#51 Skrevet Juni 18, 2008 Eg åg har hengerlappen, så me ska vel alltid få bort vognå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 18, 2008 Bra med plass å skru..... og kluge du skal ha med TIGen denne gangen. Alt for viktig til å glemme hjemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 18, 2008 skal se om jeg finner en plass å droppe av vogna for vinterlagring der borte før jeg drar den med over.. er lite keen på å ha den her særlig lengre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 21, 2008 Du kan jo alltids donere den bort til Lokallaget da Øivind, så er du jo kvitt den :D Og skulle du savne den kan du besøke den anytime :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 21, 2008 Lokallage kan jo kjøpe den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 21, 2008 Hysj nå du, me kan jo venta te han har svart fysste då :D hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 21, 2008 Donasjon, donasjon donasjon!!! Hehe... Så ska me VURDERA å gjer dg lokallags æresmedlem! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 21, 2008 Ikkje lov ting du ikkje kan holda :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 21, 2008 Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 21, 2008 Sleng ud bilder av nye fjøset ditt då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 21, 2008 mange gode forslag, men trenger man penger gir man ikke bort støff da knokser man det heller ikke for at det blir mere penger av det, men man føler seg bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 21, 2008 Åå, hør på han! hmm... Vet ikke helt om jeg liker tankegangen din Mister! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 21, 2008 jajaja.. samma det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 21, 2008 Her e bilda av det nya "fjøse".. Hehe og selvfølgelig et med en linselus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 21, 2008 Se. hva skuer mine øyne? en høyballe?!?! JA, christopher, han har små høyballer og har allerede fått tillatelse til å ta en til bilen din! :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 21, 2008 hehe.. No comment! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 21, 2008 Bilene som står på bildene skulle fjernes så vidt jeg fikk med meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 28, 2008 Javel, har alle fått fri til Rudskogen nå?? Nytte ikkje komma å sei at ein ikkje fekk fri asså...!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 28, 2008 Skal prøve å ordne fri, men tror jeg må på møte den fredagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 28, 2008 Fri e ordna å får nok jort møje me bilen og før treffe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 28, 2008 Blir me eg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 28, 2008 Blir me eg og. Blir Ur90'en klar te det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 28, 2008 He heile uge 33 fri så detta bli kanon!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 28, 2008 Blir Ur90'en klar te det? Ja, d må eg klara. Hvis ikkje ska eg skuan nagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 28, 2008 Nå he du pigade sakt d! Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...