Vestfold: Nykirke mafia'n bygger værst'e:The Fjøs...

Anbefalte innlegg

Klokka ble bare 7 inatt når Jon først hadde kommet med uttalelsen.... "endeledd, er jo gjort på en halvtime"

....yeah right!!! Ikke når det ene endeleddet ikke vil opp!!!

 

PS. Gullfargede biltemabor kan faktisk borre i metall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. Gullfargede biltemabor kan faktisk borre i metall...

 

De kan også bore i Biltemas egne grisepikker og gjengetapper :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klokka ble bare 7 inatt når Jon først hadde kommet med uttalelsen.... "endeledd, er jo gjort på en halvtime"

....yeah right!!! Ikke når det ene endeleddet ikke vil opp!!!

 

hehe har gått på samme smellen sjøl jeg: rolleyes åssen går det her da? stille fortida:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe har gått på samme smellen sjøl jeg: rolleyes åssen går det her da? stille fortida:o

 

Idag blir det action i fjøset!!! må huske å ta med meg kamera så skal det bli bilder også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn forresten.. noen av dere som tar en rust jobb? eller kjenner noen? det som det er snakk om er bærende rust. og det er ikke en VAG nærmere bestemt en gammal volvo 145 :o har noe rust jeg ikke har kunnskap til å ta sjøl og vil ha det skikkelig gjort. rusta er ved innfestninga til bakaksel + litt rundt det: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sånn forresten.. noen av dere som tar en rust jobb? eller kjenner noen? det som det er snakk om er bærende rust. og det er ikke en VAG nærmere bestemt en gammal volvo 145 :o har noe rust jeg ikke har kunnskap til å ta sjøl og vil ha det skikkelig gjort. rusta er ved innfestninga til bakaksel + litt rundt det: bh :

 

Tror desverre vi blir lite fristet av tilbudet, da vi har en del rust å sveise selv :) Og så morro er det jo ikke å sveise rust!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kid_10_3.jpg

Da har vi fått oss litt mer varme i fjøset!

Kjøpte den brukt av DAG DEKKERHUS!

Jeg tilbød Dag ei natt med meg som betalig, men Dag ville heller ha Jon Olav grunnet mer å ta i og faren for å rulle over meg i søvne.

Tror Dag og Jon Olav får ta resten i PM, siden dette ikke er et forum for slikt.

 

 

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kid_10_3.jpg

Da har vi fått oss litt mer varme i fjøset!

Kjøpte den brukt av DAG DEKKERHUS!

Jeg tilbød Dag ei natt med meg som betalig, men Dag ville heller ha Jon Olav grunnet mer å ta i og faren for å rulle over meg i søvne.

Tror Dag og Jon Olav får ta resten i PM, siden dette ikke er et forum for slikt.

 

 

 

:D

 

wut????: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kid_10_3.jpg

Da har vi fått oss litt mer varme i fjøset!

Kjøpte den brukt av DAG DEKKERHUS!

Jeg tilbød Dag ei natt med meg som betalig, men Dag ville heller ha Jon Olav grunnet mer å ta i og faren for å rulle over meg i søvne.

Tror Dag og Jon Olav får ta resten i PM, siden dette ikke er et forum for slikt.

 

 

 

:D

 

 

: haha :: haha :

 

Skjer det noe i fjøset om dagen a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :: haha :

 

Skjer det noe i fjøset om dagen a?

 

Lørdag blir det liv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harr'u fløtta inn Panda?

 

Ja, du har jo flytta ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du har jo flytta ut!

 

Javel? Kan ikke jeg huske, men da får jeg vel begynne å kreve tilbake litt leie jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du har jo flytta ut!

 

Nja jeg har jo jaga'n egentlig siden jeg har lånt plassen hans til bilen til Fredrik... Som for øverig ikke står der lenger,og kan (til tross for en liten vannlekkasje) kjøres for egen maskin...:)

Ikke kødd med Kris,Panda!: bråk :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja jeg har jo jaga'n egentlig siden jeg har lånt plassen hans til bilen til Fredrik... Som for øverig ikke står der lenger,og kan (til tross for en liten vannlekkasje) kjøres for egen maskin...:)

Ikke kødd med Kris,Panda!: bråk :: haha :

 

Jøss, er du ny her på forumet. Velkommen til klubben skal du være. Tøff GTi du har... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja velkommen skal du være Mr.Blom, trudde du hadde stryki med jeg....av svine sjuka ell no! ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, er du ny her på forumet. Velkommen til klubben skal du være. Tøff GTi du har... :P

 

Haha! jo takk!!: haha : har a vært her jeg,men kansje ikke gjort så mye utav meg.. hehe.. ooopps..

 

OG jeg mangler bokstaven "d" i tastaturet på pc'n,så jeg må ha en kopiert inn og må lime inn den bokstaven her gang jeg skal skrive den møkka bokstaven... og det er kjipt!! aner du hvor mye man faktisk bruker den??!!?? da blir et ikke skrevet mest... (phu): haha :

 

Ja velkommen skal du være Mr.Blom, trudde du hadde stryki med jeg....av svine sjuka ell no! ! :)

 

Skal nok mere til en baconsnue til for å stoppe meg! jeg som frakter alskens sykdommer runt i bilen hele dagen ink grisenysesyken har jeg vel utvikla ett jern immunforsvar...:P

 

Og jeg har vært litt opptatt me å bytte motor i turbo golfen til Mr Medrudd her i klubben etter at det ble dårlig kontakt i dyse nr 4 etter ett brudd i den ene ledningen og noen hadde bare tapet den sammen en eller annen gang i tia med på følgende nedsmlelting av stempel som resultat..: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er på tide å børste støvet av denne tråden gutter.. Nå er vi jo snart våknet fra vinterdvalen alle mann! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er på tide å børste støvet av denne tråden gutter.. Nå er vi jo snart våknet fra vinterdvalen alle mann! :)

 

Jah... selv du har jo tydeligvis fått rota deg ut av hiet og børsta støv av tastaturet!!: eek : oppdatert mikkel rev tråden og!! med bilder og alt!: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah... selv du har jo tydeligvis fått rota deg ut av hiet og børsta støv av tastaturet!!: eek : oppdatert mikkel rev tråden og!! med bilder og alt!: smil :

 

Jada, ikke så gæli som man skulle tru jeg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi igang i fjøset igjen, Blom med "Lille My" og jeg med "Borghild"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, skulle vært innom der igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi igang i fjøset igjen, Blom med "Lille My" og jeg med "Borghild"

 

Tja jeg har jo vært igang en stund da med bilen til Fredrik i høst,og litt div i vinter... Men det er skikkelig digg å se Borghild endelig få litt oppmerksomhet!!: rock :

 

Henter du gulvplater i morra eller,Pande??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal igang med Mikkel Rev også, mangler bare penger og energi :o men det meste går med vold og vaselin sies det? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.