#201 Skrevet Mars 15, 2008 Penger er overført ! Resten av infoen kommer på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mars 17, 2008 er det mange som ikkje har betalt nå? hvor lang tid tar det og sende de ut ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 17, 2008 er det mange som ikkje har betalt nå?hvor lang tid tar det og sende de ut ca? Er vel litt ventetid på disse fra tyskland... Tror det står at de kommer i mai litt tidligere i tråden. A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 17, 2008 Nå venter jeg kun på penger fra en mann, men han har jeg prata med så jeg vet de er på vei. Så nå er det bare å vente på at de siste innbetalingene skal bli ordentlig registrert så jeg kan se hvem som har betalt hva, og så er det bare å bestille! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mars 17, 2008 Flott harald ! Blir spennende å få monterte dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mars 17, 2008 i mai hørest bra ut d:) blir mye i Mai da. først lakkering av bil, montering av turbotrykkmåler, syden, og i juni blir det vwaudi treff på våler: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mars 30, 2008 Fått sendt bestillingen Harald? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mars 31, 2008 Har vært litt trøbbel med bankoverføring fra en kar, men de pengene er på vei så da sender jeg bestillingen nå i kveld! Ellers blir denne tråden holdt løpende oppdatert om det kommer noe nytt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mars 31, 2008 Flott! Ps: Har du fått bestilt plate til meg Harald ? Pengane kom vel på din konto sammen med det andre vist eg ikkje teke heilt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet April 1, 2008 Det er ordna veit du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet April 4, 2008 Det er ordna veit du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet April 22, 2008 Vet du noe mer bestemt når de kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet April 22, 2008 Hah, hadde glemt at jeg hadde betalt for dette jeg Lykkelig overraskelse Kan han lage eksostemp målere og tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet April 23, 2008 Fikk faktisk mail igår, da sa han at han var ferdig med målerene og at de skulle sendes snart! Jeg kan si ifra når jeg får beskjed om at de er sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet April 23, 2008 dette hørest bra ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet April 29, 2008 For seint å bestille? Skulle hatt trykkmåler til Rs2 og mont.plate. Mvh. R.Strand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet April 30, 2008 Litt seint ja.. Går ann å bestille en og en og, men det blir dyrere. Men jeg kan sikkert dra igang et gruppekjøp senere en gang om interessen skulle være der. Forresten så er det en som ikke har betalt enda, og ikke gir lyd fra seg så det er mulig det blir en måler + monteringsplate for enkel måler til overs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet April 30, 2008 Litt seint ja.. Går ann å bestille en og en og, men det blir dyrere. Men jeg kan sikkert dra igang et gruppekjøp senere en gang om interessen skulle være der. Forresten så er det en som ikke har betalt enda, og ikke gir lyd fra seg så det er mulig det blir en måler + monteringsplate for enkel måler til overs. er det lenge til de kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet April 30, 2008 er det lenge til de kommer? Var det ikke i starten eller midten av mai som det ble snakka om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mai 1, 2008 De burde ikke være langt unna, så jeg tror nok jeg skal klare å få sendt ut alle slik at de er hos dere om ca 14 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mai 1, 2008 faen at jeg såg denne her litt veeel seint da:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mai 1, 2008 Nå sitter jeg på hotell i heidelberg i Tyskland og har nettopp henta en s2! Noen som har en måler til meg eller kansje noen som ikke trenger en?? Jeg kjøper gjerne en ekstra.. Skål fra die altstadt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mai 1, 2008 Aiaiai... det hørtes ålreit ut her Strand! Merka jeg ble ordentlig misunnelig her nå... Å drikke tysk øl i Tyskland er bare helt nydelig. Som sagt så har jeg mest sannsynlig en til overs da det er en kar som fortsatt ikke har betalt for seg. Har han ikke gitt lyd fra seg innen målerne kommer, så selger jeg den til noen andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mai 2, 2008 E bestillte en til måler til s2,men kunna tenkt me å bytta den i en til rs2 om noen vil bytte;-) Harald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mai 2, 2008 Aiaiai... det hørtes ålreit ut her Strand! Merka jeg ble ordentlig misunnelig her nå... Å drikke tysk øl i Tyskland er bare helt nydelig. Som sagt så har jeg mest sannsynlig en til overs da det er en kar som fortsatt ikke har betalt for seg. Har han ikke gitt lyd fra seg innen målerne kommer, så selger jeg den til noen andre. I take it!! hvis den er til overs da.. Skaal fra Hamburg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...