Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Gått dere får gjort no😂

Vikke si det!? Jeg brukte 4t på å glassblåse ett av toppdeksla til Gti’n.. og de skivene til casterstaget til Jonas.. og endeledda hans....😅blir sliten bare tenke på at jeg sku skrive det.. kjempe digg at polyforingene han hadde kjøpt ikke passa.. for da fikk jeg endelig rydda i foring hylla mi,så jeg kunne bli kvitt enda ett par foringer..: ja : (var nye leftovers etter bærearms bytte på min..jeg benytter meg poly som passer):nana:

 
 
lagt til 2 minutter senere
 
Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Må skrive det her og.

Digger oppdateringer fra denne fronten! Aldri slutt med det!! :D:D

😂😂bra det!we aim to please,and pleased to aim!😁 hvis ingen doukumentere galskapen,så ja...da gjør ingen det... eller no..: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vikke si det!? Jeg brukte 4t på å glassblåse ett av toppdeksla til Gti’n.. og de skivene til casterstaget til Jonas.. og endeledda hans....😅blir sliten bare tenke på at jeg sku skrive det.. kjempe digg at polyforingene han hadde kjøpt ikke passa.. for da fikk jeg endelig rydda i foring hylla mi,så jeg kunne bli kvitt enda ett par foringer..: ja : (var nye leftovers etter bærearms bytte på min..jeg benytter meg poly som passer):nana:

 
 
lagt til 2 minutter senere
 

😂😂bra det!we aim to please,and pleased to aim!😁 hvis ingen doukumentere galskapen,så ja...da gjør ingen det... eller no..: klø :

Blir a aldri slutt på galskapen så lenge det er noe vag(t) å skru på 😂 jeg skal for min egen del bli flinkere te å ta mere bilder og dokumenter noe galskap😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jarra.. Jonas gir seg ikke.. av å til lurer jeg litt på’n.. men han fikk jobben hjort.. selv om det ble rådyrt...😋 fra å gå fra å være en delebil til å bli en bil.. 

 

alle som har bytta mansjett på tannstanga på en s4 2.2turbo er sjeleglad for at de ikke kjøpte v8 (eller v6)😂😂 jeg bytta på den forrige 2.8’n min..

 

må si jeg skvatt litt når Jonas ropte at det var så trangt og trang mere smurning...🤨: slå :

D3D1E8B9-10F5-4090-AFF8-8E15A577A540.thumb.jpeg.70e8fa9eb6b1effb4920feb111262a50.jpeg

men innså heldigvis fort at det var snakk om å tre mansjetten inn på de to konene på braketten til styre staga..O.o
tydligvis så var det trangt for’n...: oppgitt

4BDA3EDA-37E5-43D4-9EB7-28A271D01DD0.thumb.jpeg.90266b84eb46e62bcaa7e0380f23782e.jpeg

Jonas hadde en date med en gjeng sultne sjøfolk dagen etter,så mulig han bare øvde seg...😂 (sorry Jonas.. du starta ballet.. :P )Håper du koser deg i Nordsjøen..:glad:

Men fikk det til,og kjærra kom seg ned på hjula igjen.. like greit for prosjekt SlcA3 er på EU,så forventer en Haynes manual med feil,så jeg trenger plassen..😂😂😂 så da er det vel jeg som trenger lube..😅😅

32773AC2-6129-4B5C-A24A-FECDC87819E5.thumb.jpeg.6367a43253f7be0aa51a25621e90373f.jpeg

må rydde frem Lille My en av di nermeste åra og...ser jeg..😏

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde meg på å bytte den belgen jeg også, men det ble med å lappe! :P

Tett ennå, etter 12-ish år.. Godt noe er tett på den bilen.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Prøvde meg på å bytte den belgen jeg også, men det ble med å lappe! :P

Tett ennå, etter 12-ish år.. Godt noe er tett på den bilen.. : rolleyes

😂😂😂ække så ille å bytte,men å få den jæmla mansjetten til å akseptere braketten til sytestaga.. og det må den,ellers får man ikke i boltene!! Vinkelen blir jo gæli!😂😂 og setter man på den først blir bolten til styre demperen ett problem.. men det er nok veien å gå.. gjorde det på gamle 2.8’n men trur det ble klipp å lim metoden der og..😂😂 

 må iallefall ha brukt den for hadde ikke mansjetten i samlinga... men fant derimot en gasspedal ny i pose fra møller...😂😂 den må ha kosta litt i sin tid..🤣

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som jeg har litt 4g ombord, jeg fikk da god hjelp av deg Jon, te å få på styredempern😁 bilen kom seg ned fra bukkene og jeg er så å si ferdig med det værste på hele bilen 😂 hva skulle man gjort uten en guru som deg😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nå som jeg har litt 4g ombord, jeg fikk da god hjelp av deg Jon, te å få på styredempern😁 bilen kom seg ned fra bukkene og jeg er så å si ferdig med det værste på hele bilen 😂 hva skulle man gjort uten en guru som deg😁

Levd ett lettere og lykkeligere liv!??😂😂 bare morro å kødde med gammal bil!👍👍 moro å kunne videreføre litt kunnskap.. selv om det kjøres fra ett sett krykker..😂✂️🥜

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Levd ett lettere og lykkeligere liv!??😂😂 bare morro å kødde med gammal bil!👍👍 moro å kunne videreføre litt kunnskap.. selv om det kjøres fra ett sett krykker..😂✂️🥜

Om det er fra ett sett krykker eller rullestol, u da man 😁 får a gjort tonnevis med arbeid sjøl om du halter og jeg slår hue i hjulbrønna hele tia 😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tannstang belg er elsk! 😂

Gøyalt prosjekt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble dere feri? Så ut som dere holdt på te flyet te Jonas gikk så alt ble slept og dratt fra i en helsikes fart😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tannstang belg er elsk! 😂

Gøyalt prosjekt :D

Ja! Litt som første gangen en er på diskotek og får med seg dame hjem.. man begynner å finne frem verktøyet og ser ned på jobben man skal gjøre,å tenker: jah..! Detta kan jeg jo få til! Bare for å ligge svett på gølve 3 min etterpå å angre seg å tenke hva f er’e jeg driver med..😂😂😂

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ble dere feri? Så ut som dere holdt på te flyet te Jonas gikk så alt ble slept og dratt fra i en helsikes fart😂

Japp! Var akkurat det som skjedde! Han var vel hjemme i 3 tia,og skulle pakke og dusje.. så kom taxien halv 6...😂😂 stakkars Jonas..😂👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble ikke bare ferdig, jeg kom meg på jobb og fikk sova på flyet, lenge levet livet te sjøs 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg ble ikke bare ferdig, jeg kom meg på jobb og fikk sova på flyet, lenge levet livet te sjøs 😊

😂😂fytti... ja du gjorde en grei innsats der,Jonas!😂 greit sliten når du sovner i turboprop fly..😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

😂😂fytti... ja du gjorde en grei innsats der,Jonas!😂 greit sliten når du sovner i turboprop fly..😁

Oh yes 😂 blir a vell mer skruing når jeg kommer hjem, so freakin ready

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoy hoy! Noe liv i tråden her enda? Nei? Ja? Vent, lurte du på om jeg sku fikse resten av bilen når jeg kom hjem? Why yes ofc! Nå er denna slitne trøtte sjømannen klar for å skru litt på sin søte bil og fikse litt i bakstillinga på a 😏😏 er jo viktig å holde litt liv i fjøse tråden, nå er det jo snart ny EU på sølvpila før det bærer ut på veien igjen 😁 turbo Hammy on the road again 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Herlig! Vi gleder oss til updates! :D

Gleder meg veldig te å komma hjem å begynne litt 😁 alltid gøy om det er femmere eller fourbangers som skriker om litt pleie 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hoy hoy! Noe liv i tråden her enda? Nei? Ja? Vent, lurte du på om jeg sku fikse resten av bilen når jeg kom hjem? Why yes ofc! Nå er denna slitne trøtte sjømannen klar for å skru litt på sin søte bil og fikse litt i bakstillinga på a 😏😏 er jo viktig å holde litt liv i fjøse tråden, nå er det jo snart ny EU på sølvpila før det bærer ut på veien igjen 😁 turbo Hammy on the road again 😁

Sliten sjømann ja..! Lei av å bøye seg!😂😂😂 

Vi flytta prosjekt Matjord igår,og da måtte vi riste liv i c4’n din litt..starta som vanlig på første halvtimen,men tok oss en liten time å skjønne åffer lysa dine ikke virka. 😂😂 trukke bakstykke til tennings låsen din er helt god..🥶

3528CEAC-538E-40CC-BF3E-BC30C3D717E3.thumb.jpeg.716228e330429eee89413c998175aacb.jpeg

 

3 guys one bug.. prosjekt Matjord er på vei inn i varmen..

6FE046A1-B606-4101-96C7-F8876D032ABF.thumb.jpeg.a143247a0e0ce1c2cdb1e2a1ace5244a.jpeg

07BABBA2-F864-4906-BC10-9F34FC853BD7.thumb.jpeg.03d58868e49c55a1695479f0db5a7ca7.jpeg

blei visst tungt å bære,mente jentene,så Sondre fant frem bønnas svar på lommekniv.. traktor. I frykt for å jobbe hadde jeg gjemt meg og rota bort tlf i samme prosess,så fikke ikke knipsa DET støntet... Clas som eier’n og skal liksom fixe detta,hadde visst måttet bytte filter i olabuksa,så den ble sikkert flytta i kjent Sondre stil med kjetting og motorsag.. gikk helt sikkert..😂😂

jeg hørte pressa på Bamse bil og metall sikle helt hit..🤣 ..ser ut som den ble snytt denne gangen og..😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæveeeeen, nå blire saker i ffffffjøsé😊 ekstremt moro å se at det skjer ting sjøl på vinterstid 😁 gleder meg ENDA mer nå te å få ferdig s4n

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med bonde og traktor går det meste ja! Ikke er det no å si på stå på vilja te folka her heller😁👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Dæveeeeen, nå blire saker i ffffffjøsé😊 ekstremt moro å se at det skjer ting sjøl på vinterstid 😁 gleder meg ENDA mer nå te å få ferdig s4n

Bare komme seg i parkdressen å sette igang!!!👍😂😁

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Med bonde og traktor går det meste ja! Ikke er det no å si på stå på vilja te folka her heller😁👍🏻

Selv syntes jeg at jeg gjorde mest.. jeg hadde reflek jakke. De med refleksjakker jobber som kjent mest.🤣

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Bare komme seg i parkdressen å sette igang!!!👍😂😁

Selv syntes jeg at jeg gjorde mest.. jeg hadde reflek jakke. De med refleksjakker jobber som kjent mest.🤣

Nei, de med refleks jakke jobber som oftest i komunen, drikker kaffe mens de ser på andre jobbe og gjør ikke en dritt selv😂😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Nei, de med refleks jakke jobber som oftest i komunen, drikker kaffe mens de ser på andre jobbe og gjør ikke en dritt selv😂😂

Altså jeg gjør mest! Mest ingenting,men like fullt mest!!😂😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Altså jeg gjør mest! Mest ingenting,men like fullt mest!!😂😂

Sa ikkeno på det 😂😂

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.