Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Kommer som tilskuer om ikke annet, hmm triste saker hehe...

 

Frank har dere fått gjort noe med audin i det siste da?

 

Nei, desverre ikke, golfen har blitt prioritert i vinter,er konkurs på alle punkter, men drømmer og planer er spikret for lengst, så vi tenkte hive oss rundt i sommer og ta siste rust og få lakket opp iallefall, så får vi se om vi kommer over en 600+ maskin til vinteren og kaste nedi..du da, så jo brutalt ut ditt prosjekt, får du skrudd sammen tralla før vinteren slår til igjen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være med, vi skal sykle i samme pulje (26) :)

 

Se der ja, samme pulje til og med :) Aldri syklet grenserittet før ( har egentlig ikke syklet noe særlig siden ungdomsskoletiden ) så det blir spennende å se hva vi har kastet oss ut i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar å henter tidenes bursdagsgave til meg selv på søndag :D gleder meeeeeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skoda du skal hente deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) Har du fått på justerbart senk på a4n? :) Fyr opp noen bilder! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til dere som ikke har fått det med dere er det både big foot show i fredrikstad i helgen, samt utstilling på kongsten i regi av amcar, men skal være mye annet snadder utstillt og...:) Vi blir og farte mellom litt , samt skru golf og drikke øl i garasjen, blir skikkelig gutte helg : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) Har du fått på justerbart senk på a4n? :) Fyr opp noen bilder! :)

 

Har desverre ikke fått senka enda gett....h&r fjørene ligger for salg, og er redd skattepengene må bidra til justerbart :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på bigfoot show ifjor når de var på moa, på greåker...det var en eneste stor skuffelse!!

 

Men, får håpe dette er andre folk og annet arrangement, men ellers hørs jo helgen konge ut for deg Frank :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orker selv ikke dra på bigfoot, kansje på kongsten , blir ialleafall garasjen som blir prioritert...:)

 

 

Var på bigfoot show ifjor når de var på moa, på greåker...det var en eneste stor skuffelse!!

 

Men, får håpe dette er andre folk og annet arrangement, men ellers hørs jo helgen konge ut for deg Frank :D hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, ingen som kan eller vet av noen som kan sandblåse et reimhjul for meg?? Skulle vært gjort denne uken.. MVH Frank

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått lånt utstyr brått, så da er "Alles in Ordnung" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, samme pulje til og med :) Aldri syklet grenserittet før ( har egentlig ikke syklet noe særlig siden ungdomsskoletiden ) så det blir spennende å se hva vi har kastet oss ut i.

 

Hvordan går det med treninga?

 

Ser vi begge har blitt flyttet til pulje 24. Har du noe tid du satser på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med treninga?

 

Ser vi begge har blitt flyttet til pulje 24. Har du noe tid du satser på?

 

Treninga har gått rett i dass pga betennelse i kneet etter jeg satt på nye eggbeaters: rolleyes

Jeg har ikke satt meg noen bestemt tid i år, og sånn det ser ut nå så er målet bare å gjennomføre. Har ikke sittet på sykkelen på to uker, da holdt jeg ut 3 mil før kneet sa stopp. Men, det virker bra nå, så skal prøve å starte opp litt pent igjen og legge inn høygiret frem mot rittet hvis kneet vil.

 

Hvordan går treningen for deg da, og har du satt deg noe konkret mål?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven, det hørtes ikke bra ut..

 

Prøver å trene tre ganger i uka, så jeg ligger på 8-12 mil pr uke.

Litt lite motivasjon i det siste pga mye jobb og holder på å male hjemme, men får lagt inn ett par treninger og så klart. Var faktisk å syklet i fredrikstadmarka på søndag, det var en fin tur, selv om det høljet ned.

Skal være super fornøyd om jeg kommer inn på under 4 timer, men hovedsaklig handler det om å gjennomføre løpet og å få litt følelsen av hva det er å være med i ritt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som god oppladning det da, var omtrent sånn jeg hadde sett for meg å trene i sommer også, men den gang ei ;) Tok meg en prøvetur idag, og holdt èn mil før jeg ga opp. Håper å få meg en time hos fysioterapaut så jeg kan finne ut av hvor problemet ligger.

 

Hvis du sykler i nærheten her igjen får du skrike ut så kan jeg jo prøve å henge på, er stortsett fredrikstadmarka jeg sykler i også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg lagt inn bud på hus i dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til da! Flytte langt eller holder du deg til hjemtraktene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var et hus i rakkestad, nærmere sentrum, men fikk avslag på budet gitt.. :o Så da får en bare lete videre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke noe annet å gjøre da nei.. Lykke til med å finne det perfekte huset da! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen i østfold som har skiltplater og klistermerker? kjøper meg bil på mandag og hadde vert greit å fått på noe reklame for klubben ettervert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en pm til alexander sjøvold, han er lokallagsleder og har skiltplater og noen merker igjen tror jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det med treninga?

 

Ser vi begge har blitt flyttet til pulje 24. Har du noe tid du satser på?

 

Er litt mer optimistisk igjen nå.. Var hos naprapat for to uker siden og fikk konstantert at det var rent muskulært og ingen skadre på ledd/korsbånd, menisk eller noe sånt. Litt omgjøring på styrketrening og tøying et par-tre ganger om dagen har gjort underverker så nå sykler jeg jevnt igjen. Har også hørt at løypa er forbedret litt iforhold til ifjor med tanke på regn etc. Er vist fjernet en del av de verste gjørmepartiene som det har blitt snakket så "varmt" om fra ifjor, der skulle det vist bare være fjell nå, så får håpe det blir en bra tur. Under en uke igjen nå! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til i morgen, skal se om jeg ser deg i alt kaoset :)

 

Hilsen startnummer 24072

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startnr 24079 her. :)

Satser på bedre forhold i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lykke til gutter, skal se etter dere i kaoset ;)

 

Startnummer 24009 her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.