Anbefalte innlegg

jeg har fått meg plass, så jeg melder meg ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får som sagt svar i løpet av uka, og vil da også ha pris og vilkår sånn nogenlunde på plass, så om det er av interesse å skru bil evt i svelvik så hold an til ut fredag med å ta noen avgjørelse :)

 

men om det ikke blir noe av, er jeg med i kjellern, forutsatt at vi klarer å bli "nok"...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gartneriet er 160m2, 3300,- pr mnd + strøm, egen port uten terskel så lave biler funker fint, må ryddes å kle igjen en vegg...

ikke varme lokaler så man må heller kle på seg! er det interesse for det så er det et alternativ, om ikke henger jeg meg på kjellern forutsatt at vi blir 8 eller flere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis vi blir 4 stykk på gartneriet, så er vi i boks på pris.. hehe.. det er billig. Men det er kjipt med tempratur da, det kan jo bli heavy i februar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis vi blir 4 stykk på gartneriet, så er vi i boks på pris.. hehe.. det er billig. Men det er kjipt med tempratur da, det kan jo bli heavy i februar..

 

det er fryktelig billig...det må en innsats til, men på ei helg er det rydda, og fått opp no provisorisk foran "åpningen" og da er det hyggelige lokaler ass...

 

dvs. jeg, andré, og to til må til for å komme i boks, og blir vi flere får vi til det også...

så om du og et ar til havner man på 8-900,- mnd ink strøm maks...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med. trenger plass til lav pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ringer han i morgen og avtaler nærmere...noen fler?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, da ser jeg på dere som sikre, så kan vi med fordel bli ihvertfall en til! jeg drar på jobb nå, men sjekker status i morgen utpå dagen, for så å ta en telefon for å få på plass detaljene, og da faller sikkert avgjørelse på mandag eller no.

men ha kjeller til pål som et alternativ til absolutt alt er klart ;) brent meg på sånn er en gang før...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har ejg snakka med gartnern og moroa er i boks!

 

da er vi 4 stk så langt, med muligheter for fler. leie er 3300 + strøm pr mnd, vi kan utforme kontraktsvilkår selv.

som sagt er det en vegg som er åpen - dvs den er 3x3 meter eller no som må kles igjen. materialer har vi fra et "rom" i garasjen som kan rives så her snakker vi en liten dugnad bare. ellers må det ryddes, dvs sette alt dritet ut bare...

 

det blir lagt opp ny kurs til strøm og det er lysrør i taket, vet ikke hvor bra de funker men evt supplere med arbeidslampe.

 

mao er dette knallbra og det er plass til 7-8 biler vil jeg tro! så bli med folkens, blir jo en eget hyggelig leie :)

 

vi innbyrdes får lage noen kontrakter som "følger" husleie kontrakt, 3 mnd. oppsigelse f.eks o.l...

 

jeg, Gry, Christoffer og min kompis andré ser jeg på som sikre så langt, og flere må gjerne melde seg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) hehe...tror det her blir trivelig, jeg... som en liten tanke blir det under 500,- ink strøm pr.pers om man er 7-8 stk...

 

jeg skal prøve å få dratt dit i løpet av uka, å kanskje få ryddet unna det værste, og kikke litt på hvordan vi enklest gjør det med tetting av veggen...

 

ellers kan det nevnes at det er store arealer i de gamle drivhusene som er delvis under tak (mye ruter knust men fortsatt hele områder) noe som er kjekt om man har no gamle vrak - delebiler etc som kan stå ute men under tak. uteplassen er og stor, men vi bør vel prøve å ikke fylle opp der!

 

holder dere oppdatert her eller på PM!

 

PS - du skal fortsatt ikke være med tom henning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) hehe...tror det her blir trivelig, jeg... som en liten tanke blir det under 500,- ink strøm pr.pers om man er 7-8 stk...

 

jeg skal prøve å få dratt dit i løpet av uka, å kanskje få ryddet unna det værste, og kikke litt på hvordan vi enklest gjør det med tetting av veggen...

 

ellers kan det nevnes at det er store arealer i de gamle drivhusene som er delvis under tak (mye ruter knust men fortsatt hele områder) noe som er kjekt om man har no gamle vrak - delebiler etc som kan stå ute men under tak. uteplassen er og stor, men vi bør vel prøve å ikke fylle opp der!

 

holder dere oppdatert her eller på PM!

 

PS - du skal fortsatt ikke være med tom henning?

 

tja, får se ann hvordan det er der før jeg gir noe svar, å på hvor lang tid jeg bruker på å kjøre ditt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har litt tungt for det, du :P 30 min på vinterføre fra drammen :)

 

beslutningsvegring deluxe...skulle ikke du bare ha lagringsplass a? må ikke ha fliser på gulv da? hihi...

 

uansett, heng deg på når du føler for det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har litt tungt for det, du :P 30 min på vinterføre fra drammen :)

 

beslutningsvegring deluxe...skulle ikke du bare ha lagringsplass a? må ikke ha fliser på gulv da? hihi...

 

uansett, heng deg på når du føler for det!

 

det er jo nettopp lagerplass jeg har, å det er det jeg ikke vill ha noe mer!!!! bastabom, men jeg må ha betong gulv, eller noe i den duren? hehe, å ikke glem, jeg bor ikke i drammen, men sleng opp ei adresse da, så kan jeg se på gulesider hvor langt unna det er!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er jo nettopp lagerplass jeg har, å det er det jeg ikke vill ha noe mer!!!! bastabom, men jeg må ha betong gulv, eller noe i den duren? hehe, å ikke glem, jeg bor ikke i drammen, men sleng opp ei adresse da, så kan jeg se på gulesider hvor langt unna det er!!

 

jaha, synes du nettopp sa du hadde fiksa deg plass, jeg da...jaja, samme det!

er betonggulv ja, litt luksus må man unne seg!

 

sender deg pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaha, synes du nettopp sa du hadde fiksa deg plass, jeg da...jaja, samme det!

er betonggulv ja, litt luksus må man unne seg!

 

sender deg pm :)

 

har det, men den er jo ikke.no bedre en den jeg har nå, den er bare nærmere:p der er det ikke asfalt en gang, hehe, men er ikke svelvik forbi holmestrand da? da tar det fort 1 time for meg å kjøre ditt!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har det, men den er jo ikke.no bedre en den jeg har nå, den er bare nærmere:p der er det ikke asfalt en gang, hehe, men er ikke svelvik forbi holmestrand da? da tar det fort 1 time for meg å kjøre ditt!!

 

kikk litt på kartet jeg sendte deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte feire med å bestille noe gromt.. hehe

8123_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høhø, konge :D

 

jeg kjøpte meg to sett felger i går! livet er en fest...

 

1648822-bilde1-cah8cbp5.jpg

 

1647994-bilde1-cimg0184.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NAM NAM! Lurer på om jeg skal utnyte felg kontaktene dine på det groveste etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, abuse me!

 

har bare flaks, jeg ;) kan få kjøpe BBS av meg..et utrolig lite gjennomtenkt impulskjøp fra min side! heh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt usikker på om jeg blir med på Svelvik-verksted, synes det blir litt vel lang unna igrunn..

Men kan jo se det an, jeg regner vel med at det går an å hoppe inn etterhvert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.