VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Kan nok si med ganske stor sikkerhet at jeg ikke kommer på hovedtreffet i år.....skal gifte meg den helga. Tenkte ikke over datoen før nå isted faktisk : bh :: bh :: bh :: bh ::bs::bs::bs::bs:

 

Dårlig planlegging.... bryllupet altså : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo prioritere Pål: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok si med ganske stor sikkerhet at jeg ikke kommer på hovedtreffet i år.....skal gifte meg den helga. Tenkte ikke over datoen før nå isted faktisk : bh :: bh :: bh :: bh ::bs::bs::bs::bs:

 

Hva om vi fikser en prest på Våler da? Funker det?

 

Blir jo tidenes feiring og start på bryllups tur : rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om vi fikser en prest på Våler da? Funker det?

 

Blir jo tidenes feiring og start på bryllups tur : rock :: rock :

Haha hadde vært saker det da......men vi har bestilt kirke og selskapslokaler her i byen. Blir litt "vel" langt å kjøre for alle sammen det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke dette før nå, men hadde håpet det kunne blitt litt senere i Juni. Så kunne jeg kommet med nytrimma S6..Men skal se om jeg ikke får tatt en tur nedover likevell, sammen med resten av trøderne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. det tok ikke lang tid før det kom nei :)

 

Vi har ikke annet enn fått dato for treffet, så informasjon om hvilken støygrense vi får og evt prøveskilter kommer senere.

 

Det er med andre ord ikke noe stort poeng i å diskutere det så fælt. Vi vet rett og slett ikke enda :)

 

Noe nytt ang støygrense osv? Bare 2mnd igjen nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt ang støygrense osv? Bare 2mnd igjen nå

 

Nei, men jeg skal se om jeg kan få sjekket opp litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man meldt seg på? Ser det er 13 som har meldt seg på men skjønner ikke helt hvor? Mulig det er jeg som er litt dum men...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan får man meldt seg på? Ser det er 13 som har meldt seg på men skjønner ikke helt hvor? Mulig det er jeg som er litt dum men...: smil :

 

Det er ikke noe form for påmelding her. Det "påmeldingsgreia" er bare for at dei skal sjå hvor mange som kommer og slikt. men trur det er bare en 15-20stk som melder seg på hvert år::P

Og jeg har aldri funnet ut hvor jeg "melder" meg på heller, så ¨må vær stokk dum jeg også:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan melde seg på ved hjelp av kalenderen.. :) Men ikke mange som pleier å gjøre det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir en tur til Våler på Lørdagen. Skal ut på bane å teste vogna også, min første banetur så dette kan bli spennende:) Gleder meg allerede..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett lite forslag når det gjelder campen..

Kan vi ikke samarbeide litt å få 10-15stk til å ta med seg partytelt på 6x3 og sette disse sammen til ett stort samslingssted?? da kan vi kanskje bli litt mere kjent med andre enn de vi allerede kjenner.. dumt forslag?? *

 

jeg har også 1 eller 2 6x3 meters telt je kan ta med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster diverse ting på treffet?

Tenker på inngang, utstilling,kjøring osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster diverse ting på treffet?

Tenker på inngang, utstilling,kjøring osv

Det er ikke klart enda tror jeg, men vi kommer tilbake med mer info når det nærmer seg litt mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er prisen for banekjøringen. husker ikke hva jeg betalte i fjor: klø :.

 

Og så har jeg et spørsmål fra en kompis som lurer på om han skal bli med ned.

må en være medlem av klubben for å få lov til å kjøre på banen eller er det nok at en har en VAG.:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene blir som følger:

 

Inngang 100 kr pr person

Utstilling 100 kr pr bil (betales ved ankomst.)

Banekjøring 400 kr uavhengig av om du skal kjøre lørdag, søndag eller begge dagene)

 

Parkering er gratis

 

Det er 90Db støygrense og prøveskilter er desverre kun tillatt om man har bevis fra forsikringsselskap på at de tillater hastighetskjøring.

 

I år, som ifjor, så er ikke dette noe vi finner på for å være leie, det er Vålerbanen som setter kravene og de er sågar spesifisert i kontrakten vi må undertegne for å få lov til å leie banen. I praksis betyr dette at biler med dagsprøvekjennemerker ikke kan kjøre på banen. Dette fordi disse skiltene kun har ansvarsforikring og ikke tillater annet enn transport eller prøvekjøring. Biler med årsprøvekjennemerker kan kjøre på bane, men må da ha med skriftlig bevis på at forikringsselskapet som har forikringen på årsprøvekjennemerkene tillater dette.

 

Kun medlemmer har adgang til å kjøre på banen. (Er man ikke medlem kan man selvsagt melde seg inn på treffet, men 400 kr i medlemskontigent tilkommer selvsagt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 90Db støygrense og prøveskilter er desverre kun tillatt om man har bevis fra forsikringsselskap på at de tillater hastighetskjøring.

 

I år, som ifjor, så er ikke dette noe vi finner på for å være leie, det er Vålerbanen som setter kravene og de er sågar spesifisert i kontrakten vi må undertegne for å få lov til å leie banen. I praksis betyr dette at biler med dagsprøvekjennemerker ikke kan kjøre på banen. Dette fordi disse skiltene kun har ansvarsforikring og ikke tillater annet enn transport eller prøvekjøring. Biler med årsprøvekjennemerker kan kjøre på bane, men må da ha med skriftlig bevis på at forikringsselskapet som har forikringen på årsprøvekjennemerkene tillater dette.

 

Jeg ringte alle forsikringsselskapene i fjor ang. dette, det finnes ikke en slik forsikring.

 

Kanskje det har kommet noe nytt i år? Får vel ta en ringerunde tenker jeg... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte alle forsikringsselskapene i fjor ang. dette, det finnes ikke en slik forsikring.

 

Kanskje det har kommet noe nytt i år? Får vel ta en ringerunde tenker jeg... :)

 

Da er det sannsyligvis Norsk trafikksenter som forsøker å fortelle oss at de ikke vil ha biler med prøvekjennemerker på banen sin da vet du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er "låsbart" håndbrekk et krav som må oppfylles for å kjøre på bane?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde heller ikke hørt om sånn forsikring, Håkon legg ut info om du får noe vettugt svar fra forsikring da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er "låsbart" håndbrekk et krav som må oppfylles for å kjøre på bane?

 

Nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei :)

 

Knall, takk for svar. :)

 

Er det forresten krav om fungerende håndbrekk i det hele tatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja!!

 

Flere som likte ideen om å sette sammen telt.. kanskje det blir stoooort partytelt på oss da?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har litt mer informasjon om VACCS-cupen? Hvordan klasseinndelingen blir og litt om praktisk gjennomføring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall, takk for svar. :)

 

Er det forresten krav om fungerende håndbrekk i det hele tatt?

 

Kravet er at bilen skal være i god teknisk stand. Om du ikke har fungerende håndbrekk er den jo teknisk sett ikke det. Og for din egen del ville jeg satset på å hatt ett fungerende håndbrekk med tanke på at om bremsene dine svikter kan dette være det som hindrer deg i å stå langt uti sandfella eller lignden.

Er det noen som har litt mer informasjon om VACCS-cupen? Hvordan klasseinndelingen blir og litt om praktisk gjennomføring?

Desverre er ikke dette helt klart enda. Jan Andre jobber med det, og vi kommer tilbake med mer informasjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.