#3776 Skrevet Mars 1, 2013 Bilen til dama, tatt i Larvik: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3777 Skrevet Mars 12, 2013 Må prøve å dele et bilde jeg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3778 Skrevet Mars 17, 2013 Lenge siden jeg har lagt ut noe her, men prøver et bilde fra i sommer som jeg har fiksa litt på. Ros/ris/forslag tas gjerne i mot som vanlig Exposure: 1/800 sec at f/2,8 Focal length: 40mm ISO Speed Rating: ISO 100 Flash: Did not fire Make: NIKON CORPORATION Model: NIKON D700 Lens: 24.0-70.0 mm f/2,8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3779 Skrevet Mars 18, 2013 Usikker på om jeg liker flaren eller ikke. Har du et bilde uten? Ellers er bilen overeksponert, vanskelig å se detaljene! Området rundt bilen syns jeg ser bra ut! Bra bilde, som er dratt "bitte litt" for langt i photoshop:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3780 Skrevet Mars 18, 2013 Kult bilde, og ikke minst motiv! Men sier meg enig i Martin. Bilen er overeksponert (du mister detaljene i det hvite på bilen) og samtidig så er bakgrunnen undereksponert (mister detaljer i skogen til venstre for bilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3781 Skrevet Mars 18, 2013 Her er "før" bildet av Alfaen Dette var tøfft! Fester du denne riggen på bilen du tar bilde av? Eller en bil som kjører forran? Er det bare vid vinkel, eller er den armen der flere meter lang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3782 Skrevet Mars 18, 2013 Er festet til bilen som kjører og vidvinkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3783 Skrevet Mars 18, 2013 Er festet til bilen som kjører og vidvinkel What he said! Armen er 6meter lang på det meste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3784 Skrevet Mars 18, 2013 6 meter? Satan. Da må du stole greit på de sugekoppene. Et kamera på ~1kg i enden av en 6m lang stang er jo en del kraft... Det der er nesten noe jeg må prøve selv. Med et slik oppsett trenger man vel nesten ikke ha fart på bilen? Det holder at den triller noen meter bare, for å få uskarphet på hjul og bakgrunn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3785 Skrevet April 11, 2013 Tok bilder av en M5 og Tore sin S4 her om dagen. Håper dere liker de Flere bilder av både bilene og annet er å finne på http://andrejaskiewicz.no/blog/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3786 Skrevet April 11, 2013 Flotte bilder, himmelen var kanskje litt for utbrent for min smak, kanskje prøvd og dempet higlights i raw? Visst ikke det er sola som brenner det helt ut uansett. Var inne på bloggen din også Ser du skriver du hadde fått nytt kamera og test bilder, hadde vert artig om du hadde nevnt hvilket kamera du hadde kjøpt deg da? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3787 Skrevet April 11, 2013 Flotte bilder André! Disse var helt etter min smak Når kan du ta bilder av min? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3788 Skrevet April 11, 2013 Flotte bilder, himmelen var kanskje litt for utbrent for min smak, kanskje prøvd og dempet higlights i raw? Visst ikke det er sola som brenner det helt ut uansett. Var inne på bloggen din også Ser du skriver du hadde fått nytt kamera og test bilder, hadde vert artig om du hadde nevnt hvilket kamera du hadde kjøpt deg da? hehe Takk skal du ha! Highlights er dempet så mye som det går, i tillegg til at jeg har gjort himmelen mørkere. Bildene er tatt mot sola, så det er som du sier den som brenner det helt ut. Hehe, ja, det kan kanskje være greit å nevne. Har kjøpt Nikon D800 Flotte bilder André! Disse var helt etter min smak Når kan du ta bilder av min? Tusen takk! Tja, en dag begge har tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3789 Skrevet April 12, 2013 Tusen takk! Tja, en dag begge har tid? Får ta turen når bilen er ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3790 Skrevet April 15, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3791 Skrevet April 16, 2013 Takk skal du ha! Highlights er dempet så mye som det går, i tillegg til at jeg har gjort himmelen mørkere. Bildene er tatt mot sola, så det er som du sier den som brenner det helt ut. Hehe, ja, det kan kanskje være greit å nevne. Har kjøpt Nikon D800 Gratulerer med D800 Jeg gikk for det samme , hadde D90 før. Har satset på objektiver frem til nå og hatt d90 lengst mulig. Så valget stod mellom D600 og D800, endte med D800 etter mye om og men Fornøyd så langt, hva er din erfaring ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3792 Skrevet April 17, 2013 Får ta turen når bilen er ferdig Du får gi en lyd Gratulerer med D800 Jeg gikk for det samme , hadde D90 før. Har satset på objektiver frem til nå og hatt d90 lengst mulig. Så valget stod mellom D600 og D800, endte med D800 etter mye om og men Fornøyd så langt, hva er din erfaring ? Takk skal du ha Og gratulerer med D800 til deg og. Jeg hadde også D90 før, hvor jeg hadde 35 f/1.8, 50 f/1.4 og Tamron 17-50 f/2.8. Synes D90 var et bra kamera, men hadde siklet på D800 helt siden det kom ut, og jeg ønsket meg de egenskapene et fullformatkamera har. Jeg var egentlig fast bestemt på D800, men siden studentøkonomien er noenlunde trang, så begynte jeg å kikke på D600. Det ble litt om og men her og, før jeg fant ut at jeg ikke ville bli 100 % fornøyd med D600. Jeg er utrolig fornøyd med valget mitt og kan lett si at D800 er en helt annen verden enn D90. Plutselig ble alle begrensninger borte Legger også ved ett bilde, så det ikke bare blir kameraprat her Ny oppdatering på bloggen for de som er interessert i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3793 Skrevet April 19, 2013 Ja, det er litt stille her for tiden. Selv har jeg knapt rørt kamera det siste halvåret, men når jeg fikk sommerfelger på A6'en fikk jeg i det minste en god grunn til å ta det med ut en tur Camera Canon EOS 5D Mark III Lens Model EF70-200mm f/2.8L IS II USM Exposure Program Manual Exposure 0.01 sec (1/100) Aperture f/2.8 Focal Length 120 mm ISO Speed 640 Exposure Bias 0 EV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3794 Skrevet April 19, 2013 Strøkent as always Joachim:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3795 Skrevet April 27, 2013 Vare ute og lekte litt med både bil og kamera tidligere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3796 Skrevet April 27, 2013 Nikon D5000 Med Sigma Dc 18-200mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3797 Skrevet Mai 4, 2013 (endret) Etter å ha hatt (nok) en kreativ bølgedal har jeg tenkt litt på hva jeg gjør når jeg er ute og tar bilder og sett at jeg ofte overkompliserer ting slik at litt av moroa blir borte. Derfor stakk jeg ut igår uten stativ, uten blitzer - kun med kamera og ett objektiv. Så skulle jeg se hva jeg fikk til. Gikk da å få til noe alikevel Camera Canon EOS 5D Mark III Exposure 0.02 sec (1/50) Aperture f/6.3 Focal Length 40 mm ISO Speed 500 Exposure Bias 0 EV Lens Model EF17-40mm f/4L USM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3798 Skrevet Mai 4, 2013 Etter å ha hatt (nok) en kreativ bølgedal... Najs! Morsomt å se bildene dine i Porscheklubbens medlemsblad. Du har såpass særpreg at de var lett å finne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3799 Skrevet Mai 6, 2013 Camera Canon EOS 5D Mark III Exposure 2,5 sec Aperture f/10 ISO Speed 100 Lens Model EF 17-40mm f/4L USM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3800 Skrevet Mai 6, 2013 Et bilde jeg tok av Derbyen, husker dessverre ikke detaljer for bildet da kamera var lånt og jeg bare lekte litt med innstillingene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...