Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Fikk forresten 2 bilder av Sondre i Filitæret... en kjekk og staut soldat! slike gutter vil gamle Norge ha!: rock :

[ATTACH]115627[/ATTACH]

 

[ATTACH]115628[/ATTACH]

 

WOW, kjekkas !!

Det er godt å se at de får utdelt godt vintertøy der oppe. Eller er dette det de må bruke, fram til de selv har vært ute å jaktet på reisdyr eller andre dyr for å lage egne klær av ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WOW, kjekkas !!

Det er godt å se at de får utdelt godt vintertøy der oppe. Eller er dette det de må bruke, fram til de selv har vært ute å jaktet på reisdyr eller andre dyr for å lage egne klær av ?

 

HAHA! siste mote,det der,han driter i buksa bare jakka passer:p!.. de jakter ikke på dyr! Aner du hva ammo koster nå om dagen?? særlig side Sondre har fått utdelt det nye plastikk våpenet og ikke AG'n! nei.. de må nok finne seg i å sy klær av roadkill.. da er det dessuten ferdig garva..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk forresten 2 bilder av Sondre i Filitæret... en kjekk og staut soldat! slike gutter vil gamle Norge ha!: rock :

[ATTACH]115627[/ATTACH]

 

[ATTACH]115628[/ATTACH]

 

Mener ganske bestemt at Sondre ikke var i militæret i 2004, for da er nemlig disse bildene tatt: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener ganske bestemt at Sondre ikke var i militæret i 2004, for da er nemlig disse bildene tatt: rolleyes

 

HAHA! tror vel ingen tror dette er fra i år.. uniformen tatt i betraktning,og at jeg har stjålet bildene fra Svein Willy..: rolleyes

Men bildene er,selv om de ikke representerer den nåværende status til Sondre,ganske morsomme.:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likheten med 91 stomperud var slående.. :P

Forøvrig begynner denne tråden å likne fælt på en viss sandefjordings med de par siste sidene, så jeg håper på mer bil og Fjøse-støff snarest! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likheten med 91 stomperud var slående.. :P

Forøvrig begynner denne tråden å likne fælt på en viss sandefjordings med de par siste sidene, så jeg håper på mer bil og Fjøse-støff snarest! :P

 

Det var det første som slo meg og! hadde ikke 91 Stomperud vært så gammel,så hadde jeg trodd den var inspirert av Mr Moskvil..

 

Hmm..: klø : vi kan ikke ha noe av at tråden ligner på en sandefjord fyr sin,så dine bønner er hørt! i går gøyv jeg og Jokkum ukritisk løs på Mikkel Rev Golf'n hans,og vi fikk gjort ganske mye.. men orka ikke pga god gammeldags latskap å overføre bildene fra kameraet igår kveld.. så tar det når jeg kommer hjem fra jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir liv i fjøset i ettermiddag om noen har lyst til å holde en stakkar med selskap, coffee is required! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene av Sondre har jeg stjålet fra Anne Marte sitt kamera!!! Sondre prøver Faren til Anne Marte sine klær!!! Tar en tur i Fjøset jeg og selv om formen ikke er på topp, kjipærs å sitte pal i sofa'n: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig begynner denne tråden å likne fælt på en viss sandefjordings med de par siste sidene, så jeg håper på mer bil og Fjøse-støff snarest! :P

 

 

Ohhhhhh, shut up, you old grumpy thing.... : smil :

 

 

 

For øvrig får vi gratulere den fattige soldaten med den korte uniformsjakka med dagen! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme dag som meg jo, Gratulerer med dagen Sondre! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN, SONDRE!

 

n850440454_3181114_2441.jpg

 

:venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får henge meg på her jeg også.

 

Gratulerer med dagen Sondre. : gb :: gb :: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra for turbin-bonden!

 

img0268nz6.jpg

 

Nå må du snart komme hjem på tjuvperm, så skal vi ha kaffilag i fjøset! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

funny_birthday_comment_05.gif'

 

Grattis med dagen Sondre!! :klapp:

Skulle du komme over noe sprengstoff, så ikke blås av alt sammen... Selv om vi alle vet det frister :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hurra for snurregutt!!:klapp: nå er'u vel så gammel at du kommer hjem med bart! (ja,for det er trønder bataljonenen du er i??): klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis til han som skal redde landet nå for tiden! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer også hr moskvil på forumet da jeg også kan tilføye at han fikk til og med sang i messa til middag i dag :P

Og nå sitter han med kjipt kveldstjeneste på sin egen bursdag :P

 

 

Jon: han lever kassernelivet med meg så trønderbatljonen sier seg vel selv!

 

100push ups moskvil!

Og 10 DDe Låta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer også hr moskvil på forumet da jeg også kan tilføye at han fikk til og med sang i messa til middag i dag :P

Og nå sitter han med kjipt kveldstjeneste på sin egen bursdag :P

 

 

Jon: han lever kassernelivet med meg så trønderbatljonen sier seg vel selv!

 

100push ups moskvil!

Og 10 DDe Låta!

 

Allsang,ja! haha,kan tenke meg Mr Moskvil rødma!: haha : Ja,kassern livet med deg Øyvind ender nok med å tømme rødfis for krutt og tape sammen snusdåser med gaffa tape...: smil :

 

så han sitter med kveldstjeneste,ja.. jeg sitter på kvelds vakt,jeg og.. : rolleyes

 

har du lært han å lure små-rips inni onkels mk1 opel manta 1900 SR da? med nikkla luftfilter panne og perforerte "skinn" seter??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får jo komme med litt bil-støff og siden jeg skrøt av at jeg og Jokkum faktisk hadde vært nede å jobba på Mikkel! Og ikke nok med at jeg sier vi var der,jeg har bilder av det og!

 

Jokkum fikk lært seg å sveise litt,siden jeg hadde tid til å stå der,og ikke bare forklare sånn som jeg har gjort før,og det tror jeg hjalp litt... han fikk det ganske bra til,og det ble fine gjennom-sveiser.. det gikk litt på kryss og tvers med oss begge,men kom helskinna fra det! hehe..

 

"sønner av Norge mekker bil"

sveispmikkel.jpg

 

sveispmikkel10.jpg

 

sveispmikkel14.jpg

 

Når vi skar dette hullet for flere måneder siden,var det meningen å lage lappen som orginalt,dvs gulv og innerkanal i ett,men det var glemt nå.. kom på det litt seint,men er jo ikke værre enn at vi nå må lage en ekstra lapp i innerkanalen.. litt teit men..

sveispmikkel3.jpg

 

fikk tetta ett hull her og,dette til tros for at sondre ikke har fått prøve det først.. (for de som har lest tråden,og faktisk husker så langt tilbake,så er Sondre fast hull tester..)

Her er det litt lei rust oppi innerskjermen bak tank lokket,men får vel til det og..

sveispmikkel2.jpg

 

sveispmikkel12.jpg

 

sveispmikkel15.jpg

 

Jokkum sliper sveis.. skal være rent å pent..

sveispmikkel8.jpg

 

og tilslutt litt grunning.

sveispmikkel9.jpg

 

sveispmikkel6.jpg

 

Nå kommer det snart dele bil,og da må karosseriet stå ferdig! motor er jo og kjøpt inn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel ikke legge ut bildene i tråden min også, Jon?? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel ikke legge ut bildene i tråden min også, Jon?? : smil :

 

Haha,late mann... copy and paste.. hihi..: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da drar jeg en tur i Fjøset, om det er noen som skulle finne det for godt å ta en tur innom! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.