#29976 Skrevet November 10, 2014 Denna tråden har jo daua heilt itte forum kræsjen...p) Hele forumet er dødt... Det er jo knapt nye innlegg i løpet av av dag. Stakkars de som sitter offshore å trykker F5 og det er bare 10 nye innlegg i løpet av hele skiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29977 Skrevet November 10, 2014 Det er blitt skremmende labert på forumet ja for 5-6 år siden når eg trykket nye innlegg etter en hel arbeidsdag kom det opp 10-12sider nå er det 5 på en god dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29978 Skrevet November 10, 2014 E nok isje lika mye aktivitet for tiå nei. Men koffer skrive feks isje du mer då Thomas? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29979 Skrevet November 10, 2014 E nok isje lika mye aktivitet for tiå nei. Men koffer skrive feks isje du mer då Thomas? Jeg skriver når jeg synes jeg har noe konstruktivt å komme med, eller når det er noe som jeg kanskje har peiling på. Spm f.eks 200 innlegg siden: Etter forumcrashen skjer det ingenting her inne....Så da er det bedre å se på Banamarama: http://youtu.be/Iiy5HO4VKEA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29980 Skrevet November 10, 2014 Ganske rart egentlig for 5-6 år siden hadde vi ikke tapatalk... Det er nok V6 TDI og dårlige Automatkasser som har skremt de fleste bort til BMW og Mercedes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29981 Skrevet November 10, 2014 Og så har alle avsluttet prosjektene sine, eller gidder ikke oppdatere forumet når 1/2 år av prosjekt dokumentasjonen forsvinner.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29982 Skrevet November 10, 2014 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/10/a2ee48c574ac0fe8778513f80f80a4dd.jpg Noen som har byttet dogbone på 1,8t motorene og vet om den sitter godt fast i traversen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29983 Skrevet November 10, 2014 Er vel helt likt på diesel. Isåfall sitter de veldig løst og fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29984 Skrevet November 10, 2014 Satt ikke godt fast på min TT ,men boltene hadde fått litt pryl så var vonde å få tak på med pipa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29985 Skrevet November 10, 2014 Lasse, du har hatt TT en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29986 Skrevet November 10, 2014 Jepp. Drittbil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29987 Skrevet November 10, 2014 Dei rike eie tydeligvis ikkje smaksløker.... Man har da restauranter til slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29988 Skrevet November 10, 2014 Haha Jeg foretrekker S3 framfor TT uansett. Kom bare med feil antall sylinder eller med riktig antall med for lite power... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29989 Skrevet November 10, 2014 Eg kunne tenkt meg å tatt ein shinings av bilen og fått på ett lag med ny voks før vinteren. Sikkert andre som kunne tenkt seg det samme er det noen som har tilgang på brukbart lokale så kunne me samla ein gjeng og tatt en shinings en lørdag feks. Dritkjedelig å stå aleine med dette går jo fort 6-8 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29990 Skrevet November 10, 2014 Da var det byttet til polyforinger på dogbone. Siden aluminium og stål er en drit kombinasjon knakk jeg hodet på den ene bolten. Semming måtte til med flymekaniker kunnskapen sin å borre ut bolten. Siden han har boret ut 10 000 vis av rivets på fly var ikke det noen utfordring. Merket stor forskjell på giring etter nye foringer var på plass. Etter det byttet vi ABS sensoren så nå er haldex'en operativ igjen. Vinterdekk på bilen, så nå kan snøen komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29991 Skrevet November 10, 2014 Nice! Da er den klar for å bli parkert snart!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29992 Skrevet November 10, 2014 Jupp! Må bare bli kvitt den grønne..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29993 Skrevet November 10, 2014 Plutselig masse nye innlegg... om at det ikke skjer noe:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29994 Skrevet November 11, 2014 På Passat 3C: Sliter med at det bare er èn dør som låses opp når man trykker på knappen og bilen laser ikke opp på Keyless access. Det begynte med at passasjerdøra ikke låste seg opp når man trykket på fjernkontrollen, men nå låser som nevnt bare en dør seg opp. Det blinker "key batteri low" når man setter nøklen i tenninga, men jeg har prøvd å skifte batteri (men det star fortsatt "key batteri low" i FIS'en). Er dette en kjent problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29995 Skrevet November 11, 2014 Monterer turbo på den grønne før salg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29996 Skrevet November 11, 2014 Eg kunne tenkt meg å tatt ein shinings av bilen og fått på ett lag med ny voks før vinteren. Sikkert andre som kunne tenkt seg det samme er det noen som har tilgang på brukbart lokale så kunne me samla ein gjeng og tatt en shinings en lørdag feks.Dritkjedelig å stå aleine med dette går jo fort 6-8 timer Går jo an å prøva å smiska me Kjelli, han har stort og fint lokale me varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29997 Skrevet November 11, 2014 Turbo på den grønne før salg va ein goe ide, må jo øva før du begynne på TTen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29998 Skrevet November 11, 2014 VRT er easy shit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29999 Skrevet November 11, 2014 Ingen av dere i Stavanger som har flensbolt M14x1.5x110 (kan være litt lenger)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30000 Skrevet November 11, 2014 Ingen av dere i Stavanger som har flensbolt M14x1.5x110 (kan være litt lenger)? Gå på Møller, delenummer N0401611 e ein M14x1,5x110 bolt, hvis det mangle flens så e det bare å bruka skiva 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...