Stavanger: Rudskogen 15. - 17. august

Anbefalte innlegg

Så då regne eg me at me ligge fusst i puljå du og jag Christopher? Ang, sverige så må eg innom shoppen av faren til Jonas for å legge dekk på felga mine så for min del bli det kanskje litt stress. Kjeme jo ann på k ti me kjeme fram då selvfølgelig.

Me harkje hastverk Kjell, men polet stenge jo.. Så kan jo se det ann, ekje verre enn at me sende med ei feite lista :D hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok.. Feit liste! haha.. Den blir feit å den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok.. Feit liste! haha.. Den blir feit å den!

Spørs om ikkje Finni må skru opp høyden bak litt ja...:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp jepp, det må han nok ska du sjå.. hehe.. Men sian ingen e keen øve fjelle så foreslår eg at me bare kjøre kystveien. Så bli alle glade og fornøyde hb eg.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg så e det ett fett, eg kjøre jo ikkje sjøl, men hadde nok vært skeptiske te fjellet.. :)

Har tross alt ødelagt to felger den veien før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei du gjer ikje d.. For mg e d au eit fett sian eg ska mest sannsynlig kjøra på ngn drittdekk bort.. hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du henta felganne dine forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere vurderer Sandefjord - Strömstad-ferga får dere gi lyd fra dere, så skal jeg se om jeg ikke får ordnet litt rabatt til dere ved bestilling.

...jeg er jo ikke bare slem da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om dere vurderer Sandefjord - Strömstad-ferga får dere gi lyd fra dere, så skal jeg se om jeg ikke får ordnet litt rabatt til dere ved bestilling.

...jeg er jo ikke bare slem da :P

Så flott da, Du glimter visst til innimellom ja.. :D Send meg tlf på PM du så skal du få beskjed i god tid :) Sikkert dagen før avreise eller noe...hehe

Ikke dumt å ta den ferja da, blir middag der, så er det rett på polet og rett i pilsen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som tar hensyn til meg? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... Svingane øve fjelle e jo heile gleden med den turen:D Eg stoooorkose meg i svingane:D

Men eg får bøya meg for flertallet, derfor seie eg at me lage ein poll åsså stemme me bare:)

Men uansett, hvis dår e någen så vil så har eg ein ledige plass i passasjersede i bilen min, eg bide isje:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og har ledige passasjerplass, hvis ikkje Frank the Tank ska lessa meg ned med endå mer enn ett sveiseapparat. Best å ha verktøyet klart når han ska utpå med horn gjennom hjelmen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo også ledig plass. Hadde vært kjekt med en passasjer eller tre. Drar som sagt etter jobb på fredag og satser på å være på rudskogen i 10tiden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du henta felganne dine forresten?

Ska oppøve på lørdag å henta de.. Forhåpentligvis i golfen av øivind så den fer testa sg. hehe.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

då e d avjort jallefall kystveien ftw :) eg har og ledigt i bagsedene meg å fredrik i min t nå, bler d klokkå 9 fra statoilen på ålgård ijen då?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Jonas då? For det første så ska me jo kjøre samla, og for det andra så har vel du oppgradert bilen din nyligt? :D:D Men slitsomme svinger?? WTF?? Men har absolutt ingenting imot E39 og E6 eg..

Hehe.. må jo spare gummien til banen :) turen er fin den, men fikk ufrivllig bulk i felgen foran sist jeg kjørte der.. Forkynte ikke akkurat guds hellige ord i det øyeblikket : bh : Helt ærlig synes jeg begge veiene er kjedelige da jeg kjører ofte hjem til østfold.. Synes bare at kystveien er mest effektiv, gir best samhold, gir større muligheter til å stoppe å pisse og for å spise mat, samt at man slipper disse helvetes tyske bobilene som stadig dukker opp og aldri fatter hintet om å legge seg inn.. :D

Stemmer for kystveien her, da er vi fremme i god tid :)

Blir det Horten-Moss fergen forresten? Eller har noen så lave biler at de må kjøre rundt? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere er jo så selskapssyke at dere burde kjørt buss, taxi-sjafører heile gjengen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. må jo spare gummien til banen :) turen er fin den, men fikk ufrivllig bulk i felgen foran sist jeg kjørte der.. Forkynte ikke akkurat guds hellige ord i det øyeblikket : bh : Helt ærlig synes jeg begge veiene er kjedelige da jeg kjører ofte hjem til østfold.. Synes bare at kystveien er mest effektiv, gir best samhold, gir større muligheter til å stoppe å pisse og for å spise mat, samt at man slipper disse helvetes tyske bobilene som stadig dukker opp og aldri fatter hintet om å legge seg inn.. :D

Blir det Horten-Moss fergen forresten? Eller har noen så lave biler at de må kjøre rundt? : haha :

Har aldri hatt noen problemer med å passere biler på fjellet der, de fleste skjønner hintet når man henger ut av vinduet og viser fingeren: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge vi slipper å kjøre ned på ferja, så kommer alle opp på ferja. Var greie i fjor vertfall å lot oss stå oppe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For meg e det vaffal ett fett kass vei me tar - Powah to tha ballongdekks 'n' originalunderstell : smil :: fis :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt noen problemer med å passere biler på fjellet der, de fleste skjønner hintet når man henger ut av vinduet og viser fingeren: haha :

Ahh.. fikk noen flashbacks av Frank på forrige tur i hodet der :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg e me på alt som er gale... skulle hatt en kameramann i passasjersetet og.. så visst noen melder seg frivillig til å filme litt og ta noen bilder og evt kjøre et stykke så nekter jeg ikke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert et blinkskudd i blinde dette spørsmålet, men jeg prøver allikevel :)

Har en plass ledig i min bil hvis noen vil sitte på. Syns det ble tungt å kjøre helt alene sist gang, da dama ikke ha lappen. Så hvis noen vil ta over rattet litt så hadde det vert glimrende :)

Ikke den mest spenendes bilen å kjøre. Men er i vertfall klima anlegg :D

Bare å hyle ut hvis det er noen som vil.. Kan såklart sitte på i en annen bil, mens jeg kjører...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Ikke den mest spenendes bilen å kjøre. Men er i vertfall klima anlegg :D

...

Va det ett stikk i siå te oss så satt på med Finni UTEN klima te Våler og holdt på å daua!?!? Kjølebagen med øl holdt meg og Anders i live mens Finni blei med 2 mot 1 stemmer vedtatt som sjåfør heile turen. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bestemt meg helt for å kjøre på fredag eller torsdag.. Om det blir fredag blir det sikkert en plass hos meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.