Ang. Lokallagstreffene våre!

Anbefalte innlegg

Oi... Du har seff helt rett, så der har vi gjort en brøler i aktivitetskalenderen.. Første torsdag er jo nå på torsdag, noe som betyr at jeg nok en gang ikke kan komme:( Samboern er nyoperert så funker dårlig å overlate tre unger alene med ho nå gett;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... sånn kan skje..

 

Kommer som vanlig jeg vettu. men noe senere, skal til tønsberg å hente nye lykter i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det på toys i morra?? i tilfelle hvilke klokkeslett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer noen å TA MED KLUBBMERKER! i morgen? For da skal jeg også prøve å komme meg en tur over dit med einseren så jeg kan få litt dekaler til siderutene, og kanskje noen skilt plater også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan prøve å få tak i noen av de andre i styret imorra og sjekke status på merker. Jeg har akkurat sendt avgårde de siste merkene jeg hadde, men tror Kim har noen liggende hos seg. Venter på ny levering av både skiltplater og klistremerker nå i nærmeste fremtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj, nå føler jeg meg som et dårlig medlem her gitt. Jeg er jo ikke akuratt på noe treff nå, men heller hjemme. Ble mye styr med audi'en i dag desverre da den muligens blir solgt i helgen, pluss jeg måtte hente den fra ruteskift osv.

 

Får stille sterkere neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mange som må stille sterkere neste gang :P var ikke fullt på plassen i dag heller, for å si det sånn. men blir det litt varmere i været og litt mer sommer, bør det kunne komme flere :) vet hvartfall om én blå bil til som kommer da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig lova meg bort i dag og..

Så har stått og skrudd til nå :P

 

Ukult og ha "hobby dag" på jobben når det er på en torsdag :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.