Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Så ble det bra til slutt allikevel.. ferdig papp'et,og satt opp ny bæring til tak og lang-vegg..

bb50.jpg

 

bb49.jpg

 

bb51.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er er en av kammeratane våres! er en del av disse inni låven nå som kornet er kjørt ut... en skikkelig rusle-biff,detta!

 

 

 

RÅTTATOUI?????

 

hehe,kansje det.... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen av dere på Vårmønstringen på ås??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen av dere på Vårmønstringen på ås??

 

Ja jeg tror det... iallefall så lenge ingenting kommer i veien.. sånn som jobb,eller annet svineri..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da henger jeg meg på.... Så kan heller sportsunderstellet vente ti søndagen..: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen av dere på Vårmønstringen på ås??

 

Hva skjer der? Og når?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump: too late...:evil:

 

Pøh.. du har endret 2 min etter meg! HAH

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice! Må vel få med seg det vel!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pøh.. du har endret 2 min etter meg! HAH

 

jatta jatta, men svaret mitt står før ditt...: bråk :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, blei da gjort litt i fjøset idag også, selv om vi fikk besøk av div folk.

Blant annet denne skapningen

P3190170.jpg

Vi gikk vel egentlig hver til vårt, med Heine sprettende mellom oss som en hjelpende hånd: haha :

Sondre fortsetter på el gigo skjermbuer. her bøyer en han innerskjermen for at den skal butte i ytterskjermen.

P3190171.jpg

Og enda litt mer tilpasning og bøying

P3190169.jpg

 

Jon derimot, går får litt mer grunnarbe, sandblåsing og pussing av tak! Hvor mange kilo sand rista du av deg, Blom?

P3190176.jpg

Tror han koser seg da:o

P3190166.jpg

Her er resultatet av sveisinga igår, blei ikke så gale det her!

P3190167.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også var det meg da, kan vel nesten stille i Martin-klassen jeg, Bambi på isen. Har da aldri skifta A-stolpe før jeg, men engang må være den første : rock :

Her har jeg fått splitta opp den nye A-stolpen.

P3190175.jpg

Så er vi igang med å tilpasse første bit for sveising. Jon er ivrig med å lære bort, uten det hadde jeg ikke kommet langt. Takk for det Jon.

P3190178.jpg

Sånn ble resultatet når jeg forlot åstedet, ferdig tilpasse og grunnet, så man bare kan klaske på ny bit, som Jon sveisa på før han ga seg!

P3190181.jpg

P3190183.jpg

P3190182.jpg

 

Og dermed var vi vel ferdig, for denne gang. : faint :

Stay tuned folkens, ny oppdatering kommer fortere enn du tror : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,takke og bøye seg!! Jo har ikke blitt så værst.. Jag'e nöyd!: smil : Du er vel fortsatt i Den Kongelige Norske Barnehage??

 

Stemmer nok det gitt!:angrygun:

 

Tror jeg må ta tak i Iden når jeg får bruksbilen på beina igjen og ta en tur nedover og ta i et tak hos dere, her går det sakte! : dum :

Tek me' helveTe på Tær-mos je vett ;)

 

: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du ordentlig karosserihammer Sondre! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du ordentlig karosserihammer Sondre! : smil :

 

Den ble raskt byttet ut med proff-verktøy da Jon hadde vert bortom og insp.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God påske, gutta! : vinke ::venner:

 

Er det lov å nyte medbrakt i Fjøset? : klø :

Får se å lete opp Statoil-koppen min før jeg kommer på besøk jeg da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov å nyte medbrakt i Fjøset? : klø :

Får se å lete opp Statoil-koppen min før jeg kommer på besøk jeg da :P

 

Hjælp mæ daaaaa, jæ sekke en dritt joooo!

 

Veit ikke helt jeg Gry.... : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ble resultatet når jeg forlot åstedet, ferdig tilpasse og grunnet, så man bare kan klaske på ny bit, som Jon sveisa på før han ga seg!

P3190181.jpg

P3190183.jpg

P3190182.jpg

 

Og dermed var vi vel ferdig, for denne gang. : faint :

Stay tuned folkens, ny oppdatering kommer fortere enn du tror : klø :

 

: eek :

ikke for og disse sveisekunskapene deres, men dere kunne trenge noen med litt bedrere sveisetekke;)

foresten hva slags apparat er det dere bruker/har? vanelig mig eller rørtrå apparat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er bare limt med smeltelim og spaghetti, og sprayet etterpå med grå traktormaling. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

: eek :

ikke for og disse sveisekunskapene deres, men dere kunne trenge noen med litt bedrere sveisetekke;)

foresten hva slags apparat er det dere bruker/har? vanelig mig eller rørtrå apparat?

 

Bildet er tatt før vi helsveisa, her er det bare punkta. Så ingen fare, resultatet blir bedre enn det der : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja,gutten må jo få lært seg å sveise! + at her har folk vært å kødda før,så det er litt tynnt,og ikke veldig lett å få pent.. men jeg passer på'n..;)

Og apparatet er av proff type....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra og høre:) såg jo ikke så trygg ut dn sveisinga da, så va det jo i tillegg grunna. må vel slipe den vekk igjen når du skal sveise videre: klø :

om det er tynt tar man jo og justete ned strømmen og matinga eventuelt sveise med pulsering..

har svest litt karroseri trossalt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra og høre:) såg jo ikke så trygg ut dn sveisinga da, så va det jo i tillegg grunna. må vel slipe den vekk igjen når du skal sveise videre: klø :

om det er tynt tar man jo og justete ned strømmen og matinga eventuelt sveise med pulsering..

har svest litt karroseri trossalt...

 

Så bra!: smil : Da er vi to! han la på grunning fordi det kan ta litt tid før han kunne fortsette,og det er heller ikke grunning.. det er sveise grunning. og selv om det ikke ser veldig pent ut,så var det veldig tett og fint når man slipte ned.

Kan heller ikke bare skru ned varmen å sveise tynt nederst på en A stolpe,veit du.. skal liksom være litt sterkt der. sånt kan man gjøre på andre steder. var litt viktig å komme ned på skikkelig metall.

men du kan ta det helt med ro,for jeg ordna alt det der før jeg satte sammen resten.. jeg tok over litt på slutten der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.