Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Petter forsette du med like mange innlegg i mnd som du har hatt de siste mnd havner du fort nede på lista i inleggstelleren her :P

Hvordan var det du fikk frem den statistikken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i sørfylket som vet hva slags diesel som er på Tanken stasjonene? Går rykter her om at han bare har reine diesel? Slik jeg har forstått det har de "store" tilsetningsstoffer i diesel sin for smøring osv?

Tanken sin diesel er på sørsiden pr dags dato Shell sin diesel, mens på haugalandet er det esso sin diesel. :) Biodiesel har alle nå innblandet 5,5 % biodiesel. Men den nye type 2 biodiesel er faktisk blitt veldig bra, slik at eg i Tanken vurderer å kjøre inn kun biodiesel når eg har fått mer erfaring med denne privat :)

 

Fikk dette til svar fra Joar på PM:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som veit om verksted som he peiling på oppsett/overhaling av gassere? Kvål kunne desverre ikke hjelpe og sko ha satt opp motoren skikkelig før sesongen.

 

Gjerne au privatpersoner som konne tenkt seg å hjolpe mot betaling såklart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd ikke EBB har dynapacen lenger han hadde med glede hjelpt deg. Veldig entusiastisk fyr når du først får gjort en avtale.

Hør inne på Trim 4 eldre forumet garantert noen der som kan hjelpe.

 

- - - Updated - - -

 

du hadde brebåndslambda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd ikke EBB har dynapacen lenger han hadde med glede hjelpt deg. Veldig entusiastisk fyr når du først får gjort en avtale.

Hør inne på Trim 4 eldre forumet garantert noen der som kan hjelpe.

 

- - - Updated - - -

 

du hadde brebåndslambda?

 

Har sendt litt mailer rundt om så får me sjå. :)

 

Nei, eg hekje det, men ekje nødvendig hvis man he rett utstyr og veit kå man holde på me. :)

 

Planen var dog å få inn ein. :) alltid grei info å ha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EBB sa at uten brebåndslambda er som å jobbe i blinde . ingen motorer er helt like du vil få det greit uten og med litt kunnskap, men ikke perfekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke EBB rulle lengre?

 

Hva med Ben Stian?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvål har dynapacen til EBB nå så slutt på billige bremsinger :(

Ben Stian har men han er og dobbel så dyr som EBB :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bet meg også merke i det, de legger seg til venstre fra Madlaveien når de skal til Ålgård. Utrolig at dette KUN gjelder i norge.

 

Bra serie.

 

Ser ikke ut til å være så mye forskjell fra Tyskland dessverre..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er nytt år og det er lenge siden vi har hatt en fest i lag tenkte jeg det var på tide med en fest. Invitere til lokal lags garasje fest hjemme hos meg den 30/1 kl 2000. Klikk på liker om dere vil komme.

 

PS: Lasse er du sikker på at Kvål Auto har tatt over rullen og utstyret til EBB?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vell den einaste helgå eg hadde ledig på halvannen måned så passa bra det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er nytt år og det er lenge siden vi har hatt en fest i lag tenkte jeg det var på tide med en fest. Invitere til lokal lags garasje fest hjemme hos meg den 30/1 kl 2000. Klikk på liker om dere vil komme.

 

PS: Lasse er du sikker på at Kvål Auto har tatt over rullen og utstyret til EBB?

 

Fest ja eg har vertfall lyst å komme innom om det passer :)

 

EBB sa selv han ikke lenger hadde tid til å drifte Dynapacen Pga mange motoroppdrag så Ordin hadde fått leigt den for hvor mange år viste han ikke. Tipper nok Ordin får mulighet til å kjøpe den ettervert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv på GTA kjører jeg ikke så uansvarlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kånå ute på vift så fastlåst i heimen :( buhuu

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ska eg komma å væra barnevakt sånn du får luftet vetet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til denne A3en? Vurderer å oppgradere nummer 2 bilen i husstanden.

Ser den er førstegangsregisrert i Stavanger og har VACN skiltplater?

 

http://www.finn.no/67015910

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår bil står kun ute, er grei temp inni bilen etter 20-30min med webastoen og 9-10 blå ute

Gjelder riktignok en Passat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billions falt i smak hos meg også!

Og nå er endelig Shameless US også i gang igjen! Endelig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt kveldskos for de som liker sånt:

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.