Oslo: Hvor skal vi møtes mandagene i sommer?

Anbefalte innlegg

passer det seg at jeg fra Sandvika kommer også ? : )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for et møtested på vestkanten, det er ikke det.

Men STENGER kl 19.00 ? Det blir ikke rare greiene for ganske mange. Dessuten er plassen på Lørenskog blitt ganske innsnevret etter ombyggingen. OK vi ta første møte 31.1. som "dansken" sier, så får vel de fleste eventuell ny beskjed etter å ha sett an forholdene. Sjefen på McDonalds v/Sharif ville gi medlemmer av klubben rabatt om vi flyttet dit. Jeg sa han burde sende en "invitasjon" til klubben, men dette er ikke skjedd ennå, så vi får ta det som kommer/ikke kommer med i beregningene.

Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer det seg at jeg fra Sandvika kommer også ? : )

 

Alle er veldig velkomne så klart, både på CC Vest og på Lørenskog : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer det seg at jeg fra Sandvika kommer også ? : )

 

ALLE er velkommen på disse møtene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passer det seg at jeg fra Sandvika kommer også ? : )

 

Er jo mere eller minder pga sånne som deg at vi har flyttet 1 av dagene over på vestkanten så flere kan komme. Så det er bare å kaste seg i bilen og ta en tur og dra med alle andre du kjenner med vag også.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å skape misforståelser, mandag 31.3. (ikke 31.1.!) anses som grei dato på "gammelt" sted, McDonalds, Lørenskog. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for et møtested på vestkanten, det er ikke det.

Men STENGER kl 19.00 ? Det blir ikke rare greiene for ganske mange. Dessuten er plassen på Lørenskog blitt ganske innsnevret etter ombyggingen. OK vi ta første møte 31.1. som "dansken" sier, så får vel de fleste eventuell ny beskjed etter å ha sett an forholdene. Sjefen på McDonalds v/Sharif ville gi medlemmer av klubben rabatt om vi flyttet dit. Jeg sa han burde sende en "invitasjon" til klubben, men dette er ikke skjedd ennå, så vi får ta det som kommer/ikke kommer med i beregningene.

Hilsen

 

 

Vil mene dette er gjennomtenkt ja. CC-vest tilbyr bedre plass en på Lørenskog. Vi har mulighet til og stå under tak om været skulle være dårlig. Vi treffer flere medlemmer ved og også ha en møtepunkt på vestsiden av Oslo. Å flytte alt opp til Sharif tror jeg ikke er noen god ide. De møte vi i vinter har hatt på Frognerstranda kro og på Sandvika Storsenter har nesten alle vært bedre besøkt en de som har vært på McDonalds v/Sharif. Det sier vell det meste! Dersom Sjefen der oppe tilbyr oss rabatt på maten der oppe så får vi jo heller se på mulighten til og flytte Lørenskogmøtene opp dit, men at vi også bør ha et sted og møtes på vestsiden anser jeg som nødvendig for også og nå de medlemmene våre som bor på den siden av Oslo.

McDonalds stenger kl 19.00 ja, derfor det er satt start kl 16.00. deter 3 timer og lengre en vi pleier og ha det gående til vanlig. Det er fullt mulig og stå ute og prate som vi pleier etter dette. Vanligvis når vi møtes kl 19.00 så er det fleste dratt igjen mellom 21.00 og 21.30 dvs om vi tilbringeer samme tid som vi har gjort på disse møtene så er fremdeles McDonalds åpen når de fleste er reist igjen.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo mere eller minder pga sånne som deg at vi har flyttet 1 av dagene over på vestkanten så flere kan komme. Så det er bare å kaste seg i bilen og ta en tur og dra med alle andre du kjenner med vag også.: vinke :

 

er bare det at jeg ikke kjenner noen daa.. men hey,kommer innom jeg en gang eller to : )

 

edit; for de som kommer fra sandvika osv.. kan der jeg jobber stille med gratis vask! ; )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne man ikke heller hatt lørenskog treffene i oddetalls uker? Jeg drar ikke til Asker for å være på lokalagssammling, og den datoen som er satt nå avgjør jo når fremtidige treff skal holdes hvor. Og da blir det akkurat null treff på meg dette året her.

 

Men da får jeg heller emigrere til follo sine lokalags treff istedenfor!

 

takk for meg!: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare det at jeg ikke kjenner noen daa.. men hey,kommer innom jeg en gang eller to : )

 

Blir iallfall ikke kjent med oss hvis du blir hjemme ;) Bare å stikke innom vet du! Ingen av oss som har bitt noen (enda : klø :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er bare det at jeg ikke kjenner noen daa.. men hey,kommer innom jeg en gang eller to : )

 

Kjenner og ikke kjenner. Her er alle velkommene og ser du en bil du vil slå av en prat om så skrik ut og spør hvem som eier sleden ;) Det er meget lett å bli kjent med medlemmene her da de er veldig gjestfrie.

Jeg var ny i fjor vår, kjenner mange nå som bare pjatter i vei når man først har starta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne man ikke heller hatt lørenskog treffene i oddetalls uker? Jeg drar ikke til Asker for å være på lokalagssammling, og den datoen som er satt nå avgjør jo når fremtidige treff skal holdes hvor. Og da blir det akkurat null treff på meg dette året her.

 

Men da får jeg heller emigrere til follo sine lokalags treff istedenfor!

 

takk for meg!: vinke :

 

Det er ikke noe problem for meg om vi bytter uker i forhold til mitt forslag!! Når det er sagt, så er Lilleaker fortsatt i Oslo kommune ;) Postnummer 0283 hvis jeg ikke tar helt feil... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er selvfølgelig fint at det er under tak. Jeg tenkte at kl 16.00 - 19.00 var litt "tidlig", men time will show.

Mac'ern ved Sharif er bare et alternativ til Lørenskog i tilfellet, og stedet har vel ikke nådd noen "status" ennå. Derfor tror jeg en sammenligning på nåværende tidspunkt er litt urettferdig. Oslo omegn lokallag omfatter også en del medlemmer helt til Kongsvinger, Eidsvoll, Hurdal og Aurskog/Høland på østsiden. Det er avstander som er mye lenger enn til Drammen, også i tid langs en vei som ikke er 4-felts. Det var bare det jeg ville ha med i "beregningen/debatten". Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet med å ha treffet litt tidligere på dagen på en søndag da? Da er jo ofte temperaturen litt mer behagelig enn senere på kvelden, og siden det er søndag bør det ikke være noen stor fare for at folk ikke kan komme pga. jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg bry meg om når dere vil ha treff...

Men er slik å forstå at treffet 17.3 er på sandvika storsenter, er etter dette treffene evt blir endret?

Tenkte å ta meg en tur fra Drammen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne man ikke heller hatt lørenskog treffene i oddetalls uker? Jeg drar ikke til Asker for å være på lokalagssammling, og den datoen som er satt nå avgjør jo når fremtidige treff skal holdes hvor. Og da blir det akkurat null treff på meg dette året her.

 

Men da får jeg heller emigrere til follo sine lokalags treff istedenfor!

 

takk for meg!: vinke :

 

Og hvem har sagt vi skal flytte møte til Asker: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg bry meg om når dere vil ha treff...

Men er slik å forstå at treffet 17.3 er på sandvika storsenter, er etter dette treffene evt blir endret?

Tenkte å ta meg en tur fra Drammen :P

 

Mandag 17/3 blir på Sandvika storsenter. Denne tråden Gjelder vår/sommer/høst sesongen som starter første mandag etter påske

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og HER ligger oversikt over hvor vi møtes og når.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer her jeg så jeg ikke begyner å finne på tull i tråden du startet nå Ørjan. Men hva med å ha treffene på Lørenskog hver mandag som vanlig. Og CC-vest annen hver søndag? Ja annen hver uke blir det da treff BÅDE søndag og mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er avstander som er mye lenger enn til Drammen, også i tid langs en vei som ikke er 4-felts.

 

Og hvem har sagt at vi skal til Drammen : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nevnte bare Drammen som et eksempel på at DER er det et egen lokallag som ligger i avstand og kjøretid kortere fra Oslo enn de andre eksemplene jeg dro fram. Ikke noe annet enn det. Hvis det er mulig, burde det kanskje arrangeres på en annen ukedag på vest-kanten, hvorfor ikke ? Det var nettopp dette jeg mente kunne bli diskutert på første samling både på vest- og øst-siden av Oslo. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer her jeg så jeg ikke begyner å finne på tull i tråden du startet nå Ørjan. Men hva med å ha treffene på Lørenskog hver mandag som vanlig. Og CC-vest annen hver søndag? Ja annen hver uke blir det da treff BÅDE søndag og mandag.

 

Du tror ikke det blir litt mye da?

Husk april, mai og dels juni og august er ganske stappet allerede med utstillingstreff/banekjøring. Det vil da føre til at det flere uker skjer noe lørdag, søndag, mandag og på`n igjen helgen etterpå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nevnte bare Drammen som et eksempel på at DER er det et egen lokallag som ligger i avstand og kjøretid kortere fra Oslo enn de andre eksemplene jeg dro fram. Ikke noe annet enn det. Hvis det er mulig, burde det kanskje arrangeres på en annen ukedag på vest-kanten, hvorfor ikke ? Det var nettopp dette jeg mente kunne bli diskutert på første samling både på vest- og øst-siden av Oslo. Hilsen

 

Den er grei : ja : Men nå er forslaget at vi møtes om søndagen på CC Vest og mandagen etter på Lørenskog. Altså har vi et alternativ for de som aldri kan mandager og et alternativ for de som aldri kan søndager ;)

 

Og får vi besøk fra Drammen, Kongsberg eller hvor det måtte være er det jo bare ekstra hyggelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvem har sagt vi skal flytte møte til Asker: klø :

 

jeg jobber sent annehver mandag, og slik det ble lagt frem så matcher ikke det med treffene på lørenskog, og at jeg da må til sandvika på treff er for meg helt utelukket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gleder meg folkens! :D ses allerede den 17 på sandvika storsenter!

satt farge på hybellivet mitt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.