Oslo: Hvor skal vi møtes mandagene i sommer?

Anbefalte innlegg

Linderud er jo sentralt da. Må jo være ett kjempebra forslag fra Ørjan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å møtes på mandager jeg da : rolleyes Eller for å si det sånn, så er jeg ikke mye for å bruke en i forveien veldig presset helg :o

 

Når det kommer til en plass å møtes.. HVIS vi på død og liv skal holde på å møtes på en og samme plass hver søndag eller mandag hele sommeren, så må jo Linderud være mere sentralt enn både CC Vest og Lørenskog : ja : Eneste med Linderud er at det ikke er noe tak der med tanke på dårlig vær, men det har jo aldri vært det på McD på Lørenskog heller da ;)

 

Til tross for at Linderud er 2 minutter unna meg, så foreslår jeg at vi kanskje møtes på Lørenskog annenhver uke og på CC Vest motsatte ukene. Er klar over at det kan være litt forvirrende hvor vi er hva mandag, men synes det fungerer veldig greit på vinterstid nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i å møtes på mandager jeg da : rolleyes Eller for å si det sånn, så er jeg ikke mye for å bruke en i forveien veldig presset helg :o

 

Når det kommer til en plass å møtes.. HVIS vi på død og liv skal holde på å møtes på en og samme plass hver søndag eller mandag hele sommeren, så må jo Linderud være mere sentralt enn både CC Vest og Lørenskog : ja : Eneste med Linderud er at det ikke er noe tak der med tanke på dårlig vær, men det har jo aldri vært det på McD på Lørenskog heller da ;)

 

Til tross for at Linderud er 2 minutter unna meg, så foreslår jeg at vi kanskje møtes på Lørenskog annenhver uke og på CC Vest motsatte ukene. Er klar over at det kan være litt forvirrende hvor vi er hva mandag, men synes det fungerer veldig greit på vinterstid nå :)

 

å ha møter på andre dager enn mandag kan jo være greit for de som da kansje jobber sen vakt eller har andre arbeidstider som da butter konstant med dette treffet, jeg selv er en av dem som da ikke får vært med på disse treffene fremover lenger pga endret jobbsituasjon, og dessuten så vil også søndagene være mer egnet for å få med flere av de små lokallagene som muligens vil være med på de treffene som vi har, det har jo vært en del folk ifra feks follo på våres treff. : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å ha møter på andre dager enn mandag kan jo være greit for de som da kansje jobber sen vakt eller har andre arbeidstider som da butter konstant med dette treffet, jeg selv er en av dem som da ikke får vært med på disse treffene fremover lenger pga endret jobbsituasjon, og dessuten så vil også søndagene være mer egnet for å få med flere av de små lokallagene som muligens vil være med på de treffene som vi har, det har jo vært en del folk ifra feks follo på våres treff. : vinke :

 

Forstå meg rett, jeg dukker opp uansett jeg, bare at helgene mine er rimelig presset fra før :o Men skal vi møtes på en McD på et kjøpesenter (Linderud, CC Vest, Sandvika el. lign.) er søndag jo helt klart å foretrekke : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Linderud og søndag høres veldig bra ut for min del:) Sentralt og med grei tilgang fra alle sider av byen også...

 

A.J.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det flyttes til søndag er jo også CC Vest et alternativ.

Der er det jo bøtter og spann med parkering, kort vei til Statoil Skøyen og YX Vækerø for vasking.

 

Også dette senteret er stengt, mens McD er åpent fra klokken 13-18 mener jeg det er. Det kan jo sjekkes ut hvis det skulle være interessant.

 

Syns dette er et bra alternativ. Spesielt siden det går an å stå under tak hvis været holder norsk standard;)

Angående vaskemuligheter så har man også Statoil Lilleaker, typ 300m oppi gata med selvvask;)

Søndag er å foretrekke for min del også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endre møte fra mandag til søndag,og ha møte på Linderud høres veldig greit ut for min del : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndag hadde passet bedre for meg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns dette er et bra alternativ. Spesielt siden det går an å stå under tak hvis været holder norsk standard;)

Angående vaskemuligheter så har man også Statoil Lilleaker, typ 300m oppi gata med selvvask;)

Søndag er å foretrekke for min del også...

 

Støtter CC vest jeg også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et rent kjøpesenter er vel ikke helt idielt hvis vi skal møtes på søndager, da er de fleste stengt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et rent kjøpesenter er vel ikke helt idielt hvis vi skal møtes på søndager, da er de fleste stengt.

Vi møtes jo ikke for og shoppe da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men litt mat er det jo noen som skal ha?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men litt mat er det jo noen som skal ha?

 

Ja og både linderud og CC-vest har McDonalds som er søndagsåpne;) Nå må du våkne og lese da Ståle;): vinke : Begynner du og få abstinenser siden det er en hel uke siden sist: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordelen med å møtes på et kjøpesenter på en søndag er jo nettopp at det er masse ledige parkeringsplasser, vi kan stå samlet, blir mer synlige og forhåpentlig interessante for nye medlemmer og/eller eksisterende medlemmer som ikke har hilst på oss enda : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja og både linderud og CC-vest har McDonalds som er søndagsåpne;) Nå må du våkne og lese da Ståle;): vinke : Begynner du og få abstinenser siden det er en hel uke siden sist: haha :

 

Ja Om sommeren er det jo is og få hver mandag.

 

og vet at de har søndags åpent. (nå ihvertfall) he he: haha :

 

Nå som det er tre forslag som er oppe og bra, så da er det vel bare og ta en avstemning da.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Om sommeren er det jo is og få hver mandag.

 

og vet at de har søndags åpent. (nå ihvertfall) he he: haha :

 

Nå som det er tre forslag som er oppe og bra, så da er det vel bare og ta en avstemning da.:)

 

Vi gir det noen dager til så skal jeg sette sammen et forslag som vi kan se på alle sammen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Gleder meg til og stemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen avstemning her eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen avstemning her eller?

 

Hadde planer om og legge ut ideen i ettermiddag, men kom akkurat inn døren nå etter og ha sittet hos veterinæren med bikkja i 3 timer så får se hva jeg orker i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, Linderud utgår. Her skal de i løpet av våren igang med STORE ombygginger som bl.a. innbefatter graving på parkeringsplassen da nedkjørsel til p-huset skal flyttes og senteret bygges ut.

 

Derfor har jeg følgende FORSLAG til treffplan for vår/sommer/høst 2008:

Blir en vri noe alla det vi har hatt i vinter.

 

Uker med partall dvs uke 14,16,18,20 etc blir mandager på Lørenskog som vi alltid har hatt det og uker med oddetall dvs uke 15,17,19,21 etc blir søndager på CC-vest.

 

Hva synes dere om dette: klø : Skulle vi kjørt søndager på lørenskog også: klø :Om det blir som dette kommer jeg selvfølgelig til og lage en oversiktlig liste som viser hvor vi er når så det blir lett og følge med.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra idé å fordele treffene litt på den vanlige plassen og litt et nytt sted : ja : Stemmer helt klart for den modellen :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for min del så utgår mandag som treffdag for meg, men man får sette opp en vote angående steder og dager: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette synes jeg var en god ide. Er jo en skikkelig ole brum løsning det her. ja takk, begge deler :)

 

 

Ok, Linderud utgår. Her skal de i løpet av våren igang med STORE ombygginger som bl.a. innbefatter graving på parkeringsplassen da nedkjørsel til p-huset skal flyttes og senteret bygges ut.

 

Derfor har jeg følgende FORSLAG til treffplan for vår/sommer/høst 2008:

Blir en vri noe alla det vi har hatt i vinter.

 

Uker med partall dvs uke 14,16,18,20 etc blir mandager på Lørenskog som vi alltid har hatt det og uker med oddetall dvs uke 15,17,19,21 etc blir søndager på CC-vest.

 

Hva synes dere om dette: klø : Skulle vi kjørt søndager på lørenskog også: klø :Om det blir som dette kommer jeg selvfølgelig til og lage en oversiktlig liste som viser hvor vi er når så det blir lett og følge med.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kjempe bra ut:klapp:

 

Flott med et nytt sted så det blir litt variasjon, men veldig fint å beholde tradisjonen på Lørenskog i tillegg:)

 

Men kunne jo hatt treffene på søndager på Lørenskog også kansje: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.