VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Jippi ;)

Ser frem til treff !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så det evige spørsmålet igjen... Blir det tillatt med prøveskilter i år?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så det evige spørsmålet igjen... Blir det tillatt med prøveskilter i år?

 

Gratulere du har nå startet en diskusjon som kommer til og være over ca 10 sider.. :D

 

 

Gleder meg my til treff nuh, satse på att bilen orker hele veien opp da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et av årets høydepunkter! Helga er allerede satt av og forberedelser i full gang! Det som kanskje kunne vært noe på campinga var å ha et slikt et stort partytelt som Ålesund? hadde i fjor midt i campen som alle kunne samles i? Et gigantisk partytelt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et av årets høydepunkter! Helga er allerede satt av og forberedelser i full gang! Det som kanskje kunne vært noe på campinga var å ha et slikt et stort partytelt som Ålesund? hadde i fjor midt i campen som alle kunne samles i? Et gigantisk partytelt! :D

 

Dette er en fin ide syntes jeg.

Vi fra Hadeland har testet dette er par ganger når vi var mange som dro problemet er vell att dem fleste holder seg i sitt område på campen liksom..

Men vært artig om noen kunne fått til noe slikt ja.

Er bare 2-3 stk som drar på dette treffet herfra nå liksom så jeg snylter musikk og diverse fra andre i steden for og dra med masse ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så det evige spørsmålet igjen... Blir det tillatt med prøveskilter i år?

 

Gratulere du har nå startet en diskusjon som kommer til og være over ca 10 sider.. :D

 

 

Gleder meg my til treff nuh, satse på att bilen orker hele veien opp da :P

 

Hehe.. det tok ikke lang tid før det kom nei :)

 

Vi har ikke annet enn fått dato for treffet, så informasjon om hvilken støygrense vi får og evt prøveskilter kommer senere.

 

Det er med andre ord ikke noe stort poeng i å diskutere det så fælt. Vi vet rett og slett ikke enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var snakk om underholdning lengre opp her..

men skitt au´ a folkens.

nå stiller jeg som gitarist. så nå mangler vi bare bassist og trommis. så har vi i værste tilfelle karaoke. om ingen vil være vokalist?

 

noen flere som føler seg kallet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ta meg en tur i år sden jeg aldri har vært på no VACN treff før:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var snakk om underholdning lengre opp her..

men skitt au´ a folkens.

nå stiller jeg som gitarist. så nå mangler vi bare bassist og trommis. så har vi i værste tilfelle karaoke. om ingen vil være vokalist?

 

noen flere som føler seg kallet?

 

Når alkoholen kommer uttpå kvelden er det sikkert ikke mangel på vokalister...

 

 

SÅ.. Til de som vil ha med nydelen. Vålerbana som den brukes i racing, er den gamle runda. F.eks. STCC og NM i asfaltracing. Jeg stemmer for at den nye delen sløyfes og begraves som øvingsbane. Vaccs må ihvertfall kjøres uten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når alkoholen kommer uttpå kvelden er det sikkert ikke mangel på vokalister...

 

 

SÅ.. Til de som vil ha med nydelen. Vålerbana som den brukes i racing, er den gamle runda. F.eks. STCC og NM i asfaltracing. Jeg stemmer for at den nye delen sløyfes og begraves som øvingsbane. Vaccs må ihvertfall kjøres uten!

 

 

jeg kommer snikende til dere igjen jeg sikkert.. Tar med meg noen tørre vitser og et par dårlige ordspill som vanlig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trivelig liker meg på Vålerbanen jeg.

 

Jeg lurte på en ting ang festligheter som på lørdags kveld med noe show/musikk eller lignende på Campen hadde ikke det vært gøy?

Da tenker jeg selvfølgelig på noe annet en den hylingen som det var i den hengern på lørdag forrige gang..

 

Bare spm/forslag er så sabla gla i litt festligheter seru.. Mulig det kunne funket som et lite trekkplaster også...

 

 

Syns ikke vi skal trekke treff opplegget slik at vi får ett gatebil opplegg med alkohol og litt bil.

Vis du er så sabla gla i festligheter så kan du gjøre det en annen gang, det er jo ikke en festival.....

BIL treff.

Er jo ikke todagers på festcamingen vi skal se fram til.

Finnes væl andre ting vi kan bruke klubbpengene på.

Kunne heller vært morro med fredag til søndag. så det blir kjøring osv i 3 dager og får mere ute av turen/treffet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal garantert nedover med nybilen, rekker vel å kjøre den inn før treffet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den ny delen ble mere ødeleggene jeg, Mulig den blir bedre med litt øvelse men syns det ble for kronglette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den ny delen ble mere ødeleggene jeg, Mulig den blir bedre med litt øvelse men syns det ble for kronglette

 

Du kan få sitte på. Så kan jeg vise deg hvordan man kjører :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke vi skal trekke treff opplegget slik at vi får ett gatebil opplegg med alkohol og litt bil.

Vis du er så sabla gla i festligheter så kan du gjøre det en annen gang, det er jo ikke en festival.....

BIL treff.

Er jo ikke todagers på festcamingen vi skal se fram til.

Finnes væl andre ting vi kan bruke klubbpengene på.

Kunne heller vært morro med fredag til søndag. så det blir kjøring osv i 3 dager og får mere ute av turen/treffet

 

Trodde aldri jeg skulle lese dette fra en Trønder, inflytter du eller?

jeg ser faktisk ganske mye fram til det sossiale jeg da, jeg kjører ikke på bane,har sett de fleste bilene før(bruker ikke lang tid på og oppdatere meg i alle fall)

 

Det var et forslag til og lage i stand noe på kvelden liksom for og kunne ha det litt gøy er jo ikke mye kjøring på kvelden læll.. Vill ikke ha gatebil stukk på våre treff jeg heller vist du tror det, tenkte mere på og ha et samlingspunkt så alle kom litt mere sammen.

 

Og hvorfor ikke ta en sabla god fest sammen med masse hyggelige folk fra forum o.l på kvelden jeg skjønner det ikke, greit att folk har ikke har samme oppfatning av ting men når mar går seg en runde på treffene er det mange som liker og ha det gøy der med en par pils+ på kvelden har jeg sett :D

Er jo en stor plass vist campen er på samme sted som sist god plass til og hjemme seg unna med Biolan borti det ene hjørnet vist man ikke vill menge seg litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller med en eller 2 biler hvertfall..

 

gleder oss hvertfall :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde aldri jeg skulle lese dette fra en Trønder, inflytter du eller?

jeg ser faktisk ganske mye fram til det sossiale jeg da, jeg kjører ikke på bane,har sett de fleste bilene før(bruker ikke lang tid på og oppdatere meg i alle fall)

 

Det var et forslag til og lage i stand noe på kvelden liksom for og kunne ha det litt gøy er jo ikke mye kjøring på kvelden læll.. Vill ikke ha gatebil stukk på våre treff jeg heller vist du tror det, tenkte mere på og ha et samlingspunkt så alle kom litt mere sammen.

 

Og hvorfor ikke ta en sabla god fest sammen med masse hyggelige folk fra forum o.l på kvelden jeg skjønner det ikke, greit att folk har ikke har samme oppfatning av ting men når mar går seg en runde på treffene er det mange som liker og ha det gøy der med en par pils+ på kvelden har jeg sett :D

Er jo en stor plass vist campen er på samme sted som sist god plass til og hjemme seg unna med Biolan borti det ene hjørnet vist man ikke vill menge seg litt :P

 

Kunne jo vært greit å hatt en samlingsplass ja kanskje. Problemet er ofte det at man menger seg med seg og sine. Ofte spredd på 4 plasser (Elverum Camping, Haslemoen, Bane Campen og Hotell)

 

Logistikken fram og tilbake fra de respektive plassene er litt kjinkig, da det ofte er manko på kjørbare folk iløpet av kvelden.

 

Det var vist ganske trivelig i fjor har jeg skjønt, da dere spiste middag. Jeg var på Elverum Camping sammen med Nordmøre Lokallag, og kom meg ikke bort til banen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en grei spredning blitt med camp alle de stedene rundt.. Tenk om alt kunne vært som i gamle dager da alle var på campen og ikke jukset med og ligge på hytter/hotel. Hehe jeg skjønner jo folk som faktisk vill slappe av og ta det med ro også.

Blir liksom så man henger med dem samme som sist og det er jo trivelig det, men kunne vært artig og blitt litt bedre kjent med flere fra samme klubben også.

Slik som det matteltet som i fjor er jo noe i den rettningen, der samles folk litt mer.

 

Trengte jo egentlig ikke legge noe mere i en slik plass en noen krakker rundt et par halve tønner til grill eller noe da kunne fort blitt en trivelig stevning rundt noe slikt.. En boomblaster med 5m'r lyd på så er vi i gang føler jeg :D

Men syntes da det burde tas på campen og ikke på plassen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje vi burde ha arrangert banetreff for dere på en flystripe, der er det jo bare rett fram. Svingredde? :P

 

 

Modent svar på en forespørsel..

 

 

 

Nye sløyfa var jo underholdene å for min del gøy da man den passet min bil bedre.. Men Blir liksom to forsjellige baner i ett da. Så skjønner godt de som syns den kunne være som før.

 

Ellers gleder jeg meg stort. Vurderer å kjøre litt med 1,6ræcern å bare for å ha gjort det.. for det er jo fint med litt mindre folk, att vi uten værsting bilene kan få kjøre litt også.. for morro skyld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg enderlig en tidsfrist på motorbygging i scirocco'n også, iværstefall så er det jo ikke noe problem og trille den ifra skola og bort på banen heller da..hehe

 

Dette blir første VACN treffet mitt også. Ser veldig mye fram til dettee:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hvem som helt kjøre på banen, eller er det noen regler/krav?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må være i teknisk god stand, dette SKAL sjekkes før du får komme ut på banen, har du ikke kjørt før skal du være med på fører møte, du og EN evt. passasjer må ha på dere hjelm, vinduer må være lukket under hele tiden du er på banen.. Les tidligere tråder om banekjøring så finner du alt der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen må være i teknisk god stand, dette SKAL sjekkes før du får komme ut på banen, har du ikke kjørt før skal du være med på fører møte, du og EN evt. passasjer må ha på dere hjelm, vinduer må være lukket under hele tiden du er på banen.. Les tidligere tråder om banekjøring så finner du alt der..

 

Rettelse, ALLE som skal kjøre SKAL være med på førermøte, enten de har kjørt før eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rettelse, ALLE som skal kjøre SKAL være med på førermøte, enten de har kjørt før eller ikke.

 

SKAL er en ting, men dette følges ikke opp.. Men for din egen del og alle andres del bør man ha vært på en eller flere førermøter og gjennomgang av banen med instruktør for å få mest mulig ut av opplevelsen med å kjøre på bane.. Går forsåvidt ut ifra at det dukker opp instruktører på dette treffet som de fleste andre treff, disse skal man ikke være redd for å prate med og få de med seg i bilen sin for å være med ut på banen.. Det er derfor de er der..

 

Og skal vi førsta gjenta det som er skrivi i tidligere tråder så må bilen være registrert på skilter med mindre det er spesifisert at prøveskilter er tillatt, og det er begrensninger på maks lydnivå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke vi skal trekke treff opplegget slik at vi får ett gatebil opplegg med alkohol og litt bil.

Vis du er så sabla gla i festligheter så kan du gjøre det en annen gang, det er jo ikke en festival.....

BIL treff.

Er jo ikke todagers på festcamingen vi skal se fram til.

Finnes væl andre ting vi kan bruke klubbpengene på.

Kunne heller vært morro med fredag til søndag. så det blir kjøring osv i 3 dager og får mere ute av turen/treffet

 

X2

For de som er ute etter festing med fri flyt av alkohol, så finnes jo Gatebil festivalene da.

Synes disse treffene bør fokusere på bilintressen jeg, og ikke festingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.