Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Jeg kommer hvertfall opp imorgen.... får jo håpe det er flere som vil ta turen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters :)

 

Da kommer nok jeg også :)

Men kan ikke bli så veldig lenge jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må jo være det....hysj videre da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå smelter snøøøøøøen og parkeringsplasser i området her begynner å bli klare! :D

 

Supran er klar! :D

 

DSC00087.jpg

 

gradvis bygd opp gjennom vintern og klar for å bli missbrukt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp den er min :) Modda om litt styring i stad, for mer styreutslag, så nå er den klar :)

Bare og ta med PCn nå ut på en stor plass og starte "mappinga" av fartsregultorn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som du har lagt litt jobb her da :) så strøken ut... elektro el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye liv i Østfold gitt....

 

Ikke mer enn man gjør det til selv :P

 

Skal prøve å få tatt en tur opp idag jeg også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dukker vertfall opp i dag :)

 

Kan ikke bli så lenge, men det er jo tanken som teller... hehe.

 

Er vel kl. 18:00 vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rakk ikke i dag, har holdt på med service på traktor så blei lite tid. Men kommer neste gang med sommerhjul! :)

 

 

Ser ut som du har lagt litt jobb her da :) så strøken ut... elektro el?

 

Joda, har holdt på litt med den. Elektro ja :) Driver sammen med en kamerat som har tilsvarende bil, pluss har 2 biler til :) En lik med rally setup, og en pickup, med hanger ;) "slepvogna" : rolleyes

 

 

DSC00079-1.jpg

 

Fått full oppshining denne også i vinter, og litt led nå, så er den klar å ;) blir morro å teste med henger : rock :

 

Men det grommeste ligger under skallet på Supran. Den har fått Spektrum 2,4Ghz sender, div alu upgrade, custom deler og 3,5t Losi Xcelorin børsteløs motor og regulator. Det burde på fart på sakene! oppgitt til 650w, og regulator kan mappes via medfølgene kabel og software : smil :

Lakkerte et skal tidligere i vinter også;

 

DSC00060.jpg

 

litt usikker på om jeg beholder det eller selger det enda. Hvis noen trenger så sifra.

 

Bliiiiiir så hekta! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fete biler, så utrolig flotte ut... hvor kjører du da? Hadde vært morro kommet og titta, vi er 3 stk som kjører endel nitro i perioder, men har lukta litt på el. Kjøpt med selv en Hobao ST PRO nå med værsting motor fra O.S engines med 15 kilos digital servoer, blir morro og få testet snart...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det :) De kommer seg nå ;) la inn "full-sprut map" på den i går, og det er bare hemningsløst åssen detta går. finnes ikke motstand, så GLEDER meg til å teste på en større plass :)

 

Vi kjører bare litt her og der egentlig, mest på asfaltplasser og parkeringer etc. :) Vi har tenkt å ta med bilene på cruise rundt i østfold og kjøre litt her og der i sommer ;) så da får vi kjøre litt sammen! Skal love deg nitrobila skal få slite mot 3.5t! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fete biler, så utrolig flotte ut... hvor kjører du da? Hadde vært morro kommet og titta, vi er 3 stk som kjører endel nitro i perioder, men har lukta litt på el. Kjøpt med selv en Hobao ST PRO nå med værsting motor fra O.S engines med 15 kilos digital servoer, blir morro og få testet snart...:)

 

Hvor kjørte dere Frank ?

Noen kamerater av meg starta jo opp en "Klubb" her i Fredrikstad, og vi fikk tilgang til en bane ute på Slevik området, men interessen dabbet av utover da det begynte og regne!

 

Har selv 2 stk ST biler

 

1 stk Kyosho Inferno ST US Sport

DSC00538.jpg

DSC00540.jpg

 

1 Stk Hobao Hyper ST

95_1070184194.jpg

95_1567678840.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en liten videosnutt derfra også !

 

 

Have Fun

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom Sarpsborg Sykkelsport igår og endt opp med å bestille to nye terrengsykler til meg og samboeren. Så er det bare å vente til de kommer over påske og legge seg i hardtrening frem til Grenserittet. Flere her som skal delta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kjørt på den banen til han bonden sikker 5-10 ganger om det er den du mener, den var jo "ute av drift" for 2 år siden, ifjord var det jo en klubb som kalte seg kamikaze racing, eller noe, ble medlem der, med forum og greier, men det dabbet og fort vekk ettersom sommeren gikk. Har kjørt lite siste året, men skal prøve kjøre endel i sommer, da ny bil er kjøpt inn. har og pusset opp mye hjemme, og driver med einzeren min for fullt nå..

 

Ellers har vi bare kjørt litt her og der....vi høres nermeer om det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kjørt på den banen til han bonden sikker 5-10 ganger om det er den du mener, den var jo "ute av drift" for 2 år siden, ifjord var det jo en klubb som kalte seg kamikaze racing, eller noe, ble medlem der, med forum og greier, men det dabbet og fort vekk ettersom sommeren gikk. Har kjørt lite siste året, men skal prøve kjøre endel i sommer, da ny bil er kjøpt inn. har og pusset opp mye hjemme, og driver med einzeren min for fullt nå..

 

Ellers har vi bare kjørt litt her og der....vi høres nermeer om det...

 

Kamikaze ja :)

Det var de jeg mente.. Var medlem selv ;p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kamikaze ja :)

Det var de jeg mente.. Var medlem selv ;p

 

Såpass. Var ikke der og kjørte da når det var det såkalte "stortreffet" tidlig på sommeren ifjord? Var vel en 6-7 stk der totalt da..funnet deg nytt hus?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror da at jeg var på det treffet.. prøvde hvertfall og få kjørt så mye som mulig.. Er jo artig som bare det !

 

Nei, finner ikke det RETTE huset gitt :(

 

Men som alle sier " Må ha is i magen "

 

;P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror da at jeg var på det treffet.. prøvde hvertfall og få kjørt så mye som mulig.. Er jo artig som bare det !

 

Nei, finner ikke det RETTE huset gitt :(

 

Men som alle sier " Må ha is i magen "

 

;P

 

I see....forresten noen som skal på rudskogen på lørdagen??? Må da være noen andre i østfold som skal teste bilen for sesongen da...sist vi kjørte var på sigdal i januar..... bla ned til video 2 fra sigdal...LINK : http://www.autobloggen.net/?page_id=623

 

Herjer litt i den lilla Audien vi, lørdag er det på tide børste støvet av banebilen igjen.....: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Djævelsk entusiame for banekjøring ser man...: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

s2'n står desverre motorløs i verksted, så dårlig med banekjøring for min del hvertfall :(

Er redd det går et par sesonger før den er klar også :P:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som jeg blir billøs i helga: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom Sarpsborg Sykkelsport igår og endt opp med å bestille to nye terrengsykler til meg og samboeren. Så er det bare å vente til de kommer over påske og legge seg i hardtrening frem til Grenserittet. Flere her som skal delta?

 

Jeg skal være med, vi skal sykle i samme pulje (26) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer som tilskuer om ikke annet, hmm triste saker hehe...

 

Frank har dere fått gjort noe med audin i det siste da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.