Våler Hovedtreff 09 6-7.juni!!!!!

Anbefalte innlegg

D e godt.. tg jo ikje lang tid så me kan jo ta ein liden minipause der hvis folk e game på det.. Så vidt eg det e mg kjent e der vell ein Mac rett ved siå av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååå kjell... skryter av lokalkunnskapene ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahaha, Frank da... HYSJ!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja viss folket og vil stoppe innom Macen(?) mens jeg får nye hjul funker det gull for min deg :D

Får vel følge etter Frank da....hvis han ikke kjører fra oss:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank kjører bortover i morgen så han ser vi nok ikke mye til. Hehe.. :) Men er vell noen som har en GPS regner jeg med.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekkan....Eg kom på enn ting : vinke :

Om der e andre enn meg så kjøre me ikke godkjent senkesett og felger i vognkortet på denne turen ?

Me slite vel litt hvis me blir stoppte i teknisk då : klø :: rolleyes ?

Eg har papir med meg på senkesettet, men eg har isje på felgane........!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, tru ikje du trenge ver redd for d altså... hehe.. du kjøre 17"? og senka 40/40?

For å sei d sånn.. tippe 90% kjøre med uorginale felgdimma og senkesett som ikje e registrert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja eg gjør det..Har dessverre isje fått på det nya senkesette ennå....men det e bare så græla typisk me min flaks at det e meg de tar hvis der sko ver noge sånt....men det går nok godt ;)

En ting til....Om me ska på noge båta/ferjeøveganga i løp av turen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... ser ikkje lyst ud for meg ang. kolonnekjøring på fredag, eg får kanskje ikkje fri de siste timane ein gong for å ikkje bli for seint framme: mad :

Ska diskutera d eg e god for i mårå.

Men om eg ikkje ein gong rekke å ta igjen kolonnå, klare dokke å holda av noge plass t ein liden bil og ett telt på stavangerområde?: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen båter nei på denne turen...

Blir du stoppa kan du se på det sånn at då får du litt hastverk me å få vist bilen på biltilsynet! ;) Det e jo ikkje sånn at de klippe skiltene bare pga litt senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det blir som i fjor så e der nok masser av plass. Finni og de va jo seine sist, så det går fint hvis du komme litt seint. Bedre seint enn aldri! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ramler jo av folk i ett bankende kjør her.. hvor mange er vi i kolonna nå da? det er vel snart bare "kolon" :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ramler jo av folk i ett bankende kjør her.. hvor mange er vi i kolonna nå da? det er vel snart bare "kolon" :P

Då e me 2 så lure på det sama Øivind ? Kem e sikkre på å bli me på denne turen ? Kor mange bila blir me ?

Kjell Roulund

Petter Lønning

Stian Egelandsdal

Arne Egge

Øyvind Løkset

Andreas Selle

Fredrik Olsen

Frank Andre Rui

Eirik Øygarden ?

Christer Tysse ?

E der flerne då - Har eg glømt nogen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjelli-mann, kan du oppdatere hvem som er med på biltur her?

Ser for meg neste roadtrip, en bil og 50 mann..

2008071254740701.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg oppdatert første post om hvem som er med.. :) Vi blir nå noen folk da, morro skal vi få det uansett! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Eg satse i hvertfall på å nå dokke igjen ein eller aen gong på turen. Fresa øve suleskard elns :) Men får se i mårå...

Finanskrise... pfft. alt for mye å jør:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeflott Kjell! Du har jo tross alt ansvaret her, sammen med Stian :D

Føler det blir litt Charterfeber (TV3) dette, ala VACN, med Kjell og Stian som reiseledere :D:full:: cool ::venner:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Referere til Kjell si deltakerlista på side 1 av denne tråden.....Eg hadde visst glømt et par ligavel på den listå eg lagte fort å gale...HEHE : smil :: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører sikkert litt før alle andre på fredag ettersom jeg må innom på hovsherad å hente banneret og partyteltet. Hadde vært topp om dere kunne ventet et kvarter eller noe på sira slik at vi klarer å holde følge med kolonna. Måtte innom i fjord også og da tok jeg ikke igjen fkolonna før kristiandsand og det var litt kjedelig.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjohei, blir jo ein fine gjeng t slutt ja!

Eg må hvetfall justera senken litt...e ganske si rævva sånn an e nå...og ein 4 hjuls kontroll må nok tas, da bakhjula skreve som ei gammal sjømannsbrud:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes yes, vi skal nok få dere alle vell frem og tilbake igjen! :)

Og ja, vi har hele kontrollen... hehe... :) Eller.. Hehe.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjohei, blir jo ein fine gjeng t slutt ja!

Eg må hvetfall justera senken litt...e ganske si rævva sånn an e nå...og ein 4 hjuls kontroll må nok tas, da bakhjula skreve som ei gammal sjømannsbrud:p

Hehe, då he du ikje sitt ræva av petter lønning.. DEN SKREVE den!!!!

Edit: altså bilen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell, hvis du starter en halvtime + før oss, så kan vel resten av gjengen nyte et aldri så lite pølsestopp på Shellen på Moi, slik at du slipper å kjøre i kolonne alene :D ringer deg bare når vi passerer Heskjestad eller no sånn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan og sedda på ein + 1 på meg Kjell. Har ein kamerat me, ikkje medlem men e nå me ;)

Ska hørra i mårå om eg kan få låna me meg ein boomblaster!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men klarer nok ikke starte mer enn et kvarter før dere.. Vi skal ha med et vennepar av oss og Snorre som han heter jobber i ambulansen og går ikke av vakt før kl.0730 om morgenen. Sa då hiver vi han i bilen og håper vi er avsted kvart på 8.. Kjører litt godt på vei til moi, og så kjører dere litt rolig og nyter det og så kan vi treffes på moi hvis det passer bedre ja.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.