Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Takk.

Firmabil ja ,men den skal betales alså ikke leasing. Ja sjefen er litt gammeldags :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en ny Transporter 2.0tdi 150 4-motion DSG på prøve i helgå denne har adaptiv cruise å for å sei det sånn det MÅ bli en sånn med den kombinasjonen.

Kongebil.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Motoralternativene på diesel var jo kun 102hk og 150hk 102hk på ein 2t bil frister ikke når eg bor på Rennesøy for å sei det sånn og når en først var på 150hk er jo ikke prishoppet opp til 4-motion så høyt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ACC er gull verdt, motorveien i rushet er jo levelig.

 

Etter å ha blitt vant med ACC, er det et must på biler som jeg kommer til å vurdere i fremtiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så blir det spennende å se om man får overtalt de som styrer pengene til å kjøpe 4-motion som egentlig er veldig unødvendig i Stavanger :(

Som man ser på prislista her får en ikke fwd 150tdi med DSG, så vil eg ha DSG må eg ha 4-motion

Evt så blir det 150tdi fwd manuell:(

 

image.jpg

 

Et bilde av prøvebilen

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, ta en alvorsprat med sjefen din og forklar hvor mye dette betyr for deg. Utstyr, motor, DSG og ACC utgjør veldig lite i kostnader for firmaet.

 

Trofaste medarbeidere er mye verdt.

 

Lykke til.

 

Er ikke evnen å lysta det står på men fornuften får se hvilket tilbud møller kommer opp med.

Eg har jobbet 17 år i firmaet så fortjener vel en litt kjekkere bil en Traktoren eg kjører rundt i nå (Hiace)

 

 

Noen som vet om transporteren med diesel blir dyrere i avgifter over nyttår? Har hørt noen rykter om det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke evnen å lysta det står på men fornuften får se hvilket tilbud møller kommer opp med.

Eg har jobbet 17 år i firmaet så fortjener vel en litt kjekkere bil en Traktoren eg kjører rundt i nå (Hiace)

 

 

Noen som vet om transporteren med diesel blir dyrere i avgifter over nyttår? Har hørt noen rykter om det

 

Ifølge lista var det vell noe sånn som 10 og 15 000 dyrere. Om møller velger å kompensere gjenstår jo å se da :P

Nye Transporteren er jo dyr fra før :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

10-15 k dyrere ja off ikke positivt når sjefen syns vw er for dyre og heller egentlig vil ha Opel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har eg strekt strikken langt:p

 

2016 Transporter Candy hvit Exclusive 150 TDI 4-motion DSG

ACC

Multifunksjonsratt

App funksjon

Ryggekamera ingen vinduer i lasterom

Hengerfeste

Takbøyler

 

Dette dekker det viktigste

Led lys og fjernlysassist ser eg ikke på som livsnødvendig

Ingenting av det andre heller egentlig dette er tross alt en arbeidsbil :P

 

Satser på bestillingen går gjennom i mårå. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke evnen å lysta det står på men fornuften får se hvilket tilbud møller kommer opp med.

Eg har jobbet 17 år i firmaet så fortjener vel en litt kjekkere bil en Traktoren eg kjører rundt i nå (Hiace)

 

 

Noen som vet om transporteren med diesel blir dyrere i avgifter over nyttår? Har hørt noen rykter om det

 

http://www.yrkesbil.no/artikkel.php?aid=45081

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så kan hjelpa me kvalifisert gjetting på kor lang ti det tar å kjøra fra Sola t Dusavigå kl 8.00 lenge si eg har kjørt den veien i rushen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok 15 fra sola t tananger og kanskje ein 15 videre til dusavigå? Så 30min kanskje? Trafikken ekje så galen nå som før

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8500kr

Selgeren sa mellom 5-7000 ��

 

Da bomma hverfall jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar nok 15 fra sola t tananger og kanskje ein 15 videre til dusavigå? Så 30min kanskje? Trafikken ekje så galen nå som før

Ganske nerme +-10 min å tina bilen å stroppa bakdørå fordi låsen va fråsen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha. :)

Alt det eg har hatt av shitbilar, så har ingen feila så møje småting så 97 A6'en eg har nå... men ska nok bli ordnings ittekvert på den og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være behjelpelig med telefonnummeret til Meca butikken? Finner bare en haug med verksteder når jeg søker på det store internettet..

[emoji2]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan være behjelpelig med telefonnummeret til Meca butikken? Finner bare en haug med verksteder når jeg søker på det store internettet..

[emoji2]

Meca på vibemyra du vil ha nr til? tlf 51684500

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjenner til firma eller personer som kan frese ned på felger? endre innpresset :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.