Buskerud: gartneriet - vårt nye verksted

Anbefalte innlegg

8v motoren går på Lørdag. Da kommer "kunden" min og henter den, Så da er det bare den riskoker motoren igjen. Vær forsiktig med det ledningsnettet som lå der, for det skal også selges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende :) Ledningsnettet ligger pent på plassen sin, ved siden av motoren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det igjen riskokern og G60'n...riskokern skal vel bare kastes (???), men min vet jeg ikke helt hvor det er mest fornuftig å sette?! forslag? kanskje i hjørnet til roos, ved siden av døra til lageret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noen halvgæærn plass. Bare vi får fjernet det crappet som står der fra byggingen. ellers kan det bli litt trangt å komme inn på delelageret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører jeg sjau på lørdag? :) Så skal jeg få flytta litt på rotet mitt inne på lageret også, har et interiør som skal selges og det kan jo legges på hemsen enn så lenge.

 

Alle monner draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal gjøre en innsats der :)

bare for å ha nevnt det - skal noen nedover i helgen og kan plukke opp meg så si ifra! frøkna har bilen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ned på Lørdag, men jeg vet ikke om det blir på formidagen eller ettermidagen, kommer an på fruen egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal gjøre en innsats der :)

bare for å ha nevnt det - skal noen nedover i helgen og kan plukke opp meg så si ifra! frøkna har bilen....

 

jeg skal nedover lørdags"morgenen" tipper jeg drar i 10-11 tiden =) hvis du er int.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber i helgen så det blir tidlig nok, men det går....! sove litt på sofaen i værste :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber i helgen så det blir tidlig nok, men det går....! sove litt på sofaen i værste :)

 

hehe, du får si i fra på fredagen om jeg skal pelle deg opp=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steike til klaging på ryddinga da!

Synes nesten dere skulle vært der ute å sett selv, for det er overhodet ikke noe dårligere plass..

Jeg satt opp de hyllene slik at ihvertfall jeg har en plass til verktøyet mitt, og det lett tilgjengelig, slik at jeg slipper å krabbe over og under andres ting og biler.. : bråk :

System er tingen!

 

Thomas, Gry og jeg var jo ute en tur i dag, så det ble noen bilder!

IMG_2316.JPG

 

Thomas blir jo aldri ferdig med den slipinga si, vinkelsliper nummer to tok kvelden i dag :P

IMG_2318.JPG

 

IMG_2326.JPG

 

Gry er noe oppgitt over rusta i gulvet på GTi'en..

IMG_2328.JPG

 

Spille golf anyone?

IMG_2340.JPG

 

Sjekk det surrehuet som tar på penis oppe på hemsen da, og ikke minst den rare kameravinkelen..heh..

IMG_2342.JPG

 

Gry skulle så absolutt ta bilder av ryggene våre.. Faen, ser jo ut som jeg går på stereoider.. (vi står faktisk rett ved siden av hverandre.. Vidvinkel er phat!)

IMG_2346.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_2346.JPG

 

gleder meg til jeg kommer i puberteten! :) flaskehals....hoho

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha!! Kongebilde! Iden skikkelig tøff og brei yo-yo "inmate" og Hummel'n er ein bisschen zpinkel Polizei : haha :

Thomas - et mer graut! Nytter ikke med trailer-fôr du stadig dytter i deg, vøtt :P Og Iden - "stereoider" går du jo på - med musikk på øra hele tida. Om du da ikke mente steroider...? ;)

 

PS: Jeg har nettopp lært at en sånn dings til å sette golf(gir)ballen på heter tee og ikke peg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Jeg har nettopp lært at en sånn dings til å sette golf(gir)ballen på heter tee og ikke peg

 

var ihvertfall ingen golfspiller som fortalte deg det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Henning, det var da ikke deg jeg snakket om nå :D: haha :(just kidding)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom Henning, det var da ikke deg jeg snakket om nå :D: haha :(just kidding)

 

tok ikke den helt, men Tee er utslagsted ved starten av hvert hull;) å peg er nok det du har fått fingra:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erre noen som har tenkt seg utover i kveld eller?

Jeg har handlet litt greier i dag, fått tak i et brett med Pils til Roos, og så tenkte jeg å dra utover 8v'en..

Så kan jeg sette den på bukk i morgen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kveld har jeg vært en tur ute på verkstedet..

Det kommer noe vann inn fra den veggen der.. Ikke helt sikker på om jeg likte det, selv om det ikke er allverden..

IMG_2356.JPG

 

Og så satt jeg igjen en liten presang til Roos;)

Men jeg tar ikke ansvar for eventuell fyllekjøring!

IMG_2361.JPG

 

Jeg kommer i morgen også, får se om det kanskje blir rundt 12-tiden en gang..

Har planer om å bli der en god stund også, for jeg skal -ikke- på fylla i morgen! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært aktivitet i Gartneriet i dag også gitt..

 

Hummel var noe trøtt og lurte litt på hvilket verktøy han skulle ødelegge i dag.. (det ble forsåvidt en skrutrekker såvidt jeg fikk med meg)

IMG_2363.JPG

 

Gry har skrapet asfaltplater hun også!

IMG_2364.JPG

 

Hummel eksperimenterer med stolunderstell på øyemål..

IMG_2365.JPG

 

Roos og hans bror var innom med denne feite tralla:

IMG_2367.JPG

 

IMG_2369.JPG

 

IMG_2370.JPG

 

Transaksjon utført! Et brett til brødrene Roos og en motorbukk til meg!

IMG_2378.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra! Jeg har én tørr brønn ;) (dvs GTi'n)

 

Hmmm... Brødrene Roos har glemt å vaske noen smådetaljer på kjøleskapet ser jeg... : klø :

 

Og det stemmer godt at Hummelen bokstavelig talt tok knekken på en skrutrekker i dag.

 

Erfarte også i dag at fjærer/fjærklemmer ikke lyder ordren "på plass" - dette gjelder spesielt de som sitter på utgave "Avnat"... : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfarte også i dag at fjærer/fjærklemmer ikke lyder ordren "på plass" - dette gjelder spesielt de som sitter på utgave "Avnat"... : bråk :

Du må jo si til fjæra at det ikke er den du skal bytte.....men at det er asistenten (demperen) : smil :

Kan hende fjæra hadde vert lit mer medgjørlig da veit du: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps. fikk du mail ang. filmen fra rudskogen? : klø :: klø :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den fjøra på avnaten skal være glad for at vinkelsliperen var defekt! : bråk :

 

så prøver'n seg igjen er jeg klar! : haha : powertools

vi får se hvor lenge denne holder....

 

Photo-0175.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er da enda godt Biltema kommer med to nye billigtyper snart da!

Begge hadde håndtak med avtrekker noe ala Roos sin vinkelsliper!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har det skjedd noe i dag!

IMG_2610.JPG

 

Og mens Hummel og jeg tok en matbit, så dukka det plutselig en liten krabat opp fra grenrører på Rust-Syncro'en, heh.. Vi la en liten matbit ved siden av, og den lille saken dukket opp igjen..

Så vi bestemte oss for å lage en liten felle, hihi.. (men den klarte vi å rive ned selv, så da dreit vi i det)

IMG_2614.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.