VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

X2

For de som er ute etter festing med fri flyt av alkohol, så finnes jo Gatebil festivalene da.

Synes disse treffene bør fokusere på bilintressen jeg, og ikke festingen.

Det er jo en mulighet for en liten mellomting da. Jeg er like bilintressert selv om jeg har en pils i hånda liksom.. Er ikke forbudt og snakke om bil med alkohol i blodet. Og dette er jo snakk om kvelden da er det jo gjerne litt grilling og øl på menyen.

Er jo ingen som har sakt man må drikke seg drita selv om man samles ett sted heller liksom.

Jeg kommer nok uansett til og ta med både pils og brennvin er nok ikke plass til bilinteresse der da gitt.

Hadde det ikke vært får det sosiale med grill og pils på kvelden hadde jeg dratt på dags tur, er ikke så digg og ligge i telt liksom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo en mulighet for en liten mellomting da. Jeg er like bilintressert selv om jeg har en pils i hånda liksom.. Er ikke forbudt og snakke om bil med alkohol i blodet. Og dette er jo snakk om kvelden da er det jo gjerne litt grilling og øl på menyen.

Er jo ingen som har sakt man må drikke seg drita selv om man samles ett sted heller liksom.

Jeg kommer nok uansett til og ta med både pils og brennvin er nok ikke plass til bilinteresse der da gitt.

Hadde det ikke vært får det sosiale med grill og pils på kvelden hadde jeg dratt på dags tur, er ikke så digg og ligge i telt liksom.

Hvis du leste hva jeg skrev, så stod det "fri flyt av alkohol"

Har alldrig sagt noe om at det ikke skal kunne nytes en pils eller flere der jeg.

Har heller ikke sagt at du ikke er bil-intresert hvis man nyter alkohol.

Men det jeg mener, er at vi ikke trenger å ty til underholdning av det helt store slaget på kvelden.

Mye greiere som du sier at folk kan samles og snakke sammen, om hva de måtte ville snakke om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modent svar på en forespørsel..

Litt veslevoksen om dagen eller? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leste hva jeg skrev, så stod det "fri flyt av alkohol"

Har alldrig sagt noe om at det ikke skal kunne nytes en pils eller flere der jeg.

Har heller ikke sagt at du ikke er bil-intresert hvis man nyter alkohol.

Men det jeg mener, er at vi ikke trenger å ty til underholdning av det helt store slaget på kvelden.

Mye greiere som du sier at folk kan samles og snakke sammen, om hva de måtte ville snakke om.

Jeg skal være enig i dat det var en ikke god ide fra min side da, var tenkt som et trekkplaster.

Men om man trenger det kan man like greit holde seg hjemme :D

Nei det jeg mente med en mellomting er fint....

Det kom jo et bedre forslag oppe her om og kanskje ha et slags samlingspunkt på campen.

Jeg får ikke sove i telt uten passe promille jeg, hehe.

Resten var bare forum komentarer da forum er til for og sette alt på spissen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjelder alkohol på treffene våre så har dette STORT sett gått veldig greit sett bort ifra noen få uheldige hendelser hva gjelder hærverk.. Her er det bare snakk om å være voksen nok til å passe på hverandre, vi er en stor samlet gjeng som er på treff, ser dere at naboen er på vei til å gjøre noe dumt så er det lov å si ifra, er de ikke villige til å høre er det bare å gi beskjed til de som går rundt med refleksvester så tar de seg av den saken.. Husk at promille kjøring er like alvorlig på bane som på offentlig vei, blåser dere positivt i pit eller om onkel blå skulle bestemme seg for å ta en tur innom så sliter dere om dere sitter i bilen med tenninga på..

Drikk med ettertanke, ha det morro og møt folk dere stort sett ellers ser på forumet, det sosiale er en nøkkelting ved disse to hovedtreffene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært tilfeller av hærverk på tidligere treff, ikke i fjord meg bekjent, men året før der tror jeg? (knusing av et dusjkabinett?).. Var noe av årsaken til en stor diskusjon ang. overnatting på camp eller ei.. Men som sagt, fjordåret gikk på skinner, fortsett sånn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være enig i dat det var en ikke god ide fra min side da, var tenkt som et trekkplaster.

Men om man trenger det kan man like greit holde seg hjemme :D

Nei det jeg mente med en mellomting er fint....

Det kom jo et bedre forslag oppe her om og kanskje ha et slags samlingspunkt på campen.

Jeg får ikke sove i telt uten passe promille jeg, hehe.

Resten var bare forum komentarer da forum er til for og sette alt på spissen :P

Enig med deg at en mellomting er fint.

Er ikke imot at folk nyter alkohol i lystige lag jeg assa.

Men men, ble veldig mye fokus på alkohol her nå.

Eneste jeg kan si, er at jeg gleder meg enormt mye til treffet!!

Og det er det helt sikkert mange med meg som også gjør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg at en mellomting er fint.

Er ikke imot at folk nyter alkohol i lystige lag jeg assa.

Men men, ble veldig mye fokus på alkohol her nå.

Eneste jeg kan si, er at jeg gleder meg enormt mye til treffet!!

Og det er det helt sikkert mange med meg som også gjør.

Jepp man er som regel enig bare man misforstår værandre rett.

Mulig det ble litt mye fokus på det nå ja :P

Var bare litt forslag som ble kastet ut i ofentligheten.

Jeg gleder meg masse til treff igjen og ser veldig frem til det nå som det er så kaldt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. det tok ikke lang tid før det kom nei :)

Vi har ikke annet enn fått dato for treffet, så informasjon om hvilken støygrense vi får og evt prøveskilter kommer senere.

Det er med andre ord ikke noe stort poeng i å diskutere det så fælt. Vi vet rett og slett ikke enda :)

Kanskje bilsport gruppa kan svare på dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

, jeg kjører ikke på bane,

Hvorfor ikke? : klø : Det som er morro :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nysløyfe eller ikke, jeg er mer opptatt av å få bilen trackready og trekkvogna shiny til treff jeg:p

har da vel nada å si om svingene er smale eller brede, ta det som en utfordring å være bedre enn de andre med lik bil som deg da vel....

Når det gjelder drikking, så er ikke de som drikker i veien for de som skal kjøre på bane meg forstått, de skal ikke stå i kjørebanen uansett de?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe at jeg er hjemme fra sjøen, Så jeg får ta med meg bilen min på mitt første vacn treff :) Og Jeg gler meg til og bli kjendt med andre og se andre sine bilen! Krysser fingrene får at jeg har fri :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite forslag når det gjelder campen..

Kan vi ikke samarbeide litt å få 10-15stk til å ta med seg partytelt på 6x3 og sette disse sammen til ett stort samslingssted?? da kan vi kanskje bli litt mere kjent med andre enn de vi allerede kjenner.. dumt forslag?? *

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke samarbeide litt å få 10-15stk til å ta med seg partytelt på 6x3 og sette disse sammen til ett stort samslingssted?? da kan vi kanskje bli litt mere kjent med andre enn de vi allerede kjenner.. dumt forslag?? *

Veldig godt forslag :)

Lokallaget vårt et partytelt som helt sikkert kommer med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*yeeey!* kan alltids ta med meg telet mitt å bli med jeg også.. :) da er vi 2.. wee.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra forslag det :D

Hadde vært konge med et par halv tønner og noen bord da så hadde det blitt toppers :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller i år også, med eller uten bil. uansett så blir det full gass på banen og full gass på kvelden:)

Gleder meg. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger har også et telt (som det ble gjort hærverk på på Rudskogen.. :( ), men håper det er helt og kommer med. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøv og kom mæ på treffe. Så lenge æ ikke må jobb. Blir i så fall mitt første VACN ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forbannet da er jeg sannsynligvis på DHB i Danmark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med hvis jeg får lov av dere ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må vell prøve å stille med en bil eller to i år og tenker jeg. Kunne godt tenkt meg en runde eller to på banen men vi for se hva det blir til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal helt klart være med på dette treffe:)

Er bilen klar skal det også kjøres.. Gleder meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok si med ganske stor sikkerhet at jeg ikke kommer på hovedtreffet i år.....skal gifte meg den helga. Tenkte ikke over datoen før nå isted faktisk : bh :: bh :: bh :: bh ::bs::bs::bs::bs:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.