vi trengt til å skru fast plater eller hva vi ender med å bruke til stårstenderne som deler bygget....

 

en boks eller to med byggskum er aldri feil...

 

jeg skal som sagt sjekke de ferdigelementene om vi kunne fått noen slike å bruke til å dele av + kle igjen hull...oppdaterer fortløpende her! :)

 

Hvis det er stålstendere i deleveggen kan du bruke selvborrende skruer med hode. Har brukt sånn mange ganger og det er helt gull =)

 

Ser ut til å bli et knallverksted dette folkens...

Fare for at jeg tar en tur nedover en gang for å titte : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i 2 tiden på søndag tenker jeg. er det noen der da eller? Du kan forøvrig sende meg mob nummeret ditt på pm thomas.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller bare slenger det opp her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nummeret mitt er 93874181, og kan vi ikke prøve å møtes i drammen en gang før to, så kjører vi samla ned så alle finner frem!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hørtes ut som en god idè=) også må dere ikke kjøre fra meg da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slapp av - du har større motor enn meg! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd jeg ikke får vært med nå, gutter! Men jeg følger med : ja :

Dette blir kanonbra :D

Vi må få ordna en kaffekrok etterhvert også (mitt ansvar etterhvert, kanskje?)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kvitta meg akkurat med 2 soffaer:p hehe,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, ække no problem å fikse noko anna! Alltid noe som skal gis bort på finn, og jeg har mulighet til å låne et drog av en F*rd + henger, så dette fikser vi (jeg).

Jeg kan jo liksom ta på meg ansvaret for det "estetiske": haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, en liten touch av femininitet skader aldri :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halv to på statoil ved innkjøringa til fjordveien! me sjåast

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om jeg rekker det, men da ringer jeg deg bare når jeg nærmer meg Svelvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor sånn ca ligger den da? jeg må være tilbake til klokka 7:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger i enden av gata der jeg bor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay:p da skal jeg vel klare å finne frem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.