Anbefalte innlegg

Om ei ukes tid er jeg endelig hjemme fra denne 14-dagers økta ombord på Color Magic, og setter da seriøst i gang med å gjøre TDK'en enda styggere - klar for å innta BugRun uten redsel for skader/riper o.l. :D Om noen i nærområdet føler for en "herpe"-dugnad neste helg står kjerra til disposisjon i min garasje, utstyr/lakk/stæsj er tilgjengelig og det samme skal kald øl være ;) Hihi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ææææ jeg står med girkasse og kjeder ute av bilen å venter på bolter + at hele helga går med til søsterns konf :P følte liksom at jeg hadde jævlig god tid for ei uke siden men nå begynner jeg å bli skeptisk gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ææææ jeg står med girkasse og kjeder ute av bilen å venter på bolter + at hele helga går med til søsterns konf :P følte liksom at jeg hadde jævlig god tid for ei uke siden men nå begynner jeg å bli skeptisk gitt

 

Jeje. jeg er ikke så mye lenger foran deg. du har i hvertfall tenning + gir i orden :P ikke jeg. Bort på jobben nå og skru det jeg klarer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det værste er at jeg ikke har tenning i orden heller :P ene lederen i fordeleren som jeg har frykta skulle ryke siden jeg fikk fyr på kjærra igjen røk jo når jeg tok av dekselet fordeleren sitter i ;) men ny blir vel postlagt i morgen håper jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er klare for BugRun med ur-Marino'en! Når går det kolonne fra Osloområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har fyra bil i dag. klar for BR stort sett :D Fant også en finurlig ting på jobben her om dagen. klappbord på 3 meter :D da blir det langbord på BR gutta :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg trenger ca. 80cm og kake... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er klare for BugRun med ur-Marino'en! Når går det kolonne fra Osloområdet?

 

er vel momarken som er samlestedet som i fjord :) men vi var et par som kjørte sammen fra drammen: faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner svar fra et par av dere ang T-shirt og sticker. Tom Henning, Kristoffer Iden, Jan Nilsen, Rudi Sand, Rune Jakobsen SVAR ASAP. enten her eller på facebook. bestillinga går 08:00 i morra.

 

EDIT: arve og vidar berge også. get a move on.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som starter ned på torsdagen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som starter ned på torsdagen da?

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1000 ? Jeg skal i hvertfall nedover. Så regner jeg med RaymondAndersen, Fredrik Nordlien, +? føl dere gjerne velkomne til å fylle dere på lista. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1000 ? Jeg skal i hvertfall nedover. Så regner jeg med RaymondAndersen, Fredrik Nordlien, +? føl dere gjerne velkomne til å fylle dere på lista. :P

 

Da må vi jo ha med kake...

Vi må avtalt å møtes så vi kan kjøre i samlet flokk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som drar fra Hamar og andre fra Oslo. Veiene møtes jo i karlstad så burde vel gå ann å kordinere noe i hvertfall. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser midt på dagen--- utover dagen på Torsdag...:)

 

VI sjåasT....: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange km er det ned til Mantorp egentlig? og hvor lang tid bruker man

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ca 1000 ? Jeg skal i hvertfall nedover. Så regner jeg med RaymondAndersen, Fredrik Nordlien, +? føl dere gjerne velkomne til å fylle dere på lista. :P

 

stemmer det Rolf. Øystein Nicholaisen blir med også (hvite candy MK2 med Schmidt)- snakket med Fredrik Olastuen og han regnet med han skulle være med, samme med Kenneth Nilsen, også kommer Rune Furuholdt etter på fredagen tenker jeg(pga måtte jobbe)

 

Men reiser vi fra Hamar eller Rolf? eller kjører du innover først slik du har pleid å gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1ern er ikke klar, 2ern står uten girkasse og fordeler, 3ern er avskilta , 4ern mangler panser pga verdens tregeste lakkerer og bobla ja den er evighetsprosjekt som er gjemt under en pressening. makan til suppe men håper jeg får ordna en bil da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en tur på meg i år og :) Blir med marco som passasjer, han har noe på lur muligens ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en tur på meg i år og :) Blir med marco som passasjer, han har noe på lur muligens ;)

 

Ja, vår herres veier er uransakelige.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som starter ned på torsdagen da?

 

Jeg og Jarle drar nedover på torsdagen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en tur på meg i år og :) Blir med marco som passasjer, han har noe på lur muligens ;)

 

himmelspretten var jo i går. så alt er mulig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir en tur på meg i år og :) Blir med marco som passasjer, han har noe på lur muligens ;)

 

Så hyggelig å se at du blir med:). Da blir det jo nesten helt som i gamle dager, da;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg, Dan Henning og dama hans drar antagligvis også på torsdagen etter jobb. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det som starter ned på torsdagen da?

Jeg henger meg på torsdagen med Sciroccoen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.