#101 Skrevet Mai 6, 2009 kjør golfen vel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 6, 2009 Låna hengar koste vell ein tusing for ei helg eller noe sånt på moi trur eg.. Det ekje gale d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 7, 2009 Ka e d eg isje har fått me meg? Ka ska me me hengar? Greit at mr. ok pluss og mr. hei din gamle sattan bler dridas på turen, men trenge me å frakta di i egen hengar for d om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 8, 2009 Hørre rykta om at Hei din gamle sattan ikje ska ver me t våler.... Hmm.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 9, 2009 Då he me fått me okke Øivind Løkset au! Konge!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 9, 2009 Då må han huska myggmiddel, for han gjekk på ein kjempesmell i fjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 9, 2009 Då he me fått me okke Øivind Løkset au! Konge!!! Stilig! Hvor har han blitt av egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 9, 2009 Han he meldt sg inn igjen.. så blir vell å sjå innen eit par dage tippe eg.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 9, 2009 Du stille vell i ny bil t våler du1?!?!?! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 9, 2009 Du stille vell i ny bil t våler du1?!?!?! hehe... Ska kje se heilt bort ifra det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 9, 2009 Ska kje se heilt bort ifra det.... Noe på gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Mai 9, 2009 Noe på gang? Nja, stadig på leit;) Står mellom Passat 3C eller Touran. Har ein anelse at det blir Touran denne gang...med noko attåt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Mai 9, 2009 Jaja Arne, når me va på 3M demodag la du ekstra godt trykk på at denne bilen sko du ha ei goe stond, et par år sikkert.. Men blir spennanes å se på ka du ende opp med nå..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Mai 10, 2009 Då må han huska myggmiddel, for han gjekk på ein kjempesmell i fjor Kan huske at jeg måtte redde livet ved å rømme fra Våler ca kl 23:30. Men du vet at når myggen lander utenfor teltet, og trekker opp glidelåsen og kommer spaserende inn med ei teltstang mellom tennene, for å rense gebisset etter siste måltid, da er det bare å pakke sammen.. Men det skal bli kult å bli med over i år også, bare jeg finner noen som vil ha med en co-pilot på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Mai 10, 2009 Jaja Arne, når me va på 3M demodag la du ekstra godt trykk på at denne bilen sko du ha ei goe stond, et par år sikkert.. Men blir spennanes å se på ka du ende opp med nå..! Haha, flere som har arrestert meg på den ja:p Men,men...me får se ka som ende opp på gårdsplassen. Eg e håpløuse med å bytta biler...må vel gi seg snart: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Mai 10, 2009 Kan huske at jeg måtte redde livet ved å rømme fra Våler ca kl 23:30. Men du vet at når myggen lander utenfor teltet, og trekker opp glidelåsen og kommer spaserende inn med ei teltstang mellom tennene, for å rense gebisset etter siste måltid, da er det bare å pakke sammen.. Men det skal bli kult å bli med over i år også, bare jeg finner noen som vil ha med en co-pilot på veien Du ska jo kjøpa golfen min, så då har du jo bil! Hvis ikkje så e der ledig hos meg uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Mai 10, 2009 Du ska jo kjøpa golfen min, så då har du jo bil! Hvis ikkje så e der ledig hos meg uansett! Finner vi en grei deal så er det klart at det blir handel selv om hjernen min som tar seg av den praktiske tenkinga, min kone, ikke er helt med på bilkjøp igjen.. kommer ikke dealen på plass er det ønskelig med en plass i bagasjerommet, sammen med øllet :venner: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Mai 10, 2009 Kult at du og bler me Øivind!! Bler ein kjekke tur dette føle eg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Mai 10, 2009 Ska ble løye å ver me for første gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Mai 10, 2009 Ska ble løye å ver me for første gang Det er pokker så kjekt!! Håper det blir noen runder på banen også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Mai 10, 2009 Høres bra ut! Glede meg hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Mai 10, 2009 Finner vi en grei deal så er det klart at det blir handel selv om hjernen min som tar seg av den praktiske tenkinga, min kone, ikke er helt med på bilkjøp igjen.. Bedre med tilgivelse enn tillatelse. det har eg erfart. Spør du først, for så å kjøpe, så e de sinte lengre enn hvis du kjøpe først, og spør etterpå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Mai 10, 2009 Bedre med tilgivelse enn tillatelse. det har eg erfart. Spør du først, for så å kjøpe, så e de sinte lengre enn hvis du kjøpe først, og spør etterpå! hehehe, jo det kan være sant det..men hvis da valget er en fast boplass vs bo i en "uønsket" bil, vil nok valget være litt lettere for de fleste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Mai 10, 2009 hehehe, jo det kan være sant det..men hvis da valget er en fast boplass vs bo i en "uønsket" bil, vil nok valget være litt lettere for de fleste Bare å kjøba bobil me d samma så me kan dra me på treffå få d himat øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Mai 10, 2009 Derfor jeg digger denne klubben!! Aldri noen vesentlige problemer, men hvis det oppstår problem, alltid en løsning!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...