Ang. Lokallagstreffene våre!

Anbefalte innlegg

Var på vei opp "skulle bare" vaske bilen først: rolleyes

IMG_2662.jpg

Panser løft i 80km\t smeller godt. Må ha ny front rute, nytt panser og rens av høyre sete: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når i alle dager var dere der? jeg var der rett rundt 8 og så ikke en bil

Seriøst? Jeg dro derfra rundt 10 over 8, vi stod ut mot veien liksom :P Kanskje de andre dro rett etter meg, vi hadde tross alt stått ute i 1,5 time : haha : Men dessuten var jo møtetiden 18.00 da : bh : Skal ærlig innrømme at jeg glemte det, men er ikke ofte jeg bruker 5 min fra trøgstad til obs altså : klø : Og jaggu stod ikke kim og martin der, mens winberg og belseth satt i passaten : vinke :

 

Fyyy faen så surt Atle! Så fin bil, så skjer det der :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi stod der en liten sund etter du dro niclas... torsdag neste uke var det treff i særp el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kan det jo hende vi kjørte forbi hverandre.. kjørte rød 5er gti. møtte mye vag når jeg dro fra skjetve. så regnet nesten med at det var over da.. synd synd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på vei opp "skulle bare" vaske bilen først: rolleyes

IMG_2662.jpg

Panser løft i 80km\t smeller godt. Må ha ny front rute, nytt panser og rens av høyre sete: bh :

 

Åssen gikk det med taket da Atle???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi stod der en liten sund etter du dro niclas... torsdag neste uke var det treff i særp el?

 

Neste er Torsdag 9 April på Toy`s.... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen gikk det med taket da Atle???

 

Tre små bulker: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en torsdag som jeg ble sittende hjemme alene med ungene.. Må ærlig innrømme at det var pga dårlig planlegging, hadde hele tida trodd det var neste torsdag jeg skulle til Obs, men så gikk de hersens ukene fra meg igjen. Neste flyttetreff skal jeg være med på iallefall!

 

Selvom oppmøtet kanskje ikke er av de beste om dagen, så har vi i det minste klart å øke aktiviteten LITT da, så ting går absolutt i riktig retning i hvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste er Torsdag 9 April på Toy`s.... hehe

 

da skal jeg prøve å ta meg en tur dit hvis jeg ikke slutter ille seint på jobb da: rolleyes

mest sannsyneli kommer jeg med nye bilen å:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg møter opp med ny bil og :) Sendt mail på Touran nå :) Tar steget ned i motor, men opp i bilstørrelse :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra...

Prøv å dra med dere noe folk derfra å ned hitt å da... Så tar vi fyller opp hele plasser der vi pleierå stå å grier..

DET ER JO SÅ ENKELT JO. HEHE

 

Hørte rykter om at været skulle bli bra å så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve å få med noen. bra vær er fint, bare det ikke blir kaldt hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ringe meg ett par timer før treffet, så jeg husker det xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var der i 10 tiden :P

 

attachment.php?attachmentid=118462&d=123

19032009791.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi stod der en liten sund etter du dro niclas... torsdag neste uke var det treff i særp el?

 

Japp, torsdag nesteuke er det treff på toy's i Særp,da er det bare og komme vettu!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjedelig Atle! :(

Bra du er like hel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke treffet, uheldigvis...

Handle ny mobil, dra å se på/prøvekjøre/avtale pris på en Touran. Da renner plutselig tiden bort... Har garantert lekser til imorra også... Kjett å gå på skole, men må til -.-

 

EDIT: Det står 9 april i aktivitetskalenderen... ikke 26 mars... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg rekker ikke treffet, uheldigvis...

Handle ny mobil, dra å se på/prøvekjøre/avtale pris på en Touran. Da renner plutselig tiden bort... Har garantert lekser til imorra også... Kjett å gå på skole, men må til -.-

 

EDIT: Det står 9 april i aktivitetskalenderen... ikke 26 mars... :)

 

Var ikke noe treff idag men. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg det, men kim sa det skulle være ett idag, står lenger opp her også :P Hvis han ikke mente neste treff torsdag da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg det, men kim sa det skulle være ett idag, står lenger opp her også :P Hvis han ikke mente neste treff torsdag da :)

 

var nok det ja. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står 9. april på aktivitetskalenderen... håper ikke det er før. katalysatoren på bilen min røk så jeg får ikke brukt bilen til annet enn krisesituasjoner egentlig, for den høres IKKE bra ut hehe, så den står utenfor og venter på deler fra USA som kommer rundt den 6. april, så jeg håper alt er klart og fikset til den 9...ses da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står 9. april på aktivitetskalenderen... håper ikke det er før. katalysatoren på bilen min røk så jeg får ikke brukt bilen til annet enn krisesituasjoner egentlig, for den høres IKKE bra ut hehe, så den står utenfor og venter på deler fra USA som kommer rundt den 6. april, så jeg håper alt er klart og fikset til den 9...ses da;)

 

Nei det er nok nå til torsdagen, 9 April er på skjærtorsdag, da skal vel 90% av drekke eller gjøre noe annent regner jeg med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det er nok nå til torsdagen, 9 April er på skjærtorsdag, da skal vel 90% av drekke eller gjøre noe annent regner jeg med

 

nå på torsdag...dvs 2. april?? hvorfor er ikke kalenderen oppdatert da? hvis TT`en nekter så kan jeg sikkert stille opp med sykkel. har fått medlemskortet nå, så jeg får bruke det som bevis på at jeg er medlem hehe:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke tatt høyde for at det var skjærtorsdag, så derfor står det 9.april i kalenderen og er forsåvidt det som går og gjelder. Men er jo lov å samles på førstkommende torsdag også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har dessverre ikke tatt høyde for at det var skjærtorsdag, så derfor står det 9.april i kalenderen og er forsåvidt det som går og gjelder. Men er jo lov å samles på førstkommende torsdag også da :)

 

Det er den andre det skal være. Første torsdag hver mnd er toy`s,

 

Så er det også to uker til torsdagen vi var i Askim å....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.