Oslo: Hvor skal vi møtes mandagene i sommer?

Anbefalte innlegg

Er kommet mange ønsker om og finne en mere sentral og større plass for mandagsmøtene våres. Sommersesongen kommer fort (bare en drøy måned til påske!). Ønsker med denne tråden og få innspill og tips til andre alternativ en Mc Donalds på Lørenskog. Skal det hele flyttes til f.eks søndag for letter og finne egnete plasser som av naturlige årsaker er opptatt om mandags ettermiddag? Prøv og holdt tråden saklig og unngå diskusjoner om hvem som har lengst vei, bruker mest drivstoff og må flest ganger gjennom bomringen;)

 

Tenk over følgene ved forslag til møteplass:

-Sentral plassering.

-Tilgjengelighet (for de med LAVE biler som det er endel av).

-Mulighet for bespisning for de som ikke har stappet i seg middag allerede.

-Vaskemulighet i nærheten for de som ønsker og møte med støv/pollenfri bil.

-Bør også ligge slik til at vi ikke blir til sjenanse med tilhørende negativ omtale av klubben/lokallaget

 

Om mulig legg ved bilde® av den aktuelle plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal holde tradisjonen ved like jeg. Sålenge jeg har vært medlem og ut fra det jeg har fått med meg har alltid møtene vært på McDon lørenskog. Og det synes jeg vi skal fortsette med. Har fått en bra plass i Sandvika der vi møtes vinterstid som jeg synes er helt topp. Men hvertfall JEG mener treffene på sommerstid skal fortsette der de alltid har vært.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal holde tradisjonen ved like jeg. Sålenge jeg har vært medlem og ut fra det jeg har fått med meg har alltid møtene vært på McDon lørenskog. Og det synes jeg vi skal fortsette med. Har fått en bra plass i Sandvika der vi møtes vinterstid som jeg synes er helt topp. Men hvertfall JEG mener treffene på sommerstid skal fortsette der de alltid har vært.

 

Må si meg enig at vi bør beholde sommertreffene på mcdon på Lørenskog for syns det har vært helt topp der, men åpen for nye muligheter også,. Men syns Ørjan sitt forslag om å ha treffene på søndager hørtes bra ut for er jo godt mulig at det er flere som kan stille opp på slike dager og på den måten så får vi et enda større oppmøte på treffene men da kan det jo fort bli trangt på mcdon Lørenskog kansje: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å møtes på kaia der hvor ColorLine er, så er dere mere sentralt for alle (og kanskje noen fra Follo dukker opp også)?

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det også dukker opp noen fra Drammen hvis det blir aktuelt å møtes på Frognerstranda kro :)

Vaskemuligheter i nærheten er f.eks Statoil Skøyen (selvvask, selvfølgelig).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er fint på Lørenskog jeg. Eneste grunnen til at det skulle vært et annet sted må være når det blir mangel plass på Lørenskog, var ikke akkuratt det i sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mc. på lørenskog er jo et fint sted, men plassen blir noe liten når oppmøtet er stort. Så altrnativer med større plass er bra.

 

Å flytte treffet til søndag er et forslag jeg støtter, da flere sikkert har mulighet til og møte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Lørenskog om Sommeren er helt fint jeg.

Ellers så er det vel en stor parkeringsplass på Robsrud Grill?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes at vi skal beholde det slik det er i dag Mcdonald på Løreenskog, på mandager

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitat fra første innlegg:

 

Ønsker med denne tråden og få innspill og tips til andre alternativ en Mc Donalds på Lørenskog

 

Poenget til Ørjan er vel å kartlegge reelle alternativer - ikke at alle som synes det er fint på lørenskog skal skrive det.

 

 

Så om vi kan holde oss til trådstarters ønsker utover i tråden hadde det vært fint !

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns Lørenskog om Sommeren er helt fint jeg.

Ellers så er det vel en stor parkeringsplass på Robsrud Grill?

 

Robsrud er ikke så stor som du skal ha det til. Det er faktisk mindere plass der enn det er på McDon. Og i tilegg driver jo posten å bygger ut der så asfalten er revet opp og det går lastebiler ut og inn der 24/7. Om det er bedere innen sesong start vites ikke men Robsrud er foreløpig ett dårlig alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Robsrud er ikke så stor som du skal ha det til. Det er faktisk mindere plass der enn det er på McDon. Og i tilegg driver jo posten å bygger ut der så asfalten er revet opp og det går lastebiler ut og inn der 24/7. Om det er bedere innen sesong start vites ikke men Robsrud er foreløpig ett dårlig alt.

 

Som jeg skal ha det til?

Jeg skrev "Ellers så er det vel en stor parkeringsplass på Robsrud Grill?"

Hvordan du fikk mitt spørsmål til å bli en påstand om at det var en kjempestor parkering der skjønner ikke jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Tok det bare litt generelt. Flere som har sakt at det er så stor og fin plass der. Er vel bare 20-25 plasser der. Minus de plassene de som jobber der tar og minus event andre kunder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er dårlig plass på Robsrud om dagen da veien fra posten er lagt over p-plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ er jo Burgerking på ullevål. det er det jo kjempe parkering på baksiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et alternativ er jo Burgerking på ullevål. det er det jo kjempe parkering på baksiden.

 

Det er byggeplass nå;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

McD ved Sharif er det ihvertfall stor plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ullevål stadion er ugunstig. Hender det er foppalkamp også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg støtter ihvertfall søndag som en ny dag å ha møter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er byggeplass nå;)

 

Hele denne byen er jo en eneste stor byggeplass nå. GRRRR!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et forslag, men det lar seg kun gjennomføres dersom det hele flyttes til søndag!

Søndag er Linderud senteret steng, men ikke McDonalds på senteret. Her har vi en kjempe p-plass, vaskeanlegg på YX rett ved og lett adkomst fra alle kanter. Ingen fartsdumper eller andre hindringer på vei inn eller ut. (se bildet )

 

McDonalds på Lørenskog var til tider svært trang i fjor (også etter at hele plassen ble brukbar igjen) og med økt medlemsmasse blir det neppe bedre plass i år:o

 

Burger King på Ullevåll er vell også som nevnt rammet av byggeaktivitet om dagen og hyppige fotballkamper i sommermånedene gør den heller ikke så godt egnet:o

 

Frogner stranda er et godt alternativ, men hvordan er det med plass der o sommeren når alle skal ut med båtene sine som ligger der nede: klø :

mclinderud.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det flyttes til søndag er jo også CC Vest et alternativ.

Der er det jo bøtter og spann med parkering, kort vei til Statoil Skøyen og YX Vækerø for vasking.

 

Også dette senteret er stengt, mens McD er åpent fra klokken 13-18 mener jeg det er. Det kan jo sjekkes ut hvis det skulle være interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det flyttes til søndag er jo også CC Vest et alternativ.

Der er det jo bøtter og spann med parkering, kort vei til Statoil Skøyen og YX Vækerø for vasking.

 

Også dette senteret er stengt, mens McD er åpent fra klokken 13-18 mener jeg det er. Det kan jo sjekkes ut hvis det skulle være interessant.

 

Absolutt et bra alternativ: ja :. Kunne du sjekket åpningstidene der Roger?

Mc Donalds på Linderud er åpen til langt på kveld om jeg ikke husker feil, men om det flyttes til en søndag så er det jo ikke noe problem og ta det litt tideligere på dagen en kl 19.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt et bra alternativ: ja :. Kunne du sjekket åpningstidene der Roger?

Mc Donalds på Linderud er åpen til langt på kveld om jeg ikke husker feil, men om det flyttes til en søndag så er det jo ikke noe problem og ta det litt tideligere på dagen en kl 19.00

 

MCD på CC-Vest har åpent fra 13-19 på søndager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MCD på CC-Vest har åpent fra 13-19 på søndager.

 

Takk Rune.

 

Det er jo ganske bra der uansett hva slags vær det er. Er det finvær kan vi stå på øvre plan å nyte solen, og regner det, så kan vi bare trekke en etasje ned for å få tak over hodet. Og du kommer inn alle steder selv om du har ekstremt lav bil.

 

Og så er det jo veldig nærme meg da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.