#101 Skrevet Mai 26, 2008 Lørdag er primært kjøring, og søndag utstilling + kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 26, 2008 æsj,det var dumt. da er det ikke sikkert vi tar turen likevel,drygt å dra opp å ned på søndag uten å få nå hvile dagen etterpå før evt arb dag:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 26, 2008 æsj,det var dumt. da er det ikke sikkert vi tar turen likevel,drygt å dra opp å ned på søndag uten å få nå hvile dagen etterpå før evt arb dag:( Unn dere en fridag på mandag da vel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 26, 2008 æsj,det var dumt. da er det ikke sikkert vi tar turen likevel,drygt å dra opp å ned på søndag uten å få nå hvile dagen etterpå før evt arb dag:( Pff, dra på lørdag, ligg på campen sammen med oss andre, og ha det gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 26, 2008 Pff, dra på lørdag, ligg på campen sammen med oss andre, og ha det gøy! Enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 26, 2008 Den nye campen er helt fin den, ikke noe lengre å gå, med tanke på at man måtte gå rundt banen før da. Hovedforskjellen er vel at det ikke er strøm og vann nedpå der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 26, 2008 Campen er åpen på fredag kveld også? Når er første førermøtet? Og noen som vet hva denne sceneunderholdningen består av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 26, 2008 Fredag: 16:00 - 22:00 : Ankomst nye Vålerbanen Camping 22:00 - 00:00 : Porten til depotområde stenges, camping åpen hele natten Lørdag: 08:00 - Porten åpner 09:30 - Førermøte 10:00 - Banekjøring starter 11:00 - Kjørekurs i effektiv banekjøring v/ Lars Svelander 12:00 - Førerevaluering starter 14:00 - Regionkampen: Tautrekking mellom regionene 15:00 - Førerevaluering avsluttes 17:00 - Banekjøring avsluttes 18:00 - Bilene forlater depotområde 20:00 - Grilling og mat 20:30 - Underholdning på scene 21:30 - Live underholdning Søndag: 08:00 - Porten åpnes 08:00 - Parkering til utstilling på anviste plasser 11:00 - Kurs: Avansert kjøreteknikk v/ Roger Sandberg 12:00 - Bedømming av bilene begynner 12:30 - Førermøte 13:00 - Banekjøring starter 14:00 - Bedømming av bilene avsluttes 14:45 - Premieutdeling 16:00 - Hjemreise 17:00 - Banekjøring avsluttes 18:00 - Området stenges Mere info finner du her : http://www.vwaudi-club.no/?s=viewarticle&article=166 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 26, 2008 Og noen som vet hva denne sceneunderholdningen består av? Hva som skjer på scenen er jo en liten overraskelse, men det blir litt av hvert som absolutt er verdt å få med seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 26, 2008 Hva som skjer på scenen er jo en liten overraskelse, men det blir litt av hvert som absolutt er verdt å få med seg. Aner jeg litt Gatebil-tendenser her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 26, 2008 Aner jeg litt Gatebil-tendenser her... Får håpe VACN koster på seg mer enn "plast"-babes i anledning 15 års jubileumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 26, 2008 Får håpe VACN koster på seg mer enn "plast"-babes i anledning 15 års jubileumet Jepp, blir spennende å se. Gleder meg fælt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 27, 2008 Jepp, blir spennende å se. Gleder meg fælt: smil : Jeg kan love her og nå at de som forventer å se halvnakne damer(eller menn) vrikke seg rundt på scenen kommer til å bli skuffet. Vi er ikke gatebil og kommer nok ikke til å bli det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 27, 2008 Koffer ikke begynn kl 9:00, gatebil kjøre i kirketia dæm å. bør no værra to heile daga me banekjøing...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg kan love her og nå at de som forventer å se halvnakne damer(eller menn) vrikke seg rundt på scenen kommer til å bli skuffet.Vi er ikke gatebil og kommer nok ikke til å bli det! Det var jammen godt å høre. Ser voldsomt fram til treffet og har bestilt knallvær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 27, 2008 Er det ikke muligheter for strøm på den nye campingen likevel??? Det har jo blitt infomert om at det skulle bli utlagt strøm på campen tidligere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 27, 2008 Beskjeden vi har fått fra Norsk Trafikksenter er at det skal være strøm og Toaletter på campingen, og at de skulle prøve å få lagt en vannslange dit også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 27, 2008 Da er det ikke lenge igjen!! Får hive seg rundt å prøve å bli ferdig med golfen!! Kommer en litten gjeng fra Gauldal Gatebil så det blir vell liv!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 27, 2008 Dette ser jo artig ut, regner med å ture oppover på Lørdagen Strøm er jo viktig, må jo få ølen kald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 27, 2008 Beskjeden vi har fått fra Norsk Trafikksenter er at det skal være strøm og Toaletter på campingen, og at de skulle prøve å få lagt en vannslange dit også. Supert Roger....det var det jeg håpet!! Vil dem ha noen kroner for strømmen pr døgn eller tar klubben seg av denne biten og dekker strøm/vann/toalett?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 27, 2008 Supert Roger....det var det jeg håpet!!Vil dem ha noen kroner for strømmen pr døgn eller tar klubben seg av denne biten og dekker strøm/vann/toalett?? Det er med i baneleien, så det trenger dere nok ikke tenke på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg fikk vite at jeg fikk fri denne helga i går fra jobb! Så nå gleder jeg meg enda mer Synd jeg ikke får lakkert opp bakfanger og bakskjerm før 13.juni Men bilen og jeg kommer alikvel, ingen hindring med ødelagt bakfanger og litt svartfarge bak på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 27, 2008 Jeg fikk vite at jeg fikk fri denne helga i går fra jobb! Så nå gleder jeg meg enda mer Synd jeg ikke får lakkert opp bakfanger og bakskjerm før 13.juni Men bilen og jeg kommer alikvel, ingen hindring med ødelagt bakfanger og litt svartfarge bak på bilen Akkurat DET driter du i! hehe! Det er bare å komme uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 28, 2008 Akkurat DET driter du i! hehe! Det er bare å komme uansett Stemmer Bilen er kjørbar så det får holde i massevis Men banekjøring blir det lite av på våler tror jeg.. ulyd fra bremser foran, virker også som at det er litt kast i skiva, skal se på det til helga. Uansett så kommer jeg på treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 28, 2008 Stemmer Bilen er kjørbar så det får holde i massevis Men banekjøring blir det lite av på våler tror jeg.. ulyd fra bremser foran, virker også som at det er litt kast i skiva, skal se på det til helga. Uansett så kommer jeg på treff Det er å få kjøpt nye skiver og deler rundt omkring altså..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...