Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Ole martin, hvor kjører du med asfalt racerne dine da?

Martin, har du bilde av bilen din, er det en asfalt racer den inferno gt en din?

 

Har dere noe tips til plasser og kjøre med buggyer/Trøggier. Skal prøve få slengt ut noen bilder fra kjøringen vår..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole martin, hvor kjører du med asfalt racerne dine da?

Martin, har du bilde av bilen din, er det en asfalt racer den inferno gt en din?

 

Har dere noe tips til plasser og kjøre med buggyer/Trøggier. Skal prøve få slengt ut noen bilder fra kjøringen vår..:)

 

Jeg kjører på østfold hallen på søndager ^^

En på jobben har snakka om ett ny asfaltert felt ute ved nye FFK stadion og.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører på østfold hallen på søndager ^^

En på jobben har snakka om ett ny asfaltert felt ute ved nye FFK stadion og.. ;)

 

oki, utpå parkerings plassen da? Ja en ny bane hadde jo gjort seg. Vi siklet litt og lekte med tanken om asfalt bil her om dagen, særlig etter vi tittet på rc verdensmesterskapet fra japan på tv i helgen, fytti h, de gikk..:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, utpå parkerings plassen da? Ja en ny bane hadde jo gjort seg. Vi siklet litt og lekte med tanken om asfalt bil her om dagen, særlig etter vi tittet på rc verdensmesterskapet fra japan på tv i helgen, fytti h, de gikk..:tilber:

 

sikkert p-plassen ja om du tenker på ved stadion :)

asfalt som gjelder vettu Frank : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var siste dagen på fagprøva og gikk ut med meget godt bestått :D Endelig ferdig etter halvannen måned og mange timer lesing!Fra i dag er jeg energimontør! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg får skru sammen snø leoparden min så jeg kan fyre av litt på dere villkjørere :P

IMG_3448.jpg

 

 

Noen her som er blitt bitt av modellbygge-basillen da? Selv har jeg akkurat begynt på min Tamiya 1/12 Porsche 935 Martini #1 som skal bygges så realistik som mulig. Vet jo at Per Erik er veldig inne i dette, men er det flere?

Porsche_935.jpg

 

JA!! drivd med modelbyging i mange år.. er litt over gjenomsnitet intrisert i tenks og slikt;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var siste dagen på fagprøva og gikk ut med meget godt bestått :D Endelig ferdig etter halvannen måned og mange timer lesing!Fra i dag er jeg energimontør! : rock :

 

Grattis Alexander ! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer Alexander!. Vet ikke tilfeldig ikke om noen som har gode priser på varmepumpe, er i ferd med og installere snart..brr, kaldt??.

 

Legger ved noen bilder fra rc kjøring...:)

ja1.JPG

ja 2.JPG

ja3.JPG

ja 4.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle hva gjøre for og ikke få de nitriste "miniatyr bildene" ????:o Jeg reduserer bildene i photofilter, med rezize, må jo ned i 500x300 for og få lagt de i tråden, så atpåtil miniatyr bilder, makan, hvordan gjør dere det for og slippe det, nok er nok : mad :

ja 5.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis Alexander !!! morro!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier det jeg, deilig å være en stor gutt med små hobbyer:D

Stortrives:)

Er ikke voksen før man innrømmer at man er barnslig;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja...

Da har jeg solgt FG'n min til en kolega gitt..

Men fortvil ikke ;D Jeg kjøpte en "ny" brukt :)

Asfalt racer dette og, men 30cc motor og 2 trins gearkasse..

DSC00216-1.jpg

 

DSC00220.jpg

 

DSC00221-1.jpg

 

DSC00222-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSC00229-1.jpg

Etter 1 time med skruing for og sjekke div ting :)

DSC00232-1.jpg

GearKassa

DSC00234-1.jpg

Fikk pakke i dag og :D

DSC00239.jpg

Etter 4 timer med tv titting / montering er 6 dekk ferdige :o

DSC00240.jpg

 

DSC00241-1.jpg

 

DSC00242.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole martin, hvor kjører du med asfalt racerne dine da?

Martin, har du bilde av bilen din, er det en asfalt racer den inferno gt en din?

 

Har dere noe tips til plasser og kjøre med buggyer/Trøggier. Skal prøve få slengt ut noen bilder fra kjøringen vår..:)

 

Skal prøve å fikkse bilder av den i morgen jeg. sånn som bilen er sotti opp nå, så er den asfalt racer ja.

Jeg har kjørt en del på både gammle og nye biltilsynet. Kjørt et par ganger på FMV å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag var siste dagen på fagprøva og gikk ut med meget godt bestått :D Endelig ferdig etter halvannen måned og mange timer lesing!Fra i dag er jeg energimontør! : rock :

 

Gratisssss da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var 19"(Rs4 type 2) henta til familie bilen, samt øyelokk og emblemfri grill ankommet. Zenon montert forrige uke, Så ligger det justerbart og venter, så får man vel klare seg med en slapp, halvsliten passat 1,6 et par år til...

 

Ingen som vet av noen som kan lakkere felgene mine for en billig penge? De er sandblåste og klar for lakkering. Gjelder noen 15"bbs som jeg skal ha på golfen...har fått pris på ca 2500, syns det er litt i overkant, bare for lakkeringen(med lakk)...har allerede betalt 1500 for felga og 1500 for sandblås..:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva brodern ga, men var ikke avskrekkende pris for pulverlakkering av felgene sine. Bakdelen var at fargeutvalget ikke var så stort der han fikk de lakkert, men han skulle ha de hvite så var ingen krise for han. Vet ikke hvilken farge du skal ha, men hør med Alexander så kan han sikkert gi deg navnet på hvor han fikk det gjort ( egentlig møbel lakkerer tror jeg... )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel tilfeldigvis ingen fra indre østfold som har piggdekk til Audi 80 grevling liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men jeg er piggfrie vinterdekk til A3 liggende!

 

Kjøpe? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger forøvrig en seat inca 99 mod( stort sett samme bilen som caddy), gått kun 122 000, nytt register, ny vannpumpe, nye oljer, bremseveske, osv ( full service) Eu godkjennt denne uken. Selges kun 25000. Gi et pip om noen vet av noen som trenger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men jeg er piggfrie vinterdekk til A3 liggende!

 

Kjøpe? :D

Sorry, akkurat kjøpt splitter nye :P Men jeg tar gjerne sommerfelgene dine : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Elektriker i østfold klar for et lite oppdrag?

 

Trenger en elektriker til en venn som skal legge opp noen stikk kontakter, brytere, og ledninger til lys i 3 ny opp pussede rom. Ta kontakt hvis interesert eller vet av noen....:)

 

MVh Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, akkurat kjøpt splitter nye :P Men jeg tar gjerne sommerfelgene dine : flau :

 

Nevnte jeg forresten at disse dekkene heter Eskimo S3+? Nice name huh?

 

Du kan godt låne 2 felger av meg, hvis du kommer igjen med de med nye sommerdekk på! :)

 

Elektriker i østfold klar for et lite oppdrag?

 

Trenger en elektriker til en venn som skal legge opp noen stikk kontakter, brytere, og ledninger til lys i 3 ny opp pussede rom. Ta kontakt hvis interesert eller vet av noen....:)

 

MVh Frank

 

Sikkert et litt for hvitt svar, men anbefaler STORM elektro på ørebekk(?)! De er raske, flinke og fleksible! Ikke så verst på pris heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.