Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

Her er et par bilder av gutta da de monterte Shittles :)

Iden med øreklokkene med integrert radio - mulig han er lei av gnålinga til oss andre (les: meg)? : haha :

 

IMG_0565.jpg?t=1204231793

 

Ser ut som om Hummel'n er rimelig fornøyd!

 

IMG_0566.jpg?t=1204231907

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og iden testa hvilken metode som er mest effektiv ved innsetting av rute - jeg med ledning i pakning, mens iden sverget til flattrekker! resultat: 1-0 til meg (om man ser bort fra tiden det tar å tre ledningen i pakningen først) men det skal sies at iden var hyfsad rask! vi snakker maks to minutter pr vindu :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og iden testa hvilken metode som er mest effektiv ved innsetting av rute - jeg med ledning i pakning, mens iden sverget til flattrekker! resultat: 1-0 til meg (om man ser bort fra tiden det tar å tre ledningen i pakningen først) men det skal sies at iden var hyfsad rask! vi snakker maks to minutter pr vindu :D

 

Neida, ledning er som regel mest effektivt, men på en einser så måtte jeg jo nesten vise deg at det går nesten like kjapt med flat-trekker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Biltema Mjøndalen i går og måtte ta bilde av dette...

 

IMG_0618.jpg?t=1204307192

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eiker motorshop : dum :

 

faen for ei sjappe ass...bestilte 80fjører til bruksdritern for en måned siden...ringte i dag og etterlyste de - "ser ut til at de er gått ut av produksjon hos leverandør"...erre mulig å ikke få gitt beskjed om slikt litt før, og heller ikke reklamere for det! hælvette ass...jaggu godt håkon skal til syden over påske, så vi får riktig høyde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I live ja, klart jeg er! Takk skal du ha Gry, kommer utover en tur i påsken da oppholdet mitt her i Bergen ble litt lenger enn forventet. Lette på skjørtet ja, det er den ikke snau på, får se om jeg kan fyre den i påsken og ta en prøvetur;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det en forlenget pause på meg. Hadde planer om å skru litt i påsken, men det klarte jeg pent å ungå ved å knekke en finger og å forstue to.. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roos! Det var da svært urutinert gjort av deg... :P Huff, det kan umulig være noe godt. Sympati kommer fra Kattegat.

Forresten - kan du fortsatt assistere ("pek" & fortell) når jeg skal i gang med å bytte slangene i motorrommet...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir en tur nedover uansett ja. Savner jo vraket litt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg drar som vanlig utover, heh..

Nå altså.. Med fucka rygg.. superkult..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg blir å se i værste fra torsdagen av, vet ikke hvor lenge jeg blir, prøver å få ferdig alle rutene så tar jeg sikkert med meg bilen hjem>=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det en forlenget pause på meg. Hadde planer om å skru litt i påsken, men det klarte jeg pent å ungå ved å knekke en finger og å forstue to.. :(

 

: eek : urutinert! men ta deg en tur så vi får tatt en sit.rapp. på vogna di :P

 

jeg blir å se i værste fra torsdagen av, vet ikke hvor lenge jeg blir, prøver å få ferdig alle rutene så tar jeg sikkert med meg bilen hjem>=)

 

 

jaggu - det er på tide å ta den ut av dvalen nå! åssen blir det med felger på deg a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. var faktisk tilfeldigvis "innom" der i dag. Kjørete Grå caravelle.

 

Lette etter en annen garasje i område. Og det kunne jo hende det var der, men det var visst deres plass. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

jaggu - det er på tide å ta den ut av dvalen nå! åssen blir det med felger på deg a?

 

tja, har ikke noen felger som passer på bilen, dumme meg: dum :

 

så vet ikke om jeg tør eller har råd til å handle nye:p så blir sikkert stålfelger frem til det kommer noe skatte penger på konto ihvertfall, men så var det at man skal jo ha ferie også, så får se om jeg finner noe billig å greit brukt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. var faktisk tilfeldigvis "innom" der i dag. Kjørete Grå caravelle.

 

Lette etter en annen garasje i område. Og det kunne jo hende det var der, men det var visst deres plass. hehe.

 

det var du, ja! du var observert...blir mistenksomme vøtt : vinke : kunne kommet bort å sagt hei i det minste - normal folkeskikk det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, så jo at dere ble "litt" mistenksomme. :P Også visste jeg jo ikke at det var dere før jeg kom hjem og fikk snoka litt her inne. Mulig jeg tar en tur i morra. :)

 

Men, hvor mange biler står inne i garteriet a? Så ut som rimelig mange... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

inne i glass hallen er det vilt mange, sikkert en 15-20stk sist jeg sjekket:P inne hos oss er det ikke så mange gitt:p men er da fult der å;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kompisen min som var med fikk helt bakover sveis. Og tvilte på at dette var noen skikkelige folk.

 

*Da veit jeg hvor bilen min evt blir av, hvis den blir borte* :P hehe.. Måtte le litt da. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han kroppen i andre bygget har tilknytning til huggeriet...masse biler, men bare bilcrossemner :P

jeg drar utover i dag, og blir stort sett drivende til i kveld, regner jeg med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dere driver mest på med golf eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, dere driver mest på med golf eller?

 

For det meste, heh.. Med unntak av en Polo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Mulig at dere kanskje skal selge et "prosjekt"?

 

Er på jakt etter en billig golf 2 som jeg kan lære meg å skru på hvis det blir noe av verksted planene mine. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Mulig at dere kanskje skal selge et "prosjekt"?

 

Er på jakt etter en billig golf 2 som jeg kan lære meg å skru på hvis det blir noe av verksted planene mine. :)

 

Har en Golf 2 1990 GTi 8v som samler støv. Den røde som stod ute i hallen. Er nesten ferdigplukka innvendig, og "luftehullene" som er i dørken følger med uten tillegg i prisen :P Kliss nye bremser rundt, nye hjullagre foran og dempere bak. Har også ekstra interiør hvis interessant. Se tråden "Blutengel" for mer info.

Ta kontakt på PM så kan vi bli enige om pris.

Gry :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult. Skal tenke litt på det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fullesjuk og fin, jeg tar tyren ut på værste nå ihvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.