#31201 Skrevet Desember 29, 2015 Hei gutter og jenter, jeg håper dere kunne hjelpe meg litt. Jeg skal lage et skikkelig leke kjøkken til minsten. Og til det trenger jeg litt ting, hadde tenkt å bare stikke innom søppel lagringa til EL butikkenen, men disse låses og har store advarsler om at det regnes som tyveri og anmeldels til politiet. Men håper at folk jobber med så mye rart og kommer borti så mye rart at dere kanskje kommer over noe på ønskelista mi. Alt kan være defekt: Benk/hybel oppvaskmaskin Benk/hybel komfyr. Mikro med ur som sier pling, Kjøkken blande batteri med en slik slange man kan dra ut. Retro kjøleskap (ute etter handtakene) Jeg hente å kvitte meg med dette for deg da jeg trenger noe deler av de. Jeg nås på pm eller sms til 95277391 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31202 Skrevet Desember 29, 2015 Hei gutter og jenter, jeg håper dere kunne hjelpe meg litt. Jeg skal lage et skikkelig leke kjøkken til minsten. Og til det trenger jeg litt ting, hadde tenkt å bare stikke innom søppel lagringa til EL butikkenen, men disse låses og har store advarsler om at det regnes som tyveri og anmeldels til politiet. Men håper at folk jobber med så mye rart og kommer borti så mye rart at dere kanskje kommer over noe på ønskelista mi. Alt kan være defekt: Benk/hybel oppvaskmaskin Benk/hybel komfyr. Mikro med ur som sier pling, Kjøkken blande batteri med en slik slange man kan dra ut. Retro kjøleskap (ute etter handtakene) Jeg hente å kvitte meg med dette for deg da jeg trenger noe deler av de. Jeg nås på pm eller sms til 95277391 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31203 Skrevet Desember 29, 2015 På søpla her nede har de en "brukt" seksjon der de setter inn ting som nesten funker Dere har ikke noe lignende på vestlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31204 Skrevet Desember 29, 2015 På søpla her nede har de en "brukt" seksjon der de setter inn ting som nesten funker Dere har ikke noe lignende på vestlandet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31205 Skrevet Desember 30, 2015 (endret) Noen som tilfeldigvis skal på knoksen i dag og kan ta med to ting for meg? Er to bærearmer til bakstillinga på golfen. Håpte de skulle ha åpent 2. Januar (ankommer stavanger i kveld og blir til søndag), men de hadde forståelig nok stengt. Edit: Delene er selvfølgelig allerede betalt for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31206 Skrevet Desember 30, 2015 (endret) Hei, har en kompis som bor på Bru som skulle ha slettet feilminne på airbag. Noen som kunne ha hjulpet til? Han møter selvsagt der det er ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31207 Skrevet Desember 30, 2015 Kan hjelpe jeg. Bor i sandnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31208 Skrevet Desember 30, 2015 Kan hjelpe jeg. Bor i sandnes. Konge, sender du meg en pm med tlfnr. ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31209 Skrevet Desember 30, 2015 Sendt pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31210 Skrevet Desember 31, 2015 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31211 Skrevet Desember 31, 2015 Såpass ja fest på G? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31212 Skrevet Desember 31, 2015 Eg har og hatt opptelling 1stk golf 6 1stk golf 3 1stk golf 2 5stk golf 1 1stk Jetta 1 3 stk må bort i løpet av 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31213 Skrevet Desember 31, 2015 På søpla her nede har de en "brukt" seksjon der de setter inn ting som nesten funker Dere har ikke noe lignende på vestlandet? Joda, på Forus gjennvinning stasjon har de "byttebua". Der kan du sette ting som andre kanskje vil ha. Du kan også finne deg noe gammelt skrot, hvis du trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31214 Skrevet Desember 31, 2015 Godt nyttår! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31215 Skrevet Januar 1, 2016 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31216 Skrevet Januar 3, 2016 Treff i kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31217 Skrevet Januar 3, 2016 Jess. LTH1900. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31218 Skrevet Januar 3, 2016 Et av de lengste treffene på lenge. Ble sittende til vi ble kasta ut jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31219 Skrevet Januar 3, 2016 Ja, va mye skitsnakk i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31220 Skrevet Januar 4, 2016 Typisk eg glømte det heilt ud, då... Va opptatt med å deppa for eg måtte på jobb i dag... :-p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31221 Skrevet Januar 4, 2016 Ja, det var gud med en skikkelig skravle gjeng. Me like.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31222 Skrevet Januar 4, 2016 Og for å oppklare diskusjonen i går, Kvål mappe ikkje på original ECU. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31223 Skrevet Januar 4, 2016 Medlemskapet fornya, eg bler et år te Får håba at året byr på litt flerne sjanser te å skru bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31224 Skrevet Januar 4, 2016 Medlemskapet fornya, eg bler et år te Får håba at året byr på litt flerne sjanser te å skru bil Kanskje me ser deg på treff au? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31225 Skrevet Januar 4, 2016 Kanskje me ser deg på treff au? Haha, ja. D va d! Bler ikje vintertreffet då d kræsje me jobb, litt større sjans for våler/rudskogen då sesongen e øve då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...