Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Er gjerne med den dagen golfen blir ferdig, håper bare det blir før vinteren setter inn :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan som sagt ha noen liggende bak i Volvo`n jeg.. Den har jo egen "foto-luke" ( todelt bakluke ) også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det nå kjøring da Knut? Vi var utpå 5-6 ganger, veeeldi morro dag :)

 

Ikke noen som har noen rabatter/avtaler på varmepumper her i Østfold. Skal kjøpe, skader jo ikke spørre :)

 

Ble dårlig med kjøring gett.. Jeg kom for seint på lørdagen til at det ble noe kjøring på meg, men fikk meg et par runder i passasjersetet. S2`n til brodern har det jo som kjent ikke helt bra med helsa, så den var begrensa utpå den også, så ble ikke noe kjøring med den heller. Ble ikke noe kjøring med VR6`n heller, men til gjengjeld satt jeg på Thomas noen heftige runder utpå i et 45 minutters heat på søndagen. Ble varmt gett! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble dårlig med kjøring gett.. Jeg kom for seint på lørdagen til at det ble noe kjøring på meg, men fikk meg et par runder i passasjersetet. S2`n til brodern har det jo som kjent ikke helt bra med helsa, så den var begrensa utpå den også, så ble ikke noe kjøring med den heller. Ble ikke noe kjøring med VR6`n heller, men til gjengjeld satt jeg på Thomas noen heftige runder utpå i et 45 minutters heat på søndagen. Ble varmt gett! :evil:

 

45 min! Det hørtes varmt og morro ut ja :) Godt og få kjørt litt før vinteren slår inn, suget blir ofte stort iløpet av den kalde vinteren med banekjørings tørke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rolling shoots på søndag?????????? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på noen kjøre bilder med golf`n før den blir parkert og demonter jeg å

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blitt noen kjørebilder da? Ta en runde til helga kanskje, hvis ikke sommerhjula er borte allerede?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sommerhjula står på, men jeg er på vestlandet. Forhåpentligvis hjemme til helga, men det er vel kasta salt på veien? Isåfall blir det ikke for min del..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bare sommmer hjul jeg så, er ikke noe problem det. tror ikke dem har salta noe er ennå. ikke som jeg har sett eller hørt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bare sommmer hjul jeg så, er ikke noe problem det. tror ikke dem har salta noe er ennå. ikke som jeg har sett eller hørt..

 

Kjørte til sverge på Lørdag, via sarp til Trøkfors, bilen var HELT nedsaltet! Var faktisk treff på skogen da vi passerte, var jo morro og se siste innsats, noen som leide banen, var skyline, Porsche og andre artie biler der oppe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har, eller vet av noen som låner ut biltransport henger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har, eller vet av noen som låner ut biltransport henger?

 

Statoli på alvim gjørde ivertfall det. Mener å ha sett bilhenger på hydro på rolvsøy å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg leste eller hørte det jeg, men mener å ha fått med meg at Statoil på Alvim var frastjålet sin og derfor ikke leier ut bilhenger mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en super helg Frank!! Dette må oppleves en gang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som en super helg Frank!! Dette må oppleves en gang :D

 

 

Ja var morrro. Er jo masse av de treffa der nå, Autopower hadde vel forrige helg, og Tracday har allerede neste helg igjen, så skal gatebil ha der også. Man kan visst bare møte opp og kjøre på hverdagene der og om man ønsker som jeg har forstått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett, snakket med eller hørt noe fra Atle Solberg? Siste aktivitet var 12/5-09..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er fortsatt en vrien mann å få tak i dessverre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drøyt, nå er det ca 7 mnd siden jeg snakket med han sist og har gitt opp å ringe han..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmeste jeg har kommet Atle er at jeg kjørte bak Sharanen hans for 4 mnd siden... Men det var visst kona som kjørte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye liv i Østfold gitt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde det var stilleleken jeg? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen som dukker på på treff i morgen eller?

 

Er faktisk en av de få gangene jeg har mulighet i morgen,men er ikke interissert i å stå der oppe alene og henge.. hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.