Oslo: Hvor skal vi møtes mandagene i sommer?

Anbefalte innlegg

Ja jo. Men nå er det aldri sånn at alle blir med på alt. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg kommer til å møte på mandager men bare en og annen gang på søndager. Og som du sier de gangene det er treff etc som vi er borte i helger så kommer jo CC-vest til å falle bort. Men mandagen er jo alle hjemme igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber sent annehver mandag, og slik det ble lagt frem så matcher ikke det med treffene på lørenskog, og at jeg da må til sandvika på treff er for meg helt utelukket.

 

Dette er ikke Sandvika slik som det har vært nå i vintersessongen : rolleyes Lilleaker er jo kun ca halve veien i forhold til Sandvika. Er vel greit med en søndagstur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jo. Men nå er det aldri sånn at alle blir med på alt. Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg kommer til å møte på mandager men bare en og annen gang på søndager. Og som du sier de gangene det er treff etc som vi er borte i helger så kommer jo CC-vest til å falle bort. Men mandagen er jo alle hjemme igjen.

 

hvis det er meg du svarer så er det helt uaktuelt for meg å dra helt ut ditt for å møte andre likesinnede, det er like langt for meg å kjøre ditt som det er for dem å kjøre til berger!

det vil aldri klaffe helt for noen, men for meg klaffer det da aldri med treffene på lørenskog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg jobber sent annehver mandag, og slik det ble lagt frem så matcher ikke det med treffene på lørenskog, og at jeg da må til sandvika på treff er for meg helt utelukket.

 

MEN SÅ LES DA. Søndagstreffene er IKKE i Asker og IKKE i Sandvika, men på CC-Vest (som fremdeles ligger i Oslo).

Beklager, men alle kan ikke gjøres tilfreds. Om det forskyves 1 uke så vil det kræsje med: Halden treffet, Gatebil på Rudskogen(for de som drar dit), Hovetreffet på Våler og jubileumstreffet på Rudskogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

MEN SÅ LES DA. Søndagstreffene er IKKE i Asker og IKKE i Sandvika, men på CC-Vest (som fremdeles ligger i Oslo).

Beklager, men alle kan ikke gjøres tilfreds. Om det forskyves 1 uke så vil det kræsje med: Halden treffet, Gatebil på Rudskogen(for de som drar dit), Hovetreffet på Våler og jubileumstreffet på Rudskogen.

 

SORRY DA AT JEG IKKE ER Så DREVEN PÅ GEOGRAFI! dessuten noen av de treffene som du refererer til er treff i regi av HOVEDSTYRET og klubben... jeg skulle like å se den personen som heller velger lokalagstreff enn hovedtreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er meg du svarer så er det helt uaktuelt for meg å dra helt ut ditt for å møte andre likesinnede, det er like langt for meg å kjøre ditt som det er for dem å kjøre til berger!

det vil aldri klaffe helt for noen, men for meg klaffer det da aldri med treffene på lørenskog.

 

Var ikke til deg men ett svar til Ørjan. Var bare du som lurte inn noen svar mellom han og meg:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja og det er like langt å kjøre for meg som det da er for enkelte andre som sutret og bar seg i en annen tråd om hvor man skulle møtes.: rolleyes så da er man jo like langt med tanke på reisestrekning for medlemmene i hver ende av regionen!

da flagger jeg ut, da blir det oslo vwklubb neste.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja og det er like langt å kjøre for meg som det da er for enkelte andre som sutret og bar seg i en annen tråd om hvor man skulle møtes.: rolleyes så da er man jo like langt med tanke på reisestrekning for medlemmene i hver ende av regionen!

da flagger jeg ut, da blir det oslo vwklubb neste.

 

Og hvorfor skal ikke vi på nordsiden av Oslo kunne kjøre til Vestsiden 2 ganger i måneden når de på Vest kjører til oss 2 ganger i måneden? Er snakk om maks 30 minutter ekstra kjøring hver 14ende dag for både min del og for deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten at jeg har lest de siste sidene, så virker CC vest som et godt vekslings alternativ.

Er det for problematisk, ja så får man bare vente en 1-2 ukers tid da! Ikke verre enn det.

 

Tipper endel VACN medlemmer laaangt nordpå fnyser av situasjonen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her diskuteres det hvor vidt det er hensiktsmessig å ha lokallagssamlinger øst og vest for Oslo sentrum. Så snart noen forsøker å "spikre" en plan for å rydde opp litt, kommer egoismen fram. "JEG synes det er for langt.....". Det er vel ikke det det er snakk om ? Alle som har anledning, drar på de samlinger som passer for en. uansett avstand, det er ingen TVANG. Det er bare viktig å vite HVOR det er samling når det passer ! Så enkelt er det. Bra Jøran ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, Ørjan ikke Jøran. D.s

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvorfor skal ikke vi på nordsiden av Oslo kunne kjøre til Vestsiden 2 ganger i måneden når de på Vest kjører til oss 2 ganger i måneden? Er snakk om maks 30 minutter ekstra kjøring hver 14ende dag for både min del og for deg.

 

at noen valgte møte datoene kun pga at det krajset med gatebil og hoved treffene er for meg meget rart, de som heller drar på lokalags treff fremfor hovedtreff må jo være dum som en sten!

da alt var vanskelig for de fra vestsiden pga reise strekning så er det jo ikke noe mindre langt for meg heller. men kan ikke dere ha kronerulling for meg a, så jeg får råd til å kjøre ditt med en meget tørst bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha... :)

Vil ikke bryte inn for å ødelegge noe, men kronerulling var et godt forslag

 

*ere mulig :P

Og når det først er snakk om økonomi, så kan man ikke kalle noen dum som en sten om man skulle velge å kjøre eks 1/4 av strekningen til lokallagstreff enn til gatebil... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha... :)

Vil ikke bryte inn for å ødelegge noe, men kronerulling var et godt forslag

 

*ere mulig :P

Og når det først er snakk om økonomi, så kan man ikke kalle noen dum som en sten om man skulle velge å kjøre eks 1/4 av strekningen til lokallagstreff enn til gatebil... hehe

 

det er noen som faktisk har en del utgifter å betale, samt muligens lavere lønn enn andre.

og med en bil som bruker en del bensin (ca 1liter på mila på pen kjøring) så blir det fryktelig dyrt å dra på disse treffene som er langt unna. det er siste ord fra meg i denne saken, og så blir det spennendes å høre hvor bra oppmøte det blir på søndagstreffene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bare å gi pokker i CCvest treffen og heller dra på Skårer treffen.. Vis alle skal bli fornøyde så kan vi bare drite i hele lokalagstreffene, for det kommer ALDRI til å skje!! Nå møtes man på midten med annen være uke. Makan til syting, høres ut som en gjeng med barneskole elever som må sitte igjen etter skole slutt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bare å gi pokker i CCvest treffen og heller dra på Skårer treffen.. Vis alle skal bli fornøyde så kan vi bare drite i hele lokalagstreffene, for det kommer ALDRI til å skje!! Nå møtes man på midten med annen være uke. Makan til syting, høres ut som en gjeng med barneskole elever som må sitte igjen etter skole slutt!

 

hvis du klarer å lese så ser du at jeg jobber seint annenhver uke, og da passer kun de treffene som er på lilleaker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du klarer å lese så ser du at jeg jobber seint annenhver uke, og da passer kun de treffene som er på lilleaker.

 

Da får du la være å reise på lokallagstreff da vettu, du kan da vel ikke mene at fordi det ikke passer for DEG så skal man legge om hele planen slik at ting ligger til rette for EN person?

Nå har vi i pose og sekk her, de som bor på vestkanten får kjøre kort 2 ganger i mnd og de som bor i oslo sør/nord får kjøre kort 2 ganger i mnd. Det kan jo ikke bli mer Ole Brumm løsning enn dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer her jeg så jeg ikke begyner å finne på tull i tråden du startet nå Ørjan. Men hva med å ha treffene på Lørenskog hver mandag som vanlig. Og CC-vest annen hver søndag? Ja annen hver uke blir det da treff BÅDE søndag og mandag.

 

Støtter denne teorien, da vil det være mer treff for dem som ønsker det + at dem som kanskje ikke kan ene dagen kan neste osv. Egentlig genialt forslag i henhold til sytingen som er her. Men jeg kommer uansett hvor det er når det er :D Glad for innsatsen din Ørjan ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne teorien, da vil det være mer treff for dem som ønsker det + at dem som kanskje ikke kan ene dagen kan neste osv. Egentlig genialt forslag i henhold til sytingen som er her. Men jeg kommer uansett hvor det er når det er :D Glad for innsatsen din Ørjan ;):D

 

Det "offisielle" møteprogrammet blir inntil videre som foreslått. Om noen vil møtes oftere, andre steder eller på andre dager så er det helt iorden, men og kjøre lokallagsmøte 2 dager på rad ser jeg ingen hensikt i. Da kan vi like gjerne si at vi møtes alle dager kl xx.xx på xxxxxx, xxxxxx og xxxxxx så er vi sikker på at det vil passe en elller annen dag for alle. Så får heller oppmøte bli 4 stk en dag 12 stk en dag 0 stk en dag og 35 stk en dag.

 

Nå prøver vi dette på lik linje som vi gjorde med vintermøtene (som har vist seg og fungere meget bra)så ser vi hvordan det går. Som jeg har sagt flere ganger INGEN ting er låst og møtested/tid kan forandres på dersom dette ikke skulle fungere hensiktsmesig.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det "offisielle" møteprogrammet blir inntil videre som foreslått. Om noen vil møtes oftere, andre steder eller på andre dager så er det helt iorden, men og kjøre lokallagsmøte 2 dager på rad ser jeg ingen hensikt i. Da kan vi like gjerne si at vi møtes alle dager kl xx.xx på xxxxxx, xxxxxx og xxxxxx så er vi sikker på at det vil passe en elller annen dag for alle. Så får heller oppmøte bli 4 stk en dag 12 stk en dag 0 stk en dag og 35 stk en dag.

 

Nå prøver vi dette på lik linje som vi gjorde med vintermøtene (som har vist seg og fungere meget bra)så ser vi hvordan det går. Som jeg har sagt flere ganger INGEN ting er låst og møtested/tid kan forandres på dersom dette ikke skulle fungere hensiktsmesig.

 

: vinke :

 

Motatt, over og ut :D

Men det høres bra ut. Will be there! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå prøver vi dette på lik linje som vi gjorde med vintermøtene (som har vist seg og fungere meget bra)så ser vi hvordan det går. Som jeg har sagt flere ganger INGEN ting er låst og møtested/tid kan forandres på dersom dette ikke skulle fungere hensiktsmesig.

 

Høres da kurrant ut det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CC Vest er ikke så altfor langt å kjøre, og om man kjører sammen med noen som bor på "feil" side av byen så går turen enda fortere. Ser ingen grunn til at folk skal flagge ut osv bare fordi treffene koliderer litt.

 

At man faktisk har fått lagt opp til 2forskjellige møteplasser sier vel at folk legger virkelig sjela si i dette her. Er bare å ta av seg hatten for god planlegging og gjennomføring. Jeg blir nok å se både på CC Vest og på Lørenskog :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

CC Vest er ikke så altfor langt å kjøre, og om man kjører sammen med noen som bor på "feil" side av byen så går turen enda fortere. Ser ingen grunn til at folk skal flagge ut osv bare fordi treffene koliderer litt.

 

At man faktisk har fått lagt opp til 2forskjellige møteplasser sier vel at folk legger virkelig sjela si i dette her. Er bare å ta av seg hatten for god planlegging og gjennomføring. Jeg blir nok å se både på CC Vest og på Lørenskog :)

 

Word.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare og møte opp på Mc. Lørenskog, hver mandag for de som ønsker det. Sikkert noen som kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.