Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

jeg er litt med på å få til no hyllegreier på "deleveggen" til småtteri! jeg jobber til helgen og er uten bil, men om noen plukker meg opp er lørdag en fin dag å ordne slikt på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Demperbytte utgår i dag (se klokka).

 

Jeg skal gjøre et nytt forsøk på å jobbe til torsdag, men er på fastlandet igjen etter onsdag 23. januar. Har dog forhåpninger om å få byttet plass GTi/rado inne før den tid, og selvfølgelig ta en sjau (les: hyllejakt++).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er litt med på å få til no hyllegreier på "deleveggen" til småtteri! jeg jobber til helgen og er uten bil, men om noen plukker meg opp er lørdag en fin dag å ordne slikt på...

Skal ikke se bort i fra at jeg skal utover på lørdag, men det kan vi jo ta når det nærmer seg helga!

 

Demperbytte utgår i dag (se klokka).

 

Jeg skal gjøre et nytt forsøk på å jobbe til torsdag, men er på fastlandet igjen etter onsdag 23. januar. Har dog forhåpninger om å få byttet plass GTi/rado inne før den tid, og selvfølgelig ta en sjau (les: hyllejakt++).

 

Hyllejakt er løst, det er 3, om ikke 4 slike greier med hjul på ute i hallen:

IMG_3663.JPG

 

Tok en til meg selv, men som Thomas og jeg snakket om i går, så skal vi prøve å få rydda litt langs veggen der, og dra inn flere, slik at vi har egne..

Såeh, så det er sagt, om noe forsvinner fra min hylle-sak, så blir det månelyst i Gartneriet! :evil:

 

Golfen står forresten på bukker nå, så den kan ikke flyttes! Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold av en hylle til meg a Iden!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold av en hylle til meg a Iden!

 

Tja, begynner å fylle seg opp, men det er ledige plasser i hyllene.. det kan man organisere..

 

Uansett så har Thomas, Gry og jeg fått gjort en hel del i dag!

 

IMG_3687.JPG

 

Vi flyttet golfen til Gry, satt Korr-e-du'en der og så satt vi opp skillevegg i mellom prosjektet mitt og den..

IMG_3689.JPG

 

IMG_3690.JPG

 

Organisert rot:

IMG_3691.JPG

 

Denne bør trilles pent, ikke kjøres.. Jeg slengte på forstillinga sånn kjapt for at den skulle kunne trilles..

IMG_3693.JPG

 

IMG_3695.JPG

 

Fikk god plass jeg nå, herlig! Nå slipper jeg å flytte alt av karosseri-deler til en annen plass!

IMG_3696.JPG

 

Dekkhyller har vi fått opp også!

IMG_3699.JPG

 

Og så er det lettere å komme til vannet, samt at jeg satt opp tørkerull/søppelbøtte ved siden av..

IMG_3700.JPG

 

Men nå er det lokallagstreff, får vel hive meg avgårde, heh.. Sent ute til en forandring..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se her var det god plass ja:p å jeg som hadde tenkt å flytte frem golfen å montere felgene ordentlig i helga, går det ann å trille den røde golfen til gry litt frem eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan trilles ja, bare pass på kalipperen på høyre side, den ligger nedi bakken..

Forhåpentligvis får André fingern ut på det hjullager byttet snart.. Om ikke så får jeg vel hjelpe Gry..

For den golfen skal ut i hallen når det er byttet på!

 

Ser forsåvidt ut til at jeg må opp tidlig pga. besøk i natt, så da er det store muligheter for at jeg tar turen ut i morgen også gitt, heh..

Tenker jeg tar med meg skikkelig kamera da, slik at folk får et bedre overblikk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut!

 

ps. er dere/Gry der imorgen på dagen? : vinke : Må få sett på dette Corrado monsteret: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde planer om det, men nå var det plutselig noe annet som kom i veien.. Så da blir det nok heller på Torsdag for min del!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut!

 

ps. er dere/Gry der imorgen på dagen? : vinke : Må få sett på dette Corrado monsteret: smil :

 

Pling på meg, skal nok utover og se om jeg ikke får bytta høyredemper på Avnat'en :D Men er litt usikker på når det blir, må til legen i Oslo igjen med foten... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pling på meg, skal nok utover og se om jeg ikke får bytta høyredemper på Avnat'en :D Men er litt usikker på når det blir, må til legen i Oslo igjen med foten... :(

 

Om du bytter demper, så husk å sette på alt denne gangen da ;)

Får du tak i litt nye bolter osv til den forstillinga di, så kan jeg godt ta det lageret og så smekke sammen forstillinga di, slik at bilen kan flyttes ut av verkstedet..

hvis lageret ikke oppfører seg vanskelig og må ut med presse da, det har vi jo ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bytter demper, så husk å sette på alt denne gangen da ;)

Får du tak i litt nye bolter osv til den forstillinga di, så kan jeg godt ta det lageret og så smekke sammen forstillinga di, slik at bilen kan flyttes ut av verkstedet..

hvis lageret ikke oppfører seg vanskelig og må ut med presse da, det har vi jo ikke..

 

er vel derfor den står? fordi vi ikke har lager presse? andrè nevnet noe om det om jeg ikke tar helt feil: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel derfor den står? fordi vi ikke har lager presse? andrè nevnet noe om det om jeg ikke tar helt feil: klø :

 

Er ikke noe problem å få det ut, tar bare en del lengre tid..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe problem å få det ut, tar bare en del lengre tid..

 

aha=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ei "lita" økt i morgen, Hummel truer med å skremme meg tidlig opp siden jeg skal sitte på utover.

Så om jeg ikke setter i gang med hjullagre på gti'n blir det hvertfall å få tatt ut resten av interiøret og gå på rustjakt... : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ei "lita" økt i morgen, Hummel truer med å skremme meg tidlig opp siden jeg skal sitte på utover.

Så om jeg ikke setter i gang med hjullagre på gti'n blir det hvertfall å få tatt ut resten av interiøret og gå på rustjakt... : eek :

 

Er ikke umulig jeg tar en tur utover på formiddagen i morgen jeg også, kanskje enda tidligere denne gangen.. Skal en tur innom møkkinomen også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en liten info.. joda.. går greit å få ut et lager uten presse.. men tenk tanken at det faktisk skal et lager på plass igjen som funker også.. ikke ferdig banket ihjel..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes egentlig ikke det var spess pent med de hyllene plassert der jeg da men.. kan ikke helt skjønne hvorfor vi skal ha et delelager ute i hallen.. bedre å ta vekk de hyllene i det lille rommet og heller sette opp disse nye der inne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Andre på det altså, For det kan jo bli trangt i hallen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig med Andre på det altså, For det kan jo bli trangt i hallen.

 

enig jeg også gitt=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trangt? det som er trangt er når det ligger drit overalt ;)

 

synes det her ble ganske ok jeg - få ut golfen til gry så har vi god plass foran bilene, og andre har fortsatt plass ved porten til å skru på all mulig anna drit :)

 

men for all del - jeg er åpen for forslag, lenge leve demokratiet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er langtfra trangt der inne når hyllene står slik de gjør. Og dessuten er de veldig kjekke til verktøy m.m., istedetfor at dette skal slenge rundt ymse plasser. : ja :

Bedre plass får vi også når motorene ved døra blir flyttet på, da har vi faktisk enda to meter å gå på i bredden som vil gi god plass rundt Brunella og radoen (noe det ikke er nå). Men det var det mysteriet med den forsvunne jekketralla da... : klø :

 

Uansett blir vi nok enige, og det beste er om faktisk alle var tilstede på en ryddesjau (som sikkert trengs om ikke lenge) slik at eventuelle uenigheter kan løses i plenum ved fysisk tilstedeværelse enn å "sutre" på forumet over Iden & Hummel sin ryddeinnsats (..og dette er ikke ment til noen spesielle).

 

Og JA, GTi'n skal ut så fort den har fått nye hjullagre + bremser foran, samt nye bolter som erstatning for de som ikke tålte demontering!: dum :

 

Hurra for Blomsterbarna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge vi får flyttta på motorene å jeg og gry får litt bedre plass så gir jeg egentlig faen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.