Ang. Lokallagstreffene våre!

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bare noen spørsmål til alle dere som er aktive her på forumet.

Noen som har noen idèer til hva vi i styret kan gjøre for å trekke litt folk til treffene våre??

Opplever til stadighet at det er få som møter opp på dagene da vi har treff.

Noen som har noen innvendelser til hva vi kan gjøre annerledes eller om noen har noen forslag til noe dere kunne tenkt dere så er det bare og komme med innspill!

 

På forhånd takk!

 

Hilsen oss i styret=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grille kansje, kolone kjøring litt hitt og ditt .så folk kansje kunne tatt noe fete bilder av bilene i fart...

Vi så jo i sommmer da vi var hos Tim da var det jo en del folk. Må vel være noe der som vi kan dra ut, å få folk til å begynnne å komme igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er absolutt åpen for forslag, må få igang litt samhold,kult hvis vi i Østfold kunne vært som en stor kompisgjeng med samme interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt enig i det!!!!!

 

Ingen der ute som har noe å komme??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.

Har ADSL linjene til folk brutt sammen tror du Martin??:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig skal jeg komme på så mange av møtene som jeg får kommet på, likte meg på det første, selv om jeg var litt for sjenert til å gå bort til dere, og dro igjen (Visste egentlig ikke om dere var fra VACN, iom at det stod to andre audier på andre siden av plassen med VACN skiltrammer og stickers hehe :P)

 

Mulig det kunne vært en idé å sette opp en slags "premie" av ett slag, for de som kommer x-antall ganger får f.eks. en caps eller noe (dååååårlig fantasi, i know)

For min del kommer jeg for å bli kjent med folk innen VAG miljøet, og synes det er morsomt, og sosialt :) Litt tamt da det bare blei 4stk som møtte opp i råde da :( Så jeg skjønner at dere mister interessen for å få til møter ofte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig skal jeg komme på så mange av møtene som jeg får kommet på, likte meg på det første, selv om jeg var litt for sjenert til å gå bort til dere, og dro igjen (Visste egentlig ikke om dere var fra VACN, iom at det stod to andre audier på andre siden av plassen med VACN skiltrammer og stickers hehe :P)

 

Mulig det kunne vært en idé å sette opp en slags "premie" av ett slag, for de som kommer x-antall ganger får f.eks. en caps eller noe (dååååårlig fantasi, i know)

For min del kommer jeg for å bli kjent med folk innen VAG miljøet, og synes det er morsomt, og sosialt :) Litt tamt da det bare blei 4stk som møtte opp i råde da :( Så jeg skjønner at dere mister interessen for å få til møter ofte...

 

 

 

Ja, er liksom det at vi prøver å snurre igang masse forskjellig, men virker ikke som om folk er interessert i og treffes for en prat.

Mulig jeg mistolker dette, men har vært sånn en god stund nå, så noe må skje snart, er ikke vits i at vi skal stå 4 stk. og prate sammen hver gang:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo østfold jævla teit inndelt da. For askim, mysen, slitu, trøgstad, knapstad hobøl osv er jo så jævla langt unna alt annet. Bruker fort en time hver vei bare for å komme oss til særp vettu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo østfold jævla teit inndelt da. For askim, mysen, slitu, trøgstad, knapstad hobøl osv er jo så jævla langt unna alt annet. Bruker fort en time hver vei bare for å komme oss til særp vettu.

 

Jepp, det er helt sant.

Nettopp derfor vi i styret har en flyttedag i mnd for og flytte oss litt rundt så ikke dere f.eks må kjøre så langt hver gang.

Forrige torsdag var vi i Råde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.

Har ADSL linjene til folk brutt sammen tror du Martin??:P

 

Må være noe sånt tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er helt sant.

Nettopp derfor vi i styret har en flyttedag i mnd for og flytte oss litt rundt så ikke dere f.eks må kjøre så langt hver gang.

Forrige torsdag var vi i Råde.

 

Da får vi dra til Askim en dag og se om det er flere som møter opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo østfold jævla teit inndelt da. For askim, mysen, slitu, trøgstad, knapstad hobøl osv er jo så jævla langt unna alt annet. Bruker fort en time hver vei bare for å komme oss til særp vettu.

Hindra ikke meg i å dra til Råde det : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men det blir en hindring når man ikke er hjemme fra jobb før litt for sent :P

Men har da vært på flere treff frem til Audi'en tok kvelden jeg, så kjørte flere ganger til særp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, er bra det.

Ting kan jo selvfølgelig komme i veien for at man ikke får møtt opp, men har vært veldig dårlig snitt på treffene nå i det siste.

Så vi må prøve og gjøre noe med det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi dra til Askim en dag og se om det er flere som møter opp

 

Jepp..=)

Torsdag 19. Mars skal vi til Askim, håper det er flere innafor som møter opp da:)

 

I tillegg så har vi en åpen flyttedag foran oss Torsdag 21. Mai, så om folk har noen innvenninger om hvos vi skal holde det så er det bare og komme med forslag:)

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med obs morenen? Stor plass det :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jo Rune Andre faktisk en av de som har møtt ganske "ofte" på treffene våre, så all cred til deg for lang kjøring for å komme å skravle ( og dere andre også selvsagt, som kommer langveis fra ).

 

Nå skal vi som sagt til Askim og håper flere fra den kanten kan få klemt inn en samling i timeplanen. Grilling er nok en aktivitet vi skal få til igjen til sommeren. Vi har hatt grilling på Tunevannet før, så i år kan vi kanskje bevege oss litt lenger opp i Østfold. Det har jo dessverre vært mye Sarpsborg-sentrert aktivitet ofte, men det er litt det vi håper å endre på nå med flyttetreffene som Kim sier. Det har vel vært så som så med oppmøte i snitt de 5 årene lokallaget har holdt ut, men vi får håpe det nye opplegget kan endre litt på dette. Målet må være å bli såpass godt kjent med hverandre at det kan gå an å gjøre andre ting enn bare stå å sparke småstein på en tom parkeringsplass :P

 

 

Så derfor : MELD DERE PÅ GLATTKJØRING, DERE SOM ENNÅ IKKE HAR GJORT DET! Påmeldingsfristen nærmer seg nå, under èn uke igjen!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært medlem i snart 3 år nå, bare noen måneder igjen. var på første treffet en måned etter jeg fikk lappen tror jeg, og har vært på ganske mange etter det tørr jeg på stå! Men det her vel egentlig aldri vært stort oppmøte... spesielt ikke nå på denna tida.. :( Om sommern blir det noe bedre, heldigvis.. har vært på treff med 2 oppmøtte på det minste.. :o Så å brå lage en revolusjon er vel ikke lett, men flott at det skjer ting for å få flere på treff! :) Det trengs! :) Har jo hatt borti 25 biler på det meste også ved tunevannet mens jeg har vært med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble jo medlem i romjula, så har bare vært på ett tref jeg :P Veit ikke om jeg får blitt med på neste, pengemangel :(

Menmen, får prøve å få vekk litt ting vel, har innmari lyst til å vre med på så mange treff som mulig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt riktig Aleksander, vi klarer nok ikke å gjøre noen revolusjon over natta. Og du er jo også en av de som har møtt opp jevnlig og som bidrar positivt. Vi får bare holde hjula i gang og satse på å få litt mer fart på dem med tida, jeg har iallefall troa på at det kan gå fremover nå! :) Kan jo ikke bli så veldig verre enn det er nå med tanke på oppmøte? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med treff i nærheten av "fylkesgrensa" kan det hende at noen fra andre lokallag også stiller opp. Det hadde vel vært OK ?

Da er det bare èn ting igjen, og det er en "terminliste" der det er oppgitt sted og tidspunkt, slik at flere får se det og eventuelt møtt opp. Jeg tror mange aktiviteter i klubben er litt for "usynlige" for alle som kunne deltatt. Her er det mulig å bli bedre. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med treff i nærheten av "fylkesgrensa" kan det hende at noen fra andre lokallag også stiller opp. Det hadde vel vært OK ?

Da er det bare èn ting igjen, og det er en "terminliste" der det er oppgitt sted og tidspunkt, slik at flere får se det og eventuelt møtt opp. Jeg tror mange aktiviteter i klubben er litt for "usynlige" for alle som kunne deltatt. Her er det mulig å bli bedre. Hilsen

 

 

Vi kaller det aktivitets kalender og den er jo synlig : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, forstår at det er frustrerende for styre at det ikke kommer flere. Jeg tror en slik trend er vond og vende på denne årstiden. Tror det kan være lurt av styre å sette inn "støtet" i sommer mnd. Klarer dere å få opp aktiviteten og sammholdet rundt noen spennende arrangementer iløpet av sommeren er det nok lettere å beholde flere aktive gjennom vinteren.

 

Bare en tanke fra gærne sia

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, forstår at det er frustrerende for styre at det ikke kommer flere. Jeg tror en slik trend er vond og vende på denne årstiden. Tror det kan være lurt av styre å sette inn "støtet" i sommer mnd. Klarer dere å få opp aktiviteten og sammholdet rundt noen spennende arrangementer iløpet av sommeren er det nok lettere å beholde flere aktive gjennom vinteren.

 

Bare en tanke fra gærne sia

 

Tanken er god den ;) Problemet er at det er en trend som har vart noen år og som vi nå skal prøve å rette opp. Vi setter inn støtet gjennom hele året, med ett ekstra skyv fra våren og ut over.

Dette er en "seig revulusjon" : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Aktivitets-kalender" ? Ja, den er synlig for de som først har klikket seg inn på lokallaget. Jeg mener all aktivitet i lokallag, særlig her på Østlandet hvor medlemstettheten er størst, burde være synlig på et mer sentralt sted. Det er for "bortgjemt" at medlemmer skal søke i ulike underinformasjon for hvert lokallag om det skjer noe som det ikke er for langt å reise til. Dette er opplagt en fin anledning for hele klubben og alle medlemmene å bli mer kjent med andre i rimelig nærhet av der en bor uansett lokallag og regiontilhørighet. Dette bør i så fall legges fram for hovedstyret og/eller ihvertfall regionstyret. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.