Ang. Lokallagstreffene våre!

Anbefalte innlegg

Trivdes kjempe godt jeg, selv om jeg er rimelig sjenert, som løsna det etterhvert, det er alltid første møtet som er værst, sånn er det vel for de fleste, spesielt når man ikke kjenner noen fra før ;) Skulle gjerne vært med på Toys også, men går jo på skole, og når man går siste året, må man nesten følge med og lese på prøver, sånn er det bare : gråter : Skal prøve å få dratt meg til NAF banen, har veldig dårlig råd nå, så jeg får se, skal se om jeg får betalt forhåndsbetalinga etterpå :) Har veldig lyst til å være med, nå er det vel tonnevis med snø og is der og, will be fun :tilber:

 

 

hehe er litt enig med deg der Niclas. er student selv, da blir det ikke så mye tid til annet, men skal klare å sette av litt tid når det er treff og sånt. skal blant annet være med på glattkjøring nå den 19. skal prøve å være med på så mye som mulig. studering handler ikke bare om å studere:) handler også om å ta seg tid til VAG-kompiser f eks, det har jeg tenkt å gjøre hehe;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe er litt enig med deg der Niclas. er student selv, da blir det ikke så mye tid til annet, men skal klare å sette av litt tid når det er treff og sånt. skal blant annet være med på glattkjøring nå den 19. skal prøve å være med på så mye som mulig. studering handler ikke bare om å studere:) handler også om å ta seg tid til VAG-kompiser f eks, det har jeg tenkt å gjøre hehe;)

 

Liker tankegangen din Admir:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en annen sak også, hva med å ha en kontaktperson i hver av de litt "større" byene i Østfold? F.eks. Sarpsborg, Fr.stad, Halden og Moss?? Det kan være med å bidra til at medlemmene blir enda mer samlet og de har en person som er i nærheten å forholde seg til...

Østfold er jo passe stort og enkelte har jo ett stykke til Sarpsborg...

 

Og ja Kim Robin, litt innvendinger har jeg, men det eneste jeg ønsker er å få lokallaget opp på beina igjen...

Så grunnen til at jeg skriver det jeg gjør er som sagt for å bedre kvaliteten på Østfold..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en annen sak også, hva med å ha en kontaktperson i hver av de litt "større" byene i Østfold? F.eks. Sarpsborg, Fr.stad, Halden og Moss?? Det kan være med å bidra til at medlemmene blir enda mer samlet og de har en person som er i nærheten å forholde seg til...

Østfold er jo passe stort og enkelte har jo ett stykke til Sarpsborg...

 

Og ja Kim Robin, litt innvendinger har jeg, men det eneste jeg ønsker er å få lokallaget opp på beina igjen...

Så grunnen til at jeg skriver det jeg gjør er som sagt for å bedre kvaliteten på Østfold..

 

 

Nå dekker jo medlemmer av styret noen av de nevnte byene, S.Borg, Fr.stad og Rakkestad, og kontakt med oss i styret er vel ikke så vanskelig da vi har Pm, Mail og tlf som det går ann å nå oss på..

Nå som lokallagstreffa er lagt til annenhver torsdag i mnd, og med flytting rundt i fylket, så skulle jo muligheten være ganske stor for å kunne møte opp på et treff hvis det er noe man trenger hjelp til?

Og skulle det komme sp.mål om å møte medlemmer nærmere sitt området, så vil jeg tro at vi ordner dette også!

Målet er jo ikke å samle medlemmer i hver enkelt by, men samle medlemmer i hele Østfold til èn samlet gjeng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forøvrig en annen sak også, hva med å ha en kontaktperson i hver av de litt "større" byene i Østfold?

Jeg ser helt klart intensjonen med dette, og det kan jo være en god ide. Likevel er det litt som Alexander er inne på, et mål å knytte medlemmene sammen i hele Østfold. Jeg tror kanskje dette kan føre til enda mer "klikk-dannelse", med at vi i Sarpsborg har vår kontaktperson og "gjeng" her, da gidder vi ikke dra videre til Moss eller Askim osv og vice-verca. Jeg avfeier ikke forslaget ditt her, men prøver bare å se det fra en annen vinkel. Alle innspill mottas med takk og jeg syns absolutt vi skal drøfte dette som alle andre forslag til forbedring av lokallaget!

 

Østfold er jo passe stort og enkelte har jo ett stykke til Sarpsborg.....

Østfold er nesten litt for stort tidevis, iallefall når man ser på kjøreavstander. Men, det er det som er litt av utfordringen vår også, å få samlet oss fra alle kanter av fylket. At Sarpsborg er langt for enkelte er jo litt av grunnen til ( som Alexander også er inne på ) at vi har valgt å flytte oss til en ny by/tettsted èn gang hver måned. På denne måten flytter vi oss rundt i alle retninger av fylket og har som mål å treffe flest mulig medlemmer på "hjemmebane" iløpet av en sesong. At Sarpsborg er fast samlingssted har litt med plassering å gjøre. Det ligger så "midt i" som mulig, enten man kommer fra Moss, Fredrikstad, Halden eller Rakkestad ( selvom det selvsagt blir et stykke å kjøre for enkelte ).

 

 

edit: Jeg tror Alexander Stamsaas(styremedlem fra Rakkestad) var inne på noe på forrige styremøte også. For de som bor i Rakkestad, Mysen, Askim og den retningen er ikke det å kjøre til Sarpsborg eller Moss spesielt langt. Derimot virker det som om det er vanvittig langt for oss som bor i Sarpsborg, Fredrikstad, Moss og Halden å kjøre andre veien, mot Rakkestad, Mysen, Askim osv. Derfor satser vi på mer aktivitet rettet mot "nord-østre" østfold også.

 

Så grunnen til at jeg skriver det jeg gjør er som sagt for å bedre kvaliteten på Østfold..

Som sagt, tar all tilbakemelding som kontruktiv kritikk og til ettertanke. Det er bra at noen sier hva de har på hjertet, for det blir jo mye synsing fra oss i styret hvis medlemmene ikke kommer med innspill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser helt klart intensjonen med dette, og det kan jo være en god ide. Likevel er det litt som Alexander er inne på, et mål å knytte medlemmene sammen i hele Østfold. Jeg tror kanskje dette kan føre til enda mer "klikk-dannelse", med at vi i Sarpsborg har vår kontaktperson og "gjeng" her, da gidder vi ikke dra videre til Moss eller Askim osv og vice-verca. Jeg avfeier ikke forslaget ditt her, men prøver bare å se det fra en annen vinkel. Alle innspill mottas med takk og jeg syns absolutt vi skal drøfte dette som alle andre forslag til forbedring av lokallaget!

 

 

Østfold er nesten litt for stort tidevis, iallefall når man ser på kjøreavstander. Men, det er det som er litt av utfordringen vår også, å få samlet oss fra alle kanter av fylket. At Sarpsborg er langt for enkelte er jo litt av grunnen til ( som Alexander også er inne på ) at vi har valgt å flytte oss til en ny by/tettsted èn gang hver måned. På denne måten flytter vi oss rundt i alle retninger av fylket og har som mål å treffe flest mulig medlemmer på "hjemmebane" iløpet av en sesong. At Sarpsborg er fast samlingssted har litt med plassering å gjøre. Det ligger så "midt i" som mulig, enten man kommer fra Moss, Fredrikstad, Halden eller Rakkestad ( selvom det selvsagt blir et stykke å kjøre for enkelte ).

 

 

edit: Jeg tror Alexander Stamsaas(styremedlem fra Rakkestad) var inne på noe på forrige styremøte også. For de som bor i Rakkestad, Mysen, Askim og den retningen er ikke det å kjøre til Sarpsborg eller Moss spesielt langt. Derimot virker det som om det er vanvittig langt for oss som bor i Sarpsborg, Fredrikstad, Moss og Halden å kjøre andre veien, mot Rakkestad, Mysen, Askim osv. Derfor satser vi på mer aktivitet rettet mot "nord-østre" østfold også.

 

 

Som sagt, tar all tilbakemelding som kontruktiv kritikk og til ettertanke. Det er bra at noen sier hva de har på hjertet, for det blir jo mye synsing fra oss i styret hvis medlemmene ikke kommer med innspill.

 

Det jeg mente med en kontaktperson i hver by var ikke for å opprette små "lokallag" både her og der, men for at det skal være lettere å kunne få med seg flere personer inn i miljøet, lokallagstreffene blir kjørt som vanlig..

Men det er igjen også lettere for f.eks oss mossinger å treffes på en hverdag hvis det er snakk om bilvask, en hobbykveld med litt mekk, hjulskift osv..

 

Eller om det er så enkelt som man klarer å få folk fra de forskjellige delene av Østfold inn i styret...

 

Det jeg foreslår Alexander er ikke for å danne grupperinger i hver by, da er vitsen med Østfold Lokallag borte, men en mulighet for flere å delta... Det er lettere å bli implementert når man kommer flere sammen enn bare en og en...

Se på bedrifter, de har alltid en avdelingssjef, så hvorfor ikke ha en kontaktperson i nærmiljøet, samt at det bkan lette jobben til styret litt mer...

 

Meg bekjent er vi relativt mange medlemmer her i Moss, men ytterst få som er aktive..

Veldig mange som ikke deltar på forumet heller...

 

Men som sagt bare ett forslag, siden jeg også ikke får deltatt på møtet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, dette er helt klart noe som bør diskuteres videre. Vi er også kjent med at det er mange medlemmer i Moss ( bl.a ) som ikke er så aktive og det er det jo et mål å få en endring på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg mente med en kontaktperson i hver by var ikke for å opprette små "lokallag" både her og der, men for at det skal være lettere å kunne få med seg flere personer inn i miljøet, lokallagstreffene blir kjørt som vanlig..

Men det er igjen også lettere for f.eks oss mossinger å treffes på en hverdag hvis det er snakk om bilvask, en hobbykveld med litt mekk, hjulskift osv..

 

Eller om det er så enkelt som man klarer å få folk fra de forskjellige delene av Østfold inn i styret...

 

Det jeg foreslår Alexander er ikke for å danne grupperinger i hver by, da er vitsen med Østfold Lokallag borte, men en mulighet for flere å delta... Det er lettere å bli implementert når man kommer flere sammen enn bare en og en...

Se på bedrifter, de har alltid en avdelingssjef, så hvorfor ikke ha en kontaktperson i nærmiljøet, samt at det bkan lette jobben til styret litt mer...

 

Meg bekjent er vi relativt mange medlemmer her i Moss, men ytterst få som er aktive..

Veldig mange som ikke deltar på forumet heller...

 

Men som sagt bare ett forslag, siden jeg også ikke får deltatt på møtet...

 

 

Det jeg tror er at vi må ta oss "vann over hodet" i den forstand at vi prøver og gjøre for mye enn vi klarer og ta oss av.

Helt klart ting som må gjøres og at du kommer med forslag til problemløsninger er bra, all cred for det, for det er ikke alle som gidder det.!

Så jeg tror det at det beste er og fortsette sånn vi gjør nå hvertfall ut denne halvdelen av året, og hvis vi ikke ser forbedringer da, så er det på tide og prøve noe nytt igjen.

Det er ikke veldig lenge siden vi i styret kom frem til denne løsningen så den er ikke helt ferdigprøvet ennå.

 

Synd du ikke får kommet i morra Bernhard da kunne vi kommet litt nærmere inn på det da, er ikke alltid like lett og ta diskusjoner over forum.

 

Men sånn som for min del, så er jo vi i styret tilgjengelige nesten hele døgnet, som Aleksander sier så er jo vi i styret ganske spredd med tanke på plassering av bopel.

Men det du sier om at det kanskje hadde vært lettere for folk og forholde seg til en kontaktperson på de store stedene er kanskje riktig, men pr. dags dato har jeg ikke blitt kontaktet veldig mye av medlemmer som lurer på annet en klistremerker eller skiltplater.

Det er nok mange sider av èn sak her, og dette bør diskutères litt i morgen.

 

Håper det kommer noen som kan ha andre innvendinger også i morgen.

 

Så, hvertfall, Takk for forslaget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo forresten folka, det ledige møtet. Kunne jo evnt spurt Hot Shop AS i Trøgstad om Tema kveld. De driver mye med VW Boble osv, har en dragboble stående som de mest sannsynlig kan fyre opp den kvelden, og en god del klassikere stående i garasjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo forresten folka, det ledige møtet. Kunne jo evnt spurt Hot Shop AS i Trøgstad om Tema kveld. De driver mye med VW Boble osv, har en dragboble stående som de mest sannsynlig kan fyre opp den kvelden, og en god del klassikere stående i garasjen :)

 

Skal legge det frem for styret:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten sniktitt på dragbobla jeg snakka om :)

 

DSC_0035.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at vi har fått kontaktpersoner også:-)

Bra jobbet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslagt med å ha et treff her oppi nord. Har vurdert flere ganger å dra til Særp, men har aldri fått dratt meg ned ditt. Så et treff her i Askim området hadde vært topp. Da skal jeg klare å stille opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter forslagt med å ha et treff her oppi nord. Har vurdert flere ganger å dra til Særp, men har aldri fått dratt meg ned ditt. Så et treff her i Askim området hadde vært topp. Da skal jeg klare å stille opp :)

 

Nettopp sånn vi tror mange har det rundt omkring i Østfold, så vi får håpe det kommer litt folk den 19 i Aksim da, du kan kanskje spre budskapet litt hvis du vet om andre medlemmer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. jeg har tenkt litt. og har planer om å kansje få ordnet en temakveld på trøgstad motorsenter, har snakket med lederen i nmk trøgstad og han er positiv til aktiviteter. da er det mest sannsynelig muligheter for gokartkjøring osv. hadde vært mulig å fått noen firmaer el leverandører til å stille opp eller noe, men dette er jo bare en løs tanke. men muligheten er der! vet ikke om det er noen interresse for dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi sier jo ikke nei til forslag vi :) Har en aktivitetsplan som skal spikres for andre halvdel av året også, så dette er jo absolutt av interesse! Kan du ikke sende meg litt nærmere informasjon på pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. jeg har tenkt litt. og har planer om å kansje få ordnet en temakveld på trøgstad motorsenter, har snakket med lederen i nmk trøgstad og han er positiv til aktiviteter. da er det mest sannsynelig muligheter for gokartkjøring osv. hadde vært mulig å fått noen firmaer el leverandører til å stille opp eller noe, men dette er jo bare en løs tanke. men muligheten er der! vet ikke om det er noen interresse for dette?

Hørtes artig ut Martin! Tror du det hadde vært muligheter å få ordna temakveld på Hot Shop og? Hadde vært artig, spurt om di kunne fyrt opp bobla igjen og : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes artig ut Martin! Tror du det hadde vært muligheter å få ordna temakveld på Hot Shop og? Hadde vært artig, spurt om di kunne fyrt opp bobla igjen og : rolleyes

 

kansje de har muligheten til å stille opp. når det gjelder drag bobla, tror ikke jeg den er startklar, men motoren er iallefall nyoverhalt.. det å få den ut av butikken er jo et prosjekt i seg selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kansje de har muligheten til å stille opp. når det gjelder drag bobla, tror ikke jeg den er startklar, men motoren er iallefall nyoverhalt.. det å få den ut av butikken er jo et prosjekt i seg selv!

Haha, sant det :P

 

 

Men så over til lokallagstreffet på Obs idag.

Skjerp dere folkens, nå hadde endelig folka klart å somle seg opp hit, så er det ingen, unntatt Martin Winberg, meg og Thomas Belseth, som møtte opp... Jeg skjønner godt at de begynner å bli lei å sette opp disse treffa : bråk ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var det vel strengt tatt bare dere som sa dere skulle komme også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, sant det :P

 

 

Men så over til lokallagstreffet på Obs idag.

Skjerp dere folkens, nå hadde endelig folka klart å somle seg opp hit, så er det ingen, unntatt Martin Winberg, meg og Thomas Belseth, som møtte opp... Jeg skjønner godt at de begynner å bli lei å sette opp disse treffa : bråk ::confused:

 

Helt ærlig hadde jeg store planer om å komme med einzeren. Men så endte jeg plutselig opp med å drive med noe helt annet, og glemte totalt bort tiden. Hvis folkene kommer tilbake, så møter jeg opp med en gang! Æsj! Jeg jobber jo der. *daske* : bh :

 

Beklager virkelig igjen, har sett frem til å møte folket i nærmiljøet her istedefor å måtte reise til særp for å hilse på. :bs:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ærlig hadde jeg store planer om å komme med einzeren. Men så endte jeg plutselig opp med å drive med noe helt annet, og glemte totalt bort tiden. Hvis folkene kommer tilbake, så møter jeg opp med en gang! Æsj! Jeg jobber jo der. *daske* : bh :

 

Beklager virkelig igjen, har sett frem til å møte folket i nærmiljøet her istedefor å måtte reise til særp for å hilse på. :bs:

Kunne jo avtalt en tid med oss fra indre østfold, bare for å møte hverandre liksom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når i alle dager var dere der? jeg var der rett rundt 8 og så ikke en bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry. burde følge med litt oftere her jeg skjønner jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.