Oslo: Hvor skal vi møtes mandagene i sommer?

Anbefalte innlegg

Dette virker som en veldig bra løsning, Ørjan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super løsning dette, da bør alle bli fornøyde. :) it`s got my vote.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo aldri å få alle fornøyd men søndager er for meg en fullstendig umulig dag. Ikke at jeg er mr store bidragsyter på disse møtene, ei heller noen stamgjest, men ser for meg at flere folk har problemer med søndager mtp. familie, fotballkamper fremover, bortreist osv.

 

Det som er fint med mandager er at man som regel er hjemme pga. jobb uansett og folk flest hater jo mandager så man får som regel ikke de store sosiale vyene uansett :P.

 

Et annet alternativ som ingen har nevnt er parkeringsplassen ute på fornebu ved statoil i martin linges vei. På dagtid betaler jeg 750,- i mnd for å parkere på denne plassen, men på kveldstid er plassen så og si tom. Det samme gjelder parkeringsplassen ved sjølysthavna:

 

http://maps.google.com/maps?q=fornebu+norway&ie=UTF8&ll=59.896089,10.633564&spn=0.004466,0.01133&t=h&z=17&iwloc=addr

 

Der har du vaskemuligheter for de som vil ha slikt pluss litt jalla statoilmat :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo hatt treffene på torsdager også? Mange som er slitene etter helga og kansje vil slappe av på mandag, men når torsdagen kommer så er det på en måte som at folk våkner litt til liv igjen pga det nærmer seg helg igjen:) Er litt sånn selv at jeg er mer i slaget de siste dagene i uka en de første. Vet ikke om det er flere som mener noe om det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo aldri å få alle fornøyd men søndager er for meg en fullstendig umulig dag. Ikke at jeg er mr store bidragsyter på disse møtene, ei heller noen stamgjest, men ser for meg at flere folk har problemer med søndager mtp. familie, fotballkamper fremover, bortreist osv.

 

Fotball er homse sport og familien får bare finne seg i å komme i 2 rekke i gang i uke: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne jo hatt treffene på torsdager også? Mange som er slitene etter helga og kansje vil slappe av på mandag, men når torsdagen kommer så er det på en måte som at folk våkner litt til liv igjen pga det nærmer seg helg igjen:) Er litt sånn selv at jeg er mer i slaget de siste dagene i uka en de første. Vet ikke om det er flere som mener noe om det?

 

Nå er det jo ingen som forventer at vi kan gjøre alle fornøyd til enhver tid, men torsdager passer aldri meg :o Dessuten ser at jeg noen aldri kan søndager og noen aldri kan mandager, og akkurat derfor synes jeg det er et bra forslag å beholde mandag på Lørenskog to ganger i måneden og søndager på CC Vest to ganger i måneden. Det er sikkert noen som ikke følger med på forumet som kommer på mandager i sommerhalvåret, og hadde vi funnet på noe helt annet, så er det ikke sikkert at de hadde funnet ut hvor vi var når : rolleyes At vi nå bytter på synes jeg er helt perfekt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ingen som forventer at vi kan gjøre alle fornøyd til enhver tid, men torsdager passer aldri meg :o Dessuten ser at jeg noen aldri kan søndager og noen aldri kan mandager, og akkurat derfor synes jeg det er et bra forslag å beholde mandag på Lørenskog to ganger i måneden og søndager på CC Vest to ganger i måneden. Det er sikkert noen som ikke følger med på forumet som kommer på mandager i sommerhalvåret, og hadde vi funnet på noe helt annet, så er det ikke sikkert at de hadde funnet ut hvor vi var når : rolleyes At vi nå bytter på synes jeg er helt perfekt : ja :

 

Støtter denne fullt ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om vi faktisk får til noe på CC Vest er det vertfall uendelig mye enklere for meg å stikke innom, søndag og mandag passer like dårlig begge deler så.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo ingen som forventer at vi kan gjøre alle fornøyd til enhver tid, men torsdager passer aldri meg :o Dessuten ser at jeg noen aldri kan søndager og noen aldri kan mandager, og akkurat derfor synes jeg det er et bra forslag å beholde mandag på Lørenskog to ganger i måneden og søndager på CC Vest to ganger i måneden. Det er sikkert noen som ikke følger med på forumet som kommer på mandager i sommerhalvåret, og hadde vi funnet på noe helt annet, så er det ikke sikkert at de hadde funnet ut hvor vi var når : rolleyes At vi nå bytter på synes jeg er helt perfekt : ja :

 

Enig det Mikael. Bare tenkte å høre om det var noe respons på å bytte til en dag litt senere i uka. Men sant som du sier at det umulig å gjøre alle fornøyd til enhver tid. , Men personlig så skal jeg nok klare å ta meg tid til treff uansett dag, tid og hvor ;)

 

Men støtter veldig forslaget om å beholdet tradissjonen på Lørenskog 2 ganger i måneden på mandager og 2 søndager på cc vest:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør jo være en avstemning på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndager i sommerhalvåret synes jeg blir feil dag. Noen kommer kanskje hjem fra "hytten" eller "cruiseren" og da passer det litt dårlig vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søndager i sommerhalvåret synes jeg blir feil dag. Noen kommer kanskje hjem fra "hytten" eller "cruiseren" og da passer det litt dårlig vil jeg tro.

 

Eller så har de vært hjemme med kjerring og unger. luka bedd, klipt plen, malt garasjen eller gud forby blitt dratt med på plantasjen eller lignende.. og da passer det seg jo med en unnskyldning for å reise vekk for litt juging og junkfood ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og konklusjonen ble....?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og konklusjonen ble....?

 

Endelig forslag/oppsett av møtested/tid kommer imorgen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig forslag/oppsett av møtested/tid kommer imorgen;)

 

Høres bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig forslag/oppsett av møtested/tid kommer imorgen;)

 

Aka idag ørjan? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aka idag ørjan? :)

 

Svært så utolmodig da;) Er fremdeles 3 timer og 13 minutter igjen av dagen det ble sagt det skulle slippe ut på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For og gjøre flest mulig fornøyd blir det som følger:

 

Annenhver mandag møtes vi på vanlig tid og sted, McDonalds Lørenskog kl 19.00

Annehver søndag Møtes vi på McDonalds CC-Vest kl 16.00 (her stenger de kl 19.00)

 

Dette er en løsning som har fungert meget bra i vinter og som gjør at kanskje flere fra Oslo Vest/Asker og Bærum tar turen. Ved og møtes på annehver søndag så er det også større mulighet for at flere fra de omkringliggende lokallagene tar turen til oss.

 

Kommer en egen tråd med lettforstålig og oversiktlig plan over hvor vi møtes når

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cc vest på linnerud?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandvika tenker jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en veldig bra plan : smil : Foreslår at vi møtes mandag 31. mars på Lørenskog. Det blir første mandag etter påske, og er det noen som møter "av gammel tradisjon" uten å følge med her, er det jo greit at de finner oss på "vanlig plass" : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, får håpe de mandagstreffene på lørenskog klaffer for mine tidligvakter... eller så blir det ingen lokalags treff på meg iår.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

cc vest på linnerud?

 

CC-vest er CC-vest, IKKE Linderud. CC-vest kjøpesenter ligger på Lilleaker/Lysaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandvika tenker jeg?

 

CC Vest er jo Lilleaker det ;) Svinge av rett før fotoboksen mellom tunellene : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha. Feil side av byen det så er ikke kjent med sentere borti deg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.