Anbefalte innlegg

Linken til anonsen er nå oppdatert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 biler bør vi klare, og vi burde da også få en fornuftig leiepris! jeg er i utg.pkt interessert i kun leie i vinter, men blir prisen grei blir jeg seff med på et kalenderår (noe jeg vil tro pål forlanger også).

 

da er vi 5 stk sålangt ser det ut for, jeg har mulig en til som er interessert...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gry trenger sikkert plass til golfen sin også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg er ikke hypp på noen lagerplass for den prisen ihvertfall:p hehe, det får jeg jo billigere her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er supert. Vi kan jo eventuellt få inn noen fra RR klubben også. Det hadde jo vært litt gøy med noen gamle Rollser der også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men jeg er ikke hypp på noen lagerplass for den prisen ihvertfall:p hehe, det får jeg jo billigere her;)

 

hva er det du lurer på da, egentlig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke int. i noen faens lageringsplass:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er supert. Vi kan jo eventuellt få inn noen fra RR klubben også. Det hadde jo vært litt gøy med noen gamle Rollser der også..

 

hehe, det hadde vært spennendes, men hvis det er 200kvm så er det vel god plass til flere en 8 biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja.. Eier mener det også. Noe går jo bort til toalett, men det er ikke mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gry trenger sikkert plass til golfen sin også??

 

Hehe, ja en av de hvertfall :D Er med jeg!

Kan dessverre ikke bidra stort på verktøy- eller kunnskapsfronten - ennå...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... tjaaa.. kjipt å okkupere hele garasjen min i vinter til bankraner prosjektet(slik den gjør nå...)

 

En endelig pris hadde vært flott:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En endelig pris hadde vært flott:)

 

Hør hør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vi 7, så ender vi på litt over 1000 lappen hver + strøm. Blir vi 8 ender vi på litt under. Eieren av lokalene har uansett et par stykker på hånda fra Rollls Royce klubben hvis vi ikke klarer å fylle lokalet selv. Så jeg ser ikke at det kan bli noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En lite opptelling gir da følgende resultat:

 

Gry K. Bjørnsdatter

Tomas Hummel

Jan Nielsen

Kristoffer Iden m. evt. sambo?

Christoffer Roos

 

Tror nok vi klarer 1000 kroners grensa ganske fint ja. Det er greit om alle sier ifra om de er 100% med eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vil gjerne høre kriteriene, dvs tidsaspekt for leie, pris med x antall brukere, o.l. men blir det hva jeg mener er "greit" er jeg mest sannsynlig med...

 

skal jeg prøve å få be/av-kreftet gartneriet jeg har vurdert.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke ut til at han har tenkt til å svare tlf. i dag. Hva er det gartneriet for noe? Er det plass til flere der eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er et lastelager, med god takhøyde, 2 porter + lastebilport, lett plass til 8 biler og trolig lavere husleie! snakka om 3k for ene "halvdelen" med plass til 6-7 biler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er et lastelager, med god takhøyde, 2 porter + lastebilport, lett plass til 8 biler og trolig lavere husleie! snakka om 3k for ene "halvdelen" med plass til 6-7 biler...

 

det er mer opp min gate=) hehe, men kan se ut til at jeg har fått meg eget privat mekkested:p 10m fra dør a til dama;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakket endelig med han på gartneriet! men han hadde andre interessenter å blablabla...får ikke svar før i slutten av uka...

 

det som må gjøres er rydde, tette litt på en vegg, legge opp egen strømkurs og måler, og man er i gang......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligegr dette gartneriet? litt kjipern hvis det ligger i Ålesund lizm : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er ståa slik på min kontakt.

 

Kontrakt til mai. Med mulighet til å forlenge.

7800,- i mnd for 200 m2.. Altså litt under 1000 pr. hode hvis vi blir 8 stk. 25m2 på hver

+ Strøm

Varmeklabler i gulvet,

Innlagt vann

toalett

Løsnings orientert gårdeier med bilinteresse og forståelse for den evige mekke jakt situasjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligegr dette gartneriet? litt kjipern hvis det ligger i Ålesund lizm : smil :

 

svelvik, 30 min utenfor drammen på vinterføre langs fjordveien...ca 20 km fant jeg ut det var tror jeg...

 

Ellers så er ståa slik på min kontakt.

 

Kontrakt til mai. Med mulighet til å forlenge.

7800,- i mnd for 200 m2.. Altså litt under 1000 pr. hode hvis vi blir 8 stk. 25m2 på hver

+ Strøm

Varmeklabler i gulvet,

Innlagt vann

toalett

Løsnings orientert gårdeier med bilinteresse og forståelse for den evige mekke jakt situasjonen.

 

vi får plass til flere biler enn 8 tror jeg altså...særlig om et par biler står kun til "lagring", og om vi eventuelt er litt fleksible med å kunne flytte rullende prosjekter.... om vi må "organisere" litt for å spare de penga i mnd er det veldig aktuelt fra min side ihvertfall ;)

 

men dette høres greit nok ut...pål er en hyggelig fyr, som er glad i penger (som oss andre) og slike lokaler dukker ikke opp overalt...

jeg vil avvente svar fra "gartneri" før jeg tar endelig avgjørelse, håper dere forstår det, og om evt det blir mulighet vil noen være med dit istedenfor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er ståa slik på min kontakt.

 

Kontrakt til mai. Med mulighet til å forlenge.

7800,- i mnd for 200 m2.. Altså litt under 1000 pr. hode hvis vi blir 8 stk. 25m2 på hver

+ Strøm

Varmeklabler i gulvet,

Innlagt vann

toalett

Løsnings orientert gårdeier med bilinteresse og forståelse for den evige mekke jakt situasjonen.

 

Hvordan er ståa her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo. Vi kan egentlig slå til hvis alle som sier de er med, faktisk blir med.

 

Sakset fra Rolf e. Mohn:

 

vi er åtte stk på 180 kvm. og har GOD plass. så det ekke noe stress

 

trenger ca 20kvm pr bil. + såklart hylle / deleplass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppstart/overtagelse?

Er det noe depositum?

 

Kan gjerne ta dette videre på PM, evt MSN.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.