Ang. Lokallagstreffene våre!

Anbefalte innlegg

Lage en kalender for hele østlandet da? som vi legger i "Øst" seksjonen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvorfor ikke ? Det er mulig at region-styret kan hjelpe til med dette. Dessuten vil det gå fram hvilke lokallag som er mest aktive. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Aktivitets-kalender" ? Ja, den er synlig for de som først har klikket seg inn på lokallaget. Jeg mener all aktivitet i lokallag, særlig her på Østlandet hvor medlemstettheten er størst, burde være synlig på et mer sentralt sted. Det er for "bortgjemt" at medlemmer skal søke i ulike underinformasjon for hvert lokallag om det skjer noe som det ikke er for langt å reise til. Dette er opplagt en fin anledning for hele klubben og alle medlemmene å bli mer kjent med andre i rimelig nærhet av der en bor uansett lokallag og regiontilhørighet. Dette bør i så fall legges fram for hovedstyret og/eller ihvertfall regionstyret. Hilsen

 

Så hvor du ville hen J.K. men svar #22 er tolket ut fra trå starters topic. ;)

 

Så dette innlegget burde være unødvendig unødvendig å svare på :o

Men siden jeg er igang klarer jeg ikke la være. : bh :

1. Som medlem av treff komiteen i Østfold så er 1. prioritet å serve Østfolds medlemmer. (selvsakt er andre lokallags medlemmer velkomne på våre aktiviteter) De aktivitetene \treffene\klubbmøter som trå starter mener er myntet på Østfolds medlemmer, for å vekke til live innteressen for klubben i Østfold, bli kjent innad i fylket. Både med hverandre, forhandlere og sammarbeids partnere.

 

2. En felles termin\ aktivitets kalender for region Øst og til støtende lokallag? Det blir nok i største laget : eek : ut fra norges kartet så ser det ut som om Norge henger sammen: rolleyes

 

3.Jeg personlig finner dagens løsning tilfredstillende ( selvsagt med et utviklings potesial)

Jeg vet hvor jeg bor ;) og vilke lokallag som er nermest. Da er det bare å klikke på den tråden, Å se

hva naboen har på gang. Enkelt oversiklig og lettvint : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Atle !

Jeg tror nok at dere i Østfold er mest aktive, bl a fordi medlemstettheten er relativt stor. Jeg mener at det kunne være en fordel om alle aktiviteter under Region Øst kunne bli lagt inn under en felleskatalog der alle lokallag er nevnt, nettopp fordi flere kunne ha godt av å se hvor stor aktivitet det er hos de ulike lokallag, og samtidig kunne besøke noen i andre lokallag dersom det passer leseren. Egentlig positivt ment for å få flere besøkende ved aktivitetene. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff på Tyringrava da??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff på Tyringrava da??

 

Det er noe som er diskutert innad i styret, og vil bli tatt tak i utover våren.

 

Men som bidrags yter til off topic ønsker jeg at vi heretter holder oss til trå starters tema ;)

og heller lager en ny trå om dette under Øst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke kommet på Toys' imorra, skoleslave = prøver : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å komme en tur i morgen. men det kommer noen å henter passaten i morgen så kan ikke garantere at jeg rekker det. hvor lenge er dere der ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok helt ann på oppmøtet! Er det litt folk så pleier vi jo å stå et par timer, men er vi to stk så blir vi nok ikke til 9 :P hehe.... men håper jo det kommer litt folk, så da blir vi nok stående å kjatre litt:) får håpe du rekker det da:)

Sees imorra folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer nok helt ann på oppmøtet! Er det litt folk så pleier vi jo å stå et par timer, men er vi to stk så blir vi nok ikke til 9 :P hehe.... men håper jo det kommer litt folk, så da blir vi nok stående å kjatre litt:) får håpe du rekker det da:)

Sees imorra folkens :)

 

jepp skal prøve. trenger skilt plater og klistre merker også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordner vi hvis du kommer vettu :) Noen flere som har planer om å ta turen ikveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen var oppmøtet i går? var ikke i særp før 20.10 så rakk det ikke :o men trenger fortsatt skilt plater og klistre merker da :P hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sende meg en pm så fikser vi det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åssen var oppmøtet i går? var ikke i særp før 20.10 så rakk det ikke :o men trenger fortsatt skilt plater og klistre merker da :P hehe

 

Var der vi da, så hadde rukket det, hørte de siste ikke dro før 21.30..hehe men bare 14 dager til neste gang da! da er det jo glattkjøringa!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der vi da, så hadde rukket det, hørte de siste ikke dro før 21.30..hehe men bare 14 dager til neste gang da! da er det jo glattkjøringa!!

 

dæven dere var der så lenge ja :) hehe tengte at dere hadde dratt jeg så dro bare rett til dama jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun vært på få lokallagstreff, noe av grunnen er fordi jeg synes det er de samme folkene(som kjenner hverandre godt) som danner en gruppe med engang. Sist jeg var på lokallagstreff på Toys fikk jeg med 7 el 8 andre biler fra Mosseområdet, men alle dro relativt kjapt igjen da det ikke var noe attraktivt for de å være der, meg inklusive.

Jeg har også invitert lokallaget hit tidligere da jeg hadde en åpen dag på jobb(Torshov Bilrekvisita Moss) med div leverandører, men ingen fra lokallaget stilte, kun Inge Opland fra Oslo/Follo lokallag stilte.. Det eneste jeg hørte var om dere kunne få de samme prisene om dere kom noen dager før..

Iår har jeg heller gått rett på klubbens leder og han stiller sammen med campingvogn og diverse andre medlemmer..

Det samme gjaldt VIP kvelden i Sarpsborg hvor VACN Østfold var den klubben som stilte med desidert færrest medlemmer..

 

Håper at det skjer noen positive endringer innenfor lokallaget iløpet av våren og sommersesongen, det er ihvertfall noe jeg synes trengs..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun vært på få lokallagstreff, noe av grunnen er fordi jeg synes det er de samme folkene(som kjenner hverandre godt) som danner en gruppe med engang. Sist jeg var på lokallagstreff på Toys fikk jeg med 7 el 8 andre biler fra Mosseområdet, men alle dro relativt kjapt igjen da det ikke var noe attraktivt for de å være der, meg inklusive.

Jeg har også invitert lokallaget hit tidligere da jeg hadde en åpen dag på jobb(Torshov Bilrekvisita Moss) med div leverandører, men ingen fra lokallaget stilte, kun Inge Opland fra Oslo/Follo lokallag stilte.. Det eneste jeg hørte var om dere kunne få de samme prisene om dere kom noen dager før..

Iår har jeg heller gått rett på klubbens leder og han stiller sammen med campingvogn og diverse andre medlemmer..

Det samme gjaldt VIP kvelden i Sarpsborg hvor VACN Østfold var den klubben som stilte med desidert færrest medlemmer..

 

Håper at det skjer noen positive endringer innenfor lokallaget iløpet av våren og sommersesongen, det er ihvertfall noe jeg synes trengs..

 

Det er jo veldig beklagelig at du, som jeg får inntrykk av, ikke føler at lokallaget har noen nytteverdi for deg. Dette med at man ofte blir stående i grupper er i seg selv ganske naturlig, men dette har vi tatt opp på flere av de siste styremøtene våre og er noe vi skal jobbe med å unngå. Her er det selvsagt vel så viktig at folk kommer og hilser på! Vi har flere ganger fått tilbakemeldinger etter lokallagstreff om at vi er lite imøtekommende, mens vi som var der ikke engang har fått med oss at vedkommende har vært der. Det er ikke så lett å være inkluderende med folk som sitter i bilene sine. Nå sier jeg ikke at dette gjaldt dere, så om vi ikke tok dere imot på en ordentlig måte, beklager jeg selvsagt det på det sterkeste! Det er ikke meningen at man skal kjøre langveis fra, for så å snu igjen fordi ingen prater med en. Vi har som sagt satt dette som et punkt vi skal jobbe mer med. Men det gjelder da naturligvis begge veier. Hva skal i tilfelle gjøres for at samlingene våre skal være attraktive for deg/dere?

 

Ang aktivitetskvelden på Torshov i Moss må jeg også beklage at jeg ikke møtte, men var ikke dette på dagtid? I tilfelle kan jo noe av problemet være der? At få møter opp til VIP kveld i Sarpsborg også er selvsagt ikke noe pluss i boka for lokallaget. Noe av problemet til lokallaget er å få informasjon ut på en effektiv måte, noe som gjenspeiler seg på samlinger og aktivitetskvelder.

 

 

Nå har vi jo foruten disse to kveldene i regi av Torshov, arrangert flere temakvelder hvor oppmøtet heller ikke har vært spesielt bra, vet ikke om du har vært på disse? Uansett er det en gjenganger at folk generelt ikke møter opp på temakvelder og aktiviteter, men dette er også noe vi håper å endre på. Vi har gjort en del endringer i lokallaget som forhåpentligvis vil bedre situasjonen noe. Vi har som mål å ha en "stor" aktivitet èn gang i måneden, da i form av temakvelder eller arrangement utenom de vanlige lokallagsamlingene. Disse prøver vi i hovedsak å legge til forskjellige steder hver måned for å inkludere så mange av medlemmene på "hjemmebane" som mulig.

 

Jeg tar kritikken din som kontruktiv kritikk og skal selvsagt ta dette med videre når vi skal jobbe med aktiviteten i lokallaget. Jeg skal sørge for å ta nye/"ukjente" medlemmer som møter på samlinger bedre i mot heretter, og ikke bare bli stående å prate med gamle kjente.

 

Årsmøtet er forøvrig en ypperlig mulighet til å ta opp slikt på! Ved å sende en pm/mail til Alexander Sjøvold med punkter man ønsker tatt opp, setter vi av tid til å diskutere dette åpent på årsmøtet.

 

 

Håper du fikk svar på det du lurte på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo veldig beklagelig at du, som jeg får inntrykk av, ikke føler at lokallaget har noen nytteverdi for deg. Dette med at man ofte blir stående i grupper er i seg selv ganske naturlig, men dette har vi tatt opp på flere av de siste styremøtene våre og er noe vi skal jobbe med å unngå. Her er det selvsagt vel så viktig at folk kommer og hilser på! Vi har flere ganger fått tilbakemeldinger etter lokallagstreff om at vi er lite imøtekommende, mens vi som var der ikke engang har fått med oss at vedkommende har vært der. Det er ikke så lett å være inkluderende med folk som sitter i bilene sine. Nå sier jeg ikke at dette gjaldt dere, så om vi ikke tok dere imot på en ordentlig måte, beklager jeg selvsagt det på det sterkeste! Det er ikke meningen at man skal kjøre langveis fra, for så å snu igjen fordi ingen prater med en. Vi har som sagt satt dette som et punkt vi skal jobbe mer med. Men det gjelder da naturligvis begge veier. Hva skal i tilfelle gjøres for at samlingene våre skal være attraktive for deg/dere?

 

Saken her var at samtlige i alle bilene var ute av bilene sine, til tross for regn og skikkelig drittvær..

Rundt en lokallagssamling går det ann å legge ann til litt opplegg, mulig en utvalgt bil eller ett tema som kan tas opp?

 

Ang aktivitetskvelden på Torshov i Moss må jeg også beklage at jeg ikke møtte, men var ikke dette på dagtid? I tilfelle kan jo noe av problemet være der? At få møter opp til VIP kveld i Sarpsborg også er selvsagt ikke noe pluss i boka for lokallaget. Noe av problemet til lokallaget er å få informasjon ut på en effektiv måte, noe som gjenspeiler seg på samlinger og aktivitetskvelder.

 

Aktiviteten i Moss var på dagtid ut til kl 18 den kvelden, og jeg la ut ett innlegg her på lokallagssidene med tilbakemeldinger fra flere av medlemmene om at de skulle komme, dette må selvfølgelig disse stå for selv.. Men jeg er ihvertfall klar på at om jeg sier at jeg skal en ting, så gjør jeg det..

Aktiviteten i Sarpsborg var jo tilrettelagt spesielt til bilklubber, og jeg ba også butikksjef der om å sende en innbydelse til VACN Østfold fordi jeg regnet med at det ville bli bra oppmøte..

 

 

Nå har vi jo foruten disse to kveldene i regi av Torshov, arrangert flere temakvelder hvor oppmøtet heller ikke har vært spesielt bra, vet ikke om du har vært på disse? Uansett er det en gjenganger at folk generelt ikke møter opp på temakvelder og aktiviteter, men dette er også noe vi håper å endre på. Vi har gjort en del endringer i lokallaget som forhåpentligvis vil bedre situasjonen noe. Vi har som mål å ha en "stor" aktivitet èn gang i måneden, da i form av temakvelder eller arrangement utenom de vanlige lokallagsamlingene. Disse prøver vi i hovedsak å legge til forskjellige steder hver måned for å inkludere så mange av medlemmene på "hjemmebane" som mulig.

 

Jeg har ikke vært på disse temakveldene, da noe av grunnen er som nevnt over, samt at jeg jobber med det meste av det dere er innom.. Autoglym, Gundersen Sportscar osv er noe som jeg forholder meg til på daglig basis, så det blir ikke like spennende, samt at kompetansen hva gjelder bilpleie er på ett mye høyere nivå blandt mange av lokallagsmedlemmene, f.eks. Christer Antonsen..

Så hvorfor ikke la noen medlemmer lage ett opplegg rundt noe de interesserer seg for? Det er mye mer spennende enn å høre på leverandører hele kvelden, de reklamerer jo for det meste for produktene sine..

 

Jeg tar kritikken din som kontruktiv kritikk og skal selvsagt ta dette med videre når vi skal jobbe med aktiviteten i lokallaget. Jeg skal sørge for å ta nye/"ukjente" medlemmer som møter på samlinger bedre i mot heretter, og ikke bare bli stående å prate med gamle kjente.

 

Helt klart riktig måte å ta dette på også, derfor jeg skriver et saklig innlegg som er basert på fakta.

 

Årsmøtet er forøvrig en ypperlig mulighet til å ta opp slikt på! Ved å sende en pm/mail til Alexander Sjøvold med punkter man ønsker tatt opp, setter vi av tid til å diskutere dette åpent på årsmøtet.

 

 

Håper du fikk svar på det du lurte på![/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saken her var at samtlige i alle bilene var ute av bilene sine, til tross for regn og skikkelig drittvær..

Rundt en lokallagssamling går det ann å legge ann til litt opplegg, mulig en utvalgt bil eller ett tema som kan tas opp?

Som sagt, da beklager jeg at mottakelsen ikke var bra. Litt opplegg er helt klart en mulighet, men nå har vi som jeg nevnte i svaret mitt, lagt opp til temakvelder èn gang i måneden, så hvorvidt vi skal stå for "underholdning" på samlingene får vi ta en prat om i styret. Vi tar selvsagt imot alle tips fra medlemmene, det er tross alt dere som møter opp på samlingene. Når det er sagt, så er lokallagssamlingene i all hovedsak ment å være en mer sosial sammenkomst enn en "aktivitetskveld".

 

 

Aktiviteten i Moss var på dagtid ut til kl 18 den kvelden, og jeg la ut ett innlegg her på lokallagssidene med tilbakemeldinger fra flere av medlemmene om at de skulle komme, dette må selvfølgelig disse stå for selv.. Men jeg er ihvertfall klar på at om jeg sier at jeg skal en ting, så gjør jeg det..

Aktiviteten i Sarpsborg var jo tilrettelagt spesielt til bilklubber, og jeg ba også butikksjef der om å sende en innbydelse til VACN Østfold fordi jeg regnet med at det ville bli bra oppmøte..

Det får selvsagt den enkelte stå for. Men, når aktiviteten legges til dagtid på en hverdag syns jeg kanskje det er håpefullt å få et kjempeutbytte av det hvis målgruppen er vanlige folk som i all hovedsak jobber ihvertfall deler av dagen. Selvsagt er det synd at de som melder interesse ikke dukker opp, men det skjer også til stadighet med andre aktiviteter vi arrangerer.

Når det gjelder Sarpsborg mottok vi denne innbydelsen og invitasjonen ble offentliggjort her på forumet. At oppmøtet ikke var noe å rope hurra for skyldes mulig av problemet med informasjon ut til medlemmene. Det er noe vi må jobbe med å bli bedre på.

 

 

Jeg har ikke vært på disse temakveldene, da noe av grunnen er som nevnt over, samt at jeg jobber med det meste av det dere er innom.. Autoglym, Gundersen Sportscar osv er noe som jeg forholder meg til på daglig basis, så det blir ikke like spennende, samt at kompetansen hva gjelder bilpleie er på ett mye høyere nivå blandt mange av lokallagsmedlemmene, f.eks. Christer Antonsen..

Så hvorfor ikke la noen medlemmer lage ett opplegg rundt noe de interesserer seg for? Det er mye mer spennende enn å høre på leverandører hele kvelden, de reklamerer jo for det meste for produktene sine..

 

Dette gjelder vel også Torshov? Så kanskje det er flere som føler som deg og derfor ikke møter opp? I såfall er jo dette veldig synd, og vi jobber faktisk en del med å få til temakvelder med variert innhold, men det er ikke alltid like lett da veldig mange av våre samarbeidspartnere leverer varer innen samme kategori. Hoved prioriteringen med temakveldene fremover vil være spredning. Vi vil ha temakvelder på forskjellige steder for å dekke mest mulig av regionen Østfold.

Christer er en suveren ressurs innen bilpleie og hvis jeg ikke tar helt feil har Atle snakket med Christer om dette, uten å ha mer detaljer om det, så ta det med en klype salt. Uansett, vi involverer gjerne flere medlemmer til slike kvelder, men det er ikke så lett å vite hvor man skal begynne alltid. Vi får håpe vi kan arrangere aktiviteter som fenger medlemmene i året som kommer, bl.a få igang go cart kjøring igjen, noe som var veldig populært!

 

 

 

Som nevnt over håper jeg vi kan styre lokallaget i en retning som øker aktiviteten, og vi ønsker selvsagt at medlemmene skal føle at lokallaget er noe de ønsker å ha tilhørighet til.

 

Minner nok en gang om årsmøtet og muligheten til å ytre sine meninger der! Er ofte lettere å diskutere en ting i person enn over forum, ting kan fort tolkes i feil retning i forhold til hva innleggsskriver kanskje har ment med innlegget sitt. Så, oppfordrer alle som har mulighet til å komme på årsmøtet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som møter opp på lokallagstreffene i Østfold, er stort sett bare den harde kjerne, som har holdt lokallaget i live i årevis. Og all ære til de for det.

Men denne kjernen er kanskje litt for hard, kanskje litt for vanskelig enn nødvendig å komme seg inn i?

 

Som nevnt over her nok "gruppen" den store barrieren for nye medlemmer. Rett og slett at nye medlemmer vergrer seg litt for å ta kontakt.

Og hvis da de allerede oppmøtte ikke er imøtekommende, enten fordi de rett og slett ikke er det, eller er opptatt av eget prat, kommer nye medlemmer aldri igjen.

 

Alle medlemmer, også de nye, betaler det samme i året, og alle har lik rett til å bli tatt imot på en skikkelig måte.

Man ser jo ofte, det har hvertfall jeg gjort, biler med VACN-merke som kjører forbi, men aldri stopper.

 

Det er jo veldig mange medlemmer i Østfold, og de fleste er på forumet, og de fleste er også kjent med lokallaget.

 

Personlig kommer jeg ikke på lokallagstreffene fordi det er ikke er på søndag lengre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får jo bare legge oss flate for kritikken og ta det til oss. Likevel er jeg litt uforstående til hvem denne "harde kjernen" er, for av de som stortsett møter opp nå om dagen er det mange "nye" ansikter siden lokallagets morgen, det samme gjelder jo også delvis styret. Jeg skjønner jo at jeg sikkert er en del av denne kjernen naturlig nok, og ofte blir vi stående å prate oss i mellom vi som møter opp, men det er jo også mye fordi man blir bedre kjent med de som stadig kommer tilbake og dermed får mer å prate om.

 

Er helt enig i at alle medlemmer betaler det samme og fortjener å få det samme tilbake som alle andre. Samlingene er selvsagt åpne for alle og bør derfor være imøtekommende for nye også. Men som sagt litt lenger opp i tråden her, så må folk også ta litt ansvar selv. Det er lov å presentere seg når man kommer, for realiteten er at vi ikke er noen "hard" kjerne, vi er ganske så harmløse faktisk! ;)

 

Det er uansett godt at ting som dette kommer opp nå i forkant av årsmøtet og er som sagt ting vi snakker om i styret og har som mål å endre på. Dette er jo også et av punktene på agendaen for årsmøtet. Problemet er bare å vite hvilke forventninger medlemmene har når de kommer på samlinger og hva som trekker folk til samlinger. Go kart er som nevnt en aktivitet som kan legges til torsdagene på Toys f.eks. Det er helt klart viktig at synspunktene fra utsiden belyses også, for det er ikke alltid vi klarer å se ting fra den andre siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kun vært på få lokallagstreff, noe av grunnen er fordi jeg synes det er de samme folkene(som kjenner hverandre godt) som danner en gruppe med engang. Sist jeg var på lokallagstreff på Toys fikk jeg med 7 el 8 andre biler fra Mosseområdet, men alle dro relativt kjapt igjen da det ikke var noe attraktivt for de å være der, meg inklusive.

Jeg har også invitert lokallaget hit tidligere da jeg hadde en åpen dag på jobb(Torshov Bilrekvisita Moss) med div leverandører, men ingen fra lokallaget stilte, kun Inge Opland fra Oslo/Follo lokallag stilte.. Det eneste jeg hørte var om dere kunne få de samme prisene om dere kom noen dager før..

Iår har jeg heller gått rett på klubbens leder og han stiller sammen med campingvogn og diverse andre medlemmer..

Det samme gjaldt VIP kvelden i Sarpsborg hvor VACN Østfold var den klubben som stilte med desidert færrest medlemmer..

 

Håper at det skjer noen positive endringer innenfor lokallaget iløpet av våren og sommersesongen, det er ihvertfall noe jeg synes trengs..

 

 

Jeg og Atle stilte freidig opp i Sarp på VIP kvelden til Thorshov der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at folk kommer med invenninger på årsmøtet i år, bare bra og få litt konstruktiv kritikk tilbake fra de som ikke er med i styret også, siste styremøte varte fra 18.00 til 22.30, så sakslisten vi har nå om dagen begynner og bli relativt stor.

Jeg håper at vi i styret klarer og snu dette til det bedre, siste lokallagstreff vi hadde var på toy's i Sarp, der var det faktisk mange nye medlemmer og de fleste tror jeg følte seg veldig velkomne=)

Så jeg vil med dette ønske alle alle medlemmer i Østfold Lokallag velkomne til temakvelder og liknende fremover.

Som knut sier, det har vel antakeligvis lett for at vi som er på alt av lokallagstreff vil bli en slags "hard" kjerne, men sannheten er som sagt, vi er ganske harmløse=)

Har en episode friskt i minne fra lokallagstreffet vi hadde fra Esso i Råde, og tror Nicklas nybakken trivdes på sitt første treff=)

Håper vi kan se frem imot et nytt og bedre år i Østfold Lokallag i år.

Og hvis det er noen som lurer på, så gar det også an og sende meg:45295458, eller noen av de andre i styret en melding=)

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har helt klart mye å jobbe med for å oppnå dèt lokallaget vi ønsker!

Supert at det kommer synspunkter som vi kan jobbe med også!

Men vil jo også da oppfordre alle som har meninger/synspunkter/forslag til å møte opp på årsmøtet, da det er mye lettere å diskutere og komme frem til en løsning der, enn en diskusjon via forum!

Håper virkelig folk tar turen på årsmøtet, og at vi kan få utrettet en del denne dagen!

Vel møtt folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper at folk kommer med invenninger på årsmøtet i år, bare bra og få litt konstruktiv kritikk tilbake fra de som ikke er med i styret også, siste styremøte varte fra 18.00 til 22.30, så sakslisten vi har nå om dagen begynner og bli relativt stor.

Jeg håper at vi i styret klarer og snu dette til det bedre, siste lokallagstreff vi hadde var på toy's i Sarp, der var det faktisk mange nye medlemmer og de fleste tror jeg følte seg veldig velkomne=)

Så jeg vil med dette ønske alle alle medlemmer i Østfold Lokallag velkomne til temakvelder og liknende fremover.

Som knut sier, det har vel antakeligvis lett for at vi som er på alt av lokallagstreff vil bli en slags "hard" kjerne, men sannheten er som sagt, vi er ganske harmløse=)

Har en episode friskt i minne fra lokallagstreffet vi hadde fra Esso i Råde, og tror Nicklas nybakken trivdes på sitt første treff=)

Håper vi kan se frem imot et nytt og bedre år i Østfold Lokallag i år.

Og hvis det er noen som lurer på, så gar det også an og sende meg:45295458, eller noen av de andre i styret en melding=)

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

Trivdes kjempe godt jeg, selv om jeg er rimelig sjenert, som løsna det etterhvert, det er alltid første møtet som er værst, sånn er det vel for de fleste, spesielt når man ikke kjenner noen fra før ;) Skulle gjerne vært med på Toys også, men går jo på skole, og når man går siste året, må man nesten følge med og lese på prøver, sånn er det bare : gråter : Skal prøve å få dratt meg til NAF banen, har veldig dårlig råd nå, så jeg får se, skal se om jeg får betalt forhåndsbetalinga etterpå :) Har veldig lyst til å være med, nå er det vel tonnevis med snø og is der og, will be fun :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.