Stavanger: Tidenes Offtopic tråd!

Anbefalte innlegg

Er vel ikke så rart at ingen har tenkt på det :P

 

Dessuten er vel alle de du nevner en forhandler som skal selge biler? Det er jo ikke vi :)

 

Nei, kanskje ikke rart at ingen har tenkt på det. Men alle disse var stort sett privat eide biler, BMW hadde over 20 biler. Tror jeg så 2-4 med 'til salgs' lapp på (bl.a Drømmebil og Avetti som stilte ut). Alle Porschene var privateide, og Corvettene var gamle. Jaguar/Land Rover hadde der i mot salgsutstilling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har ikke vi stand på flydagen på Sola i dag? Så både Porsche, Corvette og BMW hadde..

 

Kanskje like greit at vi ikke stilte ut: (Fra Facebook siden til Flydagen Sola 2015)

 

FORELDRE som lot barna klatre og herje i utstilte biler i dag, SKAM DERE! Vi er flere som har fått nye riper og skader i bilene våre i dag, og det er IKKE GREIT! Her har eiere av både meget sjeldne og dyre biler forberedt seg med lange og omfattende runder bilpleie, nøye vasking og andre forberedelser for at bilene skal se best mulig ut på utstillingen. På enkelte er det brukt opp i et titalls timer. Da er det kjempefint om vi også kan kjøre de hjem i samme stand! I dag så jeg foreldre som løftet barn inn i utstilte biler for å ta bilder av de. Unger som herjet og klatret inni biler imens foreldre sto og så på, fingre, jakker og hva verre er som ble dratt langs lakk. Det er IKKE på noen som helst måte greit! ALDRI noen gang! Man rører ikke andres ting uten lov fra eier!

Enden på visa er at vi må ha sperrebånd rundt utstilte biler til neste år. FORELDRE, SKAM DERE! Det er RESPEKTLØST og vitner om ELENDIG barneoppdragelse!

På en annen side så jeg også flere foreldre som tydelig ga beskjed til barna sine, at man ikke rører andre sine ting. Tusen takk til dere!

Ellers var showet kjempebra! Mange flotte fly og biler!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nogen så hadde tenkt seg på lokallagstreff idag, i finværet ???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg står å fiske i hålandsvannet så blir pass på meg og. Litt tidligere påminnelse hadde ikke vært feil. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det neste søndag då evt med tur å se på veteranbilkjøring på Reve . Kansje Petter dukker opp på kjøring det om det passer i timeplanen :) desverre er eg bortreist da så får ikke med meg noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Båt med 1.9TDI (ALH 90hk motor), mekanisk pumpe og Holset turbo fra meg, funke det ;)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

E ikkje den mest politisk engasjerte, men eg stemme vertfall!

 

Å eg må sei eg kjenne eg bler seriøst rimeligt provoserte!! Av både dette og de der miljøpartieT!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Don't believe it before i see it!

 

Det gjelder egentlig alt innen politikk. Det positive blir aldri skrevet noe om, ikke rart alle er bare sur og miserabel.

Jeg har sikkert slettet 15 "venner" på Facebook på bare 2 uker fordi det blir delt i vei tull uten å tenke seg om og ekkel oppførsel.

 

Hvor er gladnyhetene blitt av i det siste!?

 

HØST! Awesome! Flott natur, koselige kvelder i stua og ikke minst kveldsturer i naturen etter jobb!

 

Drivstoffprisene kan jeg leve med for tiden! Helt supert med 12kr for 95 på en torsdsg morgen!

 

Norske kronen er svak for tiden, so what, handler mindre da, mer cash i lommeboka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse: Har du hatt nachspiel og gjestene er på vei hjem nå?

 

festpårennesøyjpeg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg holdt på å renne driten i senk. Mine gjester kom seg trygt hjem så må være ei som har vært hos naboen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet an noen flinke gutter/jenter som jobber som salmaker som er grei på pris. Har noe seter som skulle blitt fiksa på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han på Voll. http://www.Embroidering.com eller noe. :)

Noe erfaring med fyren, og eventuelt noe mail til han. Søkte på nett med fant ikke. Gidder ikke dra med setene bort bare for å få han til kikke på de kjapt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt bil snakk her, flytter batteri bak i bilen min. Skal nå ha en koblingsboks foran ved original sikringsboks pga den nye kabel som kommer fra baggasjerommet. Ville dere valgt å legge inn sikring? Vi snakker vel om 90 amp minimum i start strøm. Så hvis dere velger å legge inn sikring, ville dere lagt den ved koblingspunktet foran eller i nærheten av batteriet bak. Noen tanker rundt dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.